Váš nákupní košík je prázdný.

Vyberte si alespoň tři produkty z naší nabídky a získejte dopravu zdarma.

PROČ U NÁS?
97
  • 19 let na trhu
  • 80 000 zákazníků ročně
  • spolehlivá a rychlá doprava
  • 4 vlastní prodejny
  • 380 výdejních míst
  • 105643 zboží ve vlastních skladech
  • 11865 zařízení a příslušenství
  • ryze česká firma
  • rozumíme našemu zboží
  • rádi Vám poradíme
OBLÍBENÁ ZAŘÍZENÍ

Začněte zde a zjednodušte si vyhledání příslušenství pro Váš telefon nebo tablet.
Více informací


Přidání zařízení
Výrobce:
- vyberte -


Model:
- vyberte -


Přidat
banner

Sony Xperia P 16GB (LT22i) - černá: Úplná ztráta signálu

Přejít na kartu produktu Sony Xperia P 16GB (LT22i) - černá

Úplná ztráta signálu
Fanda (26.5.2012 17:27:12)
Dobrý den,
Vlastním Sony Xperia P 16GB 4 dny a každý den minimálně 2x úplně ztratí signál (vypadne operátor) a pomůže jedině restart telefonu. Mrknul sem na androidí fóra a našel, že toto může dělat nastavení režimu sítě na 3G/2G tedy WCDMA/GSM a řešením je nastavit pouze GSM i když se poté zpomalí data. Nastavil jsem režim sítě pouze na GSM a bohužel telefon se chová stále stejně. Nezaregistrovali jste již tento problém u nových Xperií nebo se může jednat o závadu zrovna mého kusu?
Předem dík za odpověď
Re: Úplná ztráta signálu
Jaroš Luboš (29.5.2012 15:44:02)
Dobrý den,
tyto zařízení prozatím nikterak neevidujeme se žádnou závadou. Doporučuji řešit formou reklamace. V případě uznání závady by vám tel. byl dle vaší žádosti opraven, či vyměněn za nový kus. Popř. pokuste se před vlastní reklamací provést hw reset, zda se nejedná pouze o sw závadu ( tímto by závada měla být odstraněna ).
...

S pozdravem
Jaroš Luboš
www.SUNNYSOFT.cz
Re: Úplná ztráta signálu
Fanda (6.7.2012 10:57:40)
Dobrý den,
můj problém byl vyřešen výměnou SIM karty u operátora. V mém případě byla vadná micro SIM od T-mobile. Druhá funguje bez problému.
Re: Úplná ztráta signálu
Pavel (5.7.2012 15:51:54)
Dobrý den,
mám naprosto stejný problém se strátou signálu u Sony Xperia P, jak pan Jaroš
Re: Úplná ztráta signálu
Jaroš Luboš (10.7.2012 9:41:55)
Dobrý den,
dle předchozího popisovaného problému byla závada vyřešena výměnou vadné SIM, doporučuji tedy řešit prvotně její výměnou, popř., pokud by se závada projevovala stále, řešit formou reklamace.
...

S pozdravem
Jaroš Luboš
www.SUNNYSOFT.cz
Re: Úplná ztráta signálu
Standy (8.8.2012 20:38:27)
Dobrý den,
mám stejný problém s Péčkem. Signál mi vypadává při každém hovoru cca po 2 minutách. Už jsem si byl pro novou simkartu, ale problém s výpadky mám stále. Dnes jsem telefon poslal na reklamaci, tak uvidíme :)
Re: Úplná ztráta signálu
Jaroš Luboš (13.8.2012 14:46:31)
Dobrý den,
doporučuji provést výše uvedený postup. Pokud by závada nebyla odstraněna, řešte jej jako standartní reklamaci.
...

S pozdravem
Jaroš Luboš
www.SUNNYSOFT.cz
Re: Úplná ztráta signálu
honza (11.8.2012 12:25:56)
mám xperii P a mám uplně stejný problém :(
Re: Úplná ztráta signálu
Fanda (13.8.2012 15:02:40)
Doporučuji nahrát nový firmware 6.0.B.3.184, který pro SXP vyšel. Měl by opravovat právě náhlou ztrátu signálu.

Přejít na kartu produktu Sony Xperia P 16GB (LT22i) - černá


Mobilní | Klasický

Naposledy navštívené (0) | Vaše hledání (0) | Porovnání (0)
«
.