Váš nákupní košík je prázdný.

Vyberte si alespoň tři produkty z naší nabídky a získejte dopravu zdarma.

PROČ U NÁS?
97
  • 19 let na trhu
  • 80 000 zákazníků ročně
  • spolehlivá a rychlá doprava
  • 4 vlastní prodejny
  • 380 výdejních míst
  • 105518 zboží ve vlastních skladech
  • 11858 zařízení a příslušenství
  • ryze česká firma
  • rozumíme našemu zboží
  • rádi Vám poradíme
OBLÍBENÁ ZAŘÍZENÍ

Začněte zde a zjednodušte si vyhledání příslušenství pro Váš telefon nebo tablet.
Více informací


Přidání zařízení
Výrobce:
- vyberte -


Model:
- vyberte -


Přidat
banner

HTC Touch Pro 2 En: Re: Support HTC - Sunnysoft

Přejít na kartu produktu HTC Touch Pro 2 En

Re: Support HTC - Sunnysoft
Petrus Mario (3.6.2009 12:05:12)
"Silumin" napsal: Nulová podpora pro zařízení HTC ze strany HTC a Sunnysoftu je do puntíku taková, jak je uvedeno níže. Stačí se podívat na zkušenosti uživatelů na jiných diskuzních fórech. Bohužel i já jsem nucen u svého HTC Touch Pro setrvávat u původní české zabugované ROM - nechci přijít o záruku. Sunnysoft na e-mailové dotazy neodpovídá. V některých rozhovorech na internetu je slibováno řešení, ale stále kde nic tu nic. Software od sunnysoftu používám již na zařízeních s WM5 a jsem velmi spokojen. Záležitosti okolo aktualizovaných lokalizací však jméno firmy neskutečně (a hlavně nepochopitelně a zbytečně)poškozují. Kdybych měl jinou barvu, určitě bych musel napsat: "Je to rasismus, diskriminace !!!"


Tak znovu...: k nulové podpoře ze strany Sunnysoftu - vysvětlím Vám znovu a opět postup: výrobce má nové zařízení, objedná si lokalizaci, my ji vyrobíme přesně na míru dané ROM, výrobce zaplatí a implementuje ji do ROM. Následně výrobce udělá úpravu v ROM a je jen na něm, zda si objedná pro tuto novou ROM znovu kontrolu, případně úpravu lokalizace. My jako její dodavatel toto udělat nemůžeme ani kdybychom chtěli, je to vázáno smlouvami s výrobcem zařízení. Proto Vás prosím, jediná cesta je soustředěný tlak na výrobce ze strany zákazníků (my na něj tlačíme už velmi dlouho) prostřednictvím jejich supportu případně autorizovaného servisu.

P.S. pro zjednodušení - máte auto (HTC) a v něm řídící jednotku (Sunnysoft). Kde reklamujete když nefunguje? U výrobce jednotky (Sunnysoft) nebo u výrobce auta (HTC)? Samozřejmě, že u výrobce auta a ten následně sjednává například úpravu softwaru řídící jednotky u jejího výrobce.

Přejít na kartu produktu HTC Touch Pro 2 En


Mobilní | Klasický

Naposledy navštívené (0) | Vaše hledání (0) | Porovnání (0)
«
.