Váš nákupní košík je prázdný.

Vyberte si alespoň tři produkty z naší nabídky a získejte dopravu zdarma.

PROČ U NÁS?
97
  • 19 let na trhu
  • 80 000 zákazníků ročně
  • spolehlivá a rychlá doprava
  • 4 vlastní prodejny
  • 380 výdejních míst
  • 105814 zboží ve vlastních skladech
  • 11866 zařízení a příslušenství
  • ryze česká firma
  • rozumíme našemu zboží
  • rádi Vám poradíme
OBLÍBENÁ ZAŘÍZENÍ

Začněte zde a zjednodušte si vyhledání příslušenství pro Váš telefon nebo tablet.
Více informací


Přidání zařízení
Výrobce:
- vyberte -


Model:
- vyberte -


Přidat
banner

Sygic GPS Navigation - Evropa, offline, doživotní aktualizace map: Změna telefonu

Přejít na kartu produktu Sygic GPS Navigation - Evropa, offline, doživotní aktualizace map

Změna telefonu
Luboš (28.8.2012 11:39:06)
Dobrý den, mám telefon HTC Evo 3D, koupím si tuto navigaci a za rok telefon změním za jiný třeba Samsung. Lze bezplatně tuto navigaci za pomoci klíče, který dostanu nainstalovat do jiného telefonu? Děkuji.
Re: Změna telefonu
Nedoma Michael (30.8.2012 6:52:51)
Dobrý den,

Psal jsem, že pokud doložíte výrobci, že navigaci není na původním telefonu již možné používat, provede vám přeregistraci.

S pozdravem
Nedoma Michael
www.SUNNYSOFT.cz
Re: Změna telefonu
Nedoma Michael (30.8.2012 10:36:31)
Dobrý den,

nejedná se o potvrzení pro nás, ale pro výrobce. Jak jsem psal výše, pokud výrobci doložíte, že na prodaném telefonu již není možné navigaci používat, výrobce vám zruší původní registraci a můžete navigaci použít na novém přístroji. Pokud toto nedoložíte a prodáte telefon s navigací, výrobce vám samozřejmě nedá jiný klíč, protože na jednu licenci je možné používat pouze jednu kopii navigace.
Že je licence pouze na jedno zařízení máme uvedeno v popisu "Licence je na jedno zařízení, v případě opravy telefonu a změny IMEI dostanete na základě předložení servisního protokolu novou licenci. Novou licenci získáte na http://www.sygic.com/en/support". Tuto informaci o produktu tedy máme. Není to tedy tak, jak říkáte cituji "........pokud si jen vymění telefony, tak si musí navigaci zakoupit novou"

S pozdravem
Nedoma Michael
www.SUNNYSOFT.cz
Re: Změna telefonu
Luboš (29.8.2012 16:08:45)
Aha, takže, když si pouze koupím jiný telefon na který budu chtít navigaci převést a starý bude v pořádku (budu ho chtít prodat), tak mám smůlu a budu muset koupit novou.
Re: Změna telefonu
Luboš Němec (30.8.2012 10:15:15)
Ano, já Vás chápu ale proč se bráníte tomu, napsat, že pokud prodám telefon se zakoupenou navigací druhé osobě a koupím si nový telefon, tak si do nového musím opět zaplatit novou navigaci. Nechápu, proč nelze udělat na žádost klienta, samozřejmě s platným dokladem o zakoupení deaktivaci navigace na prodaném telefonu a zaslání klientovi nový licenční klíč na nový telefon. Nezlobte se ale to mám s telefonem praštit o zem a dát ho kvůli potvrzení pro Vás do servisu nebo mám nahlásit na PČR fiktivní odcizení telefonu opět kvůli potvrzení pro Vás. Promiňte ale kde je logika. Tuto informaci třeba v popisu produktu nemáte a mnoho Vašich zákazníků si navigaci zakoupí s tím, že mají doživotní aktualizaci zdarma, což je asi pravda ale už neví, že pokud si jen vymění telefony, tak si musí navigaci zakoupit novou. Je to škoda, o navigaci mám velký zájem ale ne za těchto podmínek. Omlouvám se za slouhovou práci a děkuji za odpovědi.
Re: Změna telefonu
Nedoma Michael (28.8.2012 17:11:43)
Dobrý den,

stačí kontaktovat výrobce na jeho stránkách s žádostí o přenesení registrace (v češtině, jedná se o slovenského výrobce) a doložením, že na původním telefonu již není možné navigaci užívat. Zpravidla do dvou pracovních dnů provede výrobce zrušení původní registrace

S pozdravem
Nedoma Michael
www.SUNNYSOFT.cz
Re: Změna telefonu
Nedoma Michael (28.8.2012 23:22:15)
Dobrý den,

nic takového jsem nepsal. Psal jsem, že doložíte výrobci, že navigaci není na původním telefonu již možné používat. Tzn. např. potvrzením ze servisu že byla měněná základní deska, doklad o odcizení,........ Navigaci je vždy možné používat pouze na jednom zařízení.

S pozdravem
Nedoma Michael
www.SUNNYSOFT.cz
Re: Změna telefonu
Luboš Němec (31.8.2012 14:19:36)
Jistě, že ta citace je správně protože když prodám telefon, nepoškozený telefon, tak na něj nedostanu žádný doklad, který bych mohl ulatnit u výrobce.
Re: Změna telefonu
Luboš Němec (28.8.2012 20:49:25)
Děkuji ale co si mám představit pod tím, že mám doložit, že nejde v telefonu navigovat? Děkuji
Re: Změna telefonu
Mirek (9.9.2012 13:11:46)
No, když budete telefon s navigací Sygic prodávat, tak si přihoďte k ceně i těch 900 Kč za navigaci a za utržené peníze si ji kupte znovu. To je přeci řešení. Dle mého není těch 900 zas tak moc, protože předpokládám, že si navigaci instaluji do nového mobilu, od kterého očekávám, že mi bude sloužit minimálně 2, nebo 3 i více let a né do mobilu, který hodlám za 14 dní prodat. Samozřejmě, že toto neřeší zničení, ztráta či krádež mobilu.

Přejít na kartu produktu Sygic GPS Navigation - Evropa, offline, doživotní aktualizace map


Mobilní | Klasický

Naposledy navštívené (0) | Vaše hledání (0) | Porovnání (0)
«
.