Váš nákupní košík je prázdný.

Vyberte si alespoň tři produkty z naší nabídky a získejte dopravu zdarma.

PROČ U NÁS?
97
  • 19 let na trhu
  • 80 000 zákazníků ročně
  • spolehlivá a rychlá doprava
  • 4 vlastní prodejny
  • 380 výdejních míst
  • 105980 zboží ve vlastních skladech
  • 11869 zařízení a příslušenství
  • ryze česká firma
  • rozumíme našemu zboží
  • rádi Vám poradíme
OBLÍBENÁ ZAŘÍZENÍ

Začněte zde a zjednodušte si vyhledání příslušenství pro Váš telefon nebo tablet.
Více informací


Přidání zařízení
Výrobce:
- vyberte -


Model:
- vyberte -


Přidat
banner

Samsung Galaxy Nexus i9250: sim toolkit

Přejít na kartu produktu Samsung Galaxy Nexus i9250

sim toolkit
Honza Jaroš (17.7.2012 11:25:24)
Zdravím, jen pro informaci: s aktuálně poslední verzí Androida (4.1.1 - jestli to dělaly i předchozí nevím, telefon jsem koupil včera, předchozí SGS2 tímto problémem netrpěl) mi padá příslušná služba při příchozí SIM Toolkitové zprávě od Raiffeisen banky. Místo zprávy z banky se mi zobrazí jen hláška, že služba com.android.phone byla nečekaně ukončena a to je vše.

Nejdřív jsem si pro jistotu zkusil nechat v bance přehrát tu bankovní aplikaci na SIMce, což nepomohlo. Pak jsem zavolal na infolinku operátora (T-Mobile), jestli se s tím někdy nesetkali a bylo mi sděleno, že prý je to celkem časté: samotná aplikace na SIM kartě funguje, ale problém nastává při pokusu o automatické zobrazení okna se zprávou na popředí. A řešit se to nedá, jen čekat jestli to další verze systému neopraví.

Momentálně mám přepnuté bankovnictví na ověřování pomocí nešifrovaných SMS kódů (PIN se pak zadává společně s jednorázovým kódem přímo na stránkách banky). Samotná bankovní aplikace funguje, zkusil jsem si z mobilu poslat přes SIM Toolkit žádost o zaslání informace o stavu konta a normálně přišla jako obyčejná SMS; předpokládám, že podobně by se to chovalo i při žádosti o převod peněz apod. Jen to zabezpečení příchozích kódů je takhle holt slabší... :-(
Re: sim toolkit
Vojtěch Kšonžek (26.7.2012 11:50:13)
Presne tohle taky momentalne resim...lze nejak jednoduse prepnout na nesifrovane overovani pomoci SMS kodu, nebo potrebuji navstivit banku?

Dekuji za odpoved
Re: sim toolkit
Milan Čečrdle (30.7.2012 21:06:45)
Tato chyba se mi bohužel taky objevila updatem na 4.1.1, ve verzi 4.0.2 mi to fungovalo bez problémů.
Re: sim toolkit
Skenderija Boris (30.10.2012 15:20:58)
Dobrý den,

prosím informujte nás jak to dopadlo mailem na reklamace@sunnysoft.cz

S pozdravem
Skenderija Boris
www.SUNNYSOFT.cz
Re: sim toolkit
Radek Zima (23.10.2012 11:38:46)
bohužel už čekám tři měsíce, navíc nedávný update 4.1.2 nepochopitelně tuto chybu stále obsahuje ... důvod k reklamaci to dle servisu není, protože telefon prý telefonuje, tj. funguje ...
Re: sim toolkit
Skenderija Boris (23.10.2012 11:26:12)
Dobrý den,

reklamovat to můžete, ale osobně si myslím, že by měla přijít nějaký opravný update. Pro více informací doporučuji kontaktovat přímo servis www.britex.cz

S pozdravem
Skenderija Boris
www.SUNNYSOFT.cz
Re: sim toolkit
Radek Zima (22.10.2012 15:44:13)
bojuji s tou samou situací, je to důvod k reklamaci?
Re: sim toolkit
Skenderija Boris (25.10.2012 16:32:14)
Dobrý den,

to je divné, máte tuto informaci od servisu písemně?

S pozdravem
Skenderija Boris
www.SUNNYSOFT.cz
Re: sim toolkit
Radek Zima (25.10.2012 17:00:51)
uplne pisemne to nemam, jen v emailu:

"Chtěl bych ještě dodat/upozornit že se nejedná o
vadu, která by bránila používání mobilního telefonu k čemu je určen.
Případně se jedná o vlastnost daného operačního SW pro daný typ telefonu a
daného prodejce."

na druhou stranu servis nabídl že dá podnět výrobci, tak uvidíme ...

Přejít na kartu produktu Samsung Galaxy Nexus i9250


Mobilní | Klasický

Naposledy navštívené (0) | Vaše hledání (0) | Porovnání (0)
«
.