Váš nákupní košík je prázdný.

Vyberte si alespoň tři produkty z naší nabídky a získejte dopravu zdarma.

PROČ U NÁS?
98
  • 19 let na trhu
  • 80 000 zákazníků ročně
  • spolehlivá a rychlá doprava
  • 4 vlastní prodejny
  • 380 výdejních míst
  • 101466 zboží ve vlastních skladech
  • 11930 zařízení a příslušenství
  • ryze česká firma
  • rozumíme našemu zboží
  • rádi Vám poradíme
OBLÍBENÁ ZAŘÍZENÍ

Začněte zde a zjednodušte si vyhledání příslušenství pro Váš telefon nebo tablet.
Více informací


Přidání zařízení
Výrobce:
- vyberte -


Model:
- vyberte -


Přidat
banner

Gigabyte GSmart G1342 (pro dvě SIM): Uživatelská recence mobilního telefonu GIGABITE GSmart G1342

Přejít na kartu produktu Gigabyte GSmart G1342 (pro dvě SIM)

Uživatelská recence mobilního telefonu GIGABITE GSmart G1342
Honza (23.11.2012 12:55:26)
Koncem měsíce srpna jsem si zakoupil mobilní telefon GOGABITE GSmart G1342 a těšil se na inzerované parametry mobilního telefonu a hlavně na Andrid a též na možnost odliž dva telefony a používat jenom jede na dvě karty. Bohužel po třech měsích užívání září, říjen a listopad jsem ze svého nadšení zcela vyléčen. Mobil do dnešního dne byl již třikráte v záruční opravě a to v délce vždy minimálně 14 dní - čili více jak polovinu doby jej nemohu užívat. Telefon se velmi často zasekává bez zjevného důvodu a nelze jej nastartovat obvyklím zapnutíma vypnutím ale je nutné vyndat baterii, telefon při datovém přenosu přesdtzane bez zjevného důvodu přenášet data, ale ikona zapnutého přenosu stále svítí nutný opět restart telefonu, telefon se samovolně odhlásí od jedné nebo dokonce od obou sim a je nutné opětovné zapnutí telefonu,zamrzne displej a není možné dopsat sms nebo naopak neustále opakuje poslední písmeno opěšt je nutné telefon zapnout nebo vypnout, při práci v internetovém prohlížeči nelze napsat pokyn k vyhledání stránky aplikace vypustí hlášku a ukončí se,problémy s přidáváním kontaktů - při přidávání kontaktů je problemtaické uložení při jejich zálohování, telefon numí zálohovat ručně přidané kontakty. Mnoho z výše uvedených závad se neodstranilo ani v rámci záručních oprav. Za takovou cenu se alespoň v mém případě jedná o velmi drahý nefunkční kus bakelitu.
Re: Uživatelská recence mobilního telefonu GIGABITE GSmart G1342
Honza (28.11.2012 16:23:03)
Děkuji za informaci.
Vím, že musím počkat do uplynutí 30 ti dnů, neb je to lhůta plynoucí ze zákona.
Já pevně věřím, že tentokrát, po třetí opravě, již bude telefon plně funkční a nebudu muset odstoupení od smlouvy volit.
S pozdravem Honza
Re: Uživatelská recence mobilního telefonu GIGABITE GSmart G1342
Bednář Josef (23.11.2012 17:20:18)
Dobrý den,

Pokud se přístroj opravdu chová tak jak popisujete, zastavte se prosím
na naši pobočku a odešleme jej k opětovné reklamaci do servisního střediska.
Nejedná se dle popisu vad o standardní chování a budeme stav dále řešit.

S pozdravem
Bednář Josef
www.SUNNYSOFT.cz
Re: Uživatelská recence mobilního telefonu GIGABITE GSmart G1342
Honza (23.11.2012 20:41:30)
Dobrého dne přeji, telefon již na reklamaci a to v pořadí třetí již je a to jak jsem psal déle jak 14 dní vím, že na reklamaci je ze zakona 30 dní, ale víte dvakráte již na reklamaci byl a bohužel ani jedna z reklamací mi nezajistila plnou funkčnost telefonu tak jak je slibovana vyrobcem i prodejcem. Jsem zklamánn timto vyrobkem. Bohužel pokud si přečtete vyjádření jiných uživatelů třeba na Alze tak obdobné problémy maj i jiní a u některých to bylo vyřešeno až několikerou opravou nebo výměnou přístroje samého. Víte připadá mi mít mobilní telefon zakoupený vlastně necelé tři měsíce a za tu dobu aby byl třikrát po sobě více jak 14 dní v opravě skoro na nic. Koupil jsem si ho kvůli tonu co by měl umět a abych nemusel sebou nosit dva přístroje. Nyní telefon spíše nemám než mám v opravě je více jak polovinu doby co jej mám. Když se vrátí z opravy tak nefunguje tak jak má tudíž se s ním neustále zlobím a dělám všechno aby plnil aspoň základní funkcd. Přístroje nosím stále dva a za své nemalé peníze mám jen starosti s reklamacemi cestami na pobočku a zpět a stejně nedostanu tu kvalitu co jsem dle zákona obdržet měl.
Re: Uživatelská recence mobilního telefonu GIGABITE GSmart G1342
Bednář Josef (28.11.2012 15:54:37)
Dobrý den,

Opravdu nás celá situace ohledně 3-tí reklamace mrzí, ale netvrdil bych, že se jedná o nějakou výrobní vadu. Vzhledem k počtu prodaných
kusů tohoto tel. se reklamace tohoto typu řeší minimálně.
Bohužel termín na záruční opravu ze zákona je 30-dnů, musíme tedy počkat
na navrácení přístroje po 3-tí opravě.
O všechny dny co je přístroj v servisním středisku se Vám bude prodlužovat záruční doba.

Pokud by nastala i po této opravě nějaká další vada bude možné odstoupení od kupní smlouvy z důvodu 4-té vady.
Pokud nastane tato situace a budete odstoupení od kupní smlouvy požadovat, zašleme jej do servisního střediska POUZE na posouzení oprávněnosti. Poté většinou vystavujeme dobropis ihned.


S pozdravem
Bednář Josef
www.SUNNYSOFT.cz
Re: Uživatelská recence mobilního telefonu GIGABITE GSmart G1342
Honza (26.11.2012 13:43:42)
Dobrého dne přeji pane Bednář, bohužel na Vás nemám e-mail, tak musím tímto způsobem. Pro doplnění své reakce z pátku si dovolím jen pár čísel. Telefon jsem zakoupil u vás 31. srpna letošního roku tj do dnešního dne od koupě uplanulo 87 dní. Z této doby je telefon již po třetí v záruční opravě. Tři záruční opravy trvaly celkem 47 dní. Vím, že podle zákona je možná záruční oprava v délce 30 dní, ale i tak více jak polovinu doby mít telefon v záruční opravě o tomto konkrétním výrobku nic moc nesvědčí. Bohužel tato délka není konečná neb ze třetí záruční opravy se mi telefon ještě nevrátil.

Přejít na kartu produktu Gigabyte GSmart G1342 (pro dvě SIM)


Mobilní | Klasický

Naposledy navštívené (0) | Vaše hledání (0) | Porovnání (0)
«
.