Váš nákupní košík je prázdný.

Vyberte si alespoň tři produkty z naší nabídky a získejte dopravu zdarma.

PROČ U NÁS?
98
  • 19 let na trhu
  • 80 000 zákazníků ročně
  • spolehlivá a rychlá doprava
  • 4 vlastní prodejny
  • 380 výdejních míst
  • 104562 zboží ve vlastních skladech
  • 11853 zařízení a příslušenství
  • ryze česká firma
  • rozumíme našemu zboží
  • rádi Vám poradíme
OBLÍBENÁ ZAŘÍZENÍ

Začněte zde a zjednodušte si vyhledání příslušenství pro Váš telefon nebo tablet.
Více informací


Přidání zařízení
Výrobce:
- vyberte -


Model:
- vyberte -


Přidat
banner

Samsung i9100 Galaxy S II: Žlutá čára

Přejít na kartu produktu Samsung i9100 Galaxy S II

Žlutá čára
Martin Kunte (14.8.2011 10:46:48)
Dobrý den četl sem na internetu že u tohoto mobilu při snížený jasu na minimum, je vidět po straně žlutá čára. Je to prý vada jednotlivých kusu. Tak kdy bych chtěl objednat telefon k vám na prodejnu tak jestli je možnost daný kus vyzkoušet a v případě vyměnit děkuji. S pozdravem Martin Kunte
Re: Žlutá čára
Jenda26 (14.8.2011 12:24:36)
Tak to je samozřejmý, já to myslel, když Vám mobil pošlou poštou.
Re: Žlutá čára
Jenda26 (14.8.2011 11:55:17)
Já jsem se dočetl, že to je u všech kusů. Ale jestli to tak není, tak by bylo dobrý se podívat, jenže to nepůjde protože to nemůžou rozbalovat, teda já bych rozbalený kus nepříjmul...
Re: Žlutá čára
Martin Kunte (14.8.2011 12:06:26)
No rozbalilo by se to až bych si pro daný kus přišel na prodejnu přeci :)
Re: Žlutá čára
Martin Kunte (15.8.2011 13:11:26)
stale čekam na odpověď, od někoho ze sunnysoftu
Re: Žlutá čára
Martin Kunte (15.8.2011 20:27:14)
prece si to obednam na netu ale jen vyzvednu na prodejne mel bych mit same narok jako kdy bych mi to prislo domu, aspon myslim
Re: Žlutá čára
Martin Kunte (16.8.2011 7:01:54)
Aha, dobře děkuji za odpověď.
Re: Žlutá čára
Alex Colombo (15.8.2011 23:30:40)
Ano, to máte sice pravdu. Ale nezapomeňte, že jakékoliv předvedení mobilu ze strany prodejce Vám pak odebírá možnost vrátit zboží ve lhůtě 14 dní. Je to proto, aby si zákazník, který nemá možnost si nechat představit výrobek, seznámit se s ním, mohl od smlouvy ustoupit v případě, že by mu nevyhovoval. Mimochodem tento paragraf staví prodejce do horšího postavení, než by si zasloužili (někteří lidé tohoto výdobytku velmi zneužívají), ale bohužel jedna strana (prodejce vs kupující) v tomto případě bude vždy znevýhodněna.
Re: Žlutá čára
Jaroš Luboš (16.8.2011 13:14:28)
Dobrý den,
ano, toto je možné.
...

S pozdravem
Jaroš Luboš
www.SUNNYSOFT.cz
Re: Žlutá čára
Alex Colombo (15.8.2011 19:13:02)
Dobrý den, nejsem ze Sunnysoftu, ale vyzkoušet daný jev je podle mne na prodejně neproveditelné. Je na to potřeba opravdu tma a až pak to bude patrné. Podle mne to ale ani není důvod k reklamaci, protože fci mobilu to nijak neovlivňuje, nehledě na to, že v podmínkách běžných tento jev ani neuvidíte. Navíc při koupi na prodejně nemáte možnost výrobek do 14 dní vrátit bez udání důvodů. Být vámi si mobil objednám přes internet a v případě, že byste tento "jev" zaznamenal, tak byste ho mohl bez udání důvodů vrátit.

Přejít na kartu produktu Samsung i9100 Galaxy S II


Mobilní | Klasický

Naposledy navštívené (0) | Vaše hledání (0) | Porovnání (0)
«
.