Váš nákupní košík je prázdný.

Vyberte si alespoň tři produkty z naší nabídky a získejte dopravu zdarma.

PROČ U NÁS?
98
  • 19 let na trhu
  • 80 000 zákazníků ročně
  • spolehlivá a rychlá doprava
  • 4 vlastní prodejny
  • 380 výdejních míst
  • 101500 zboží ve vlastních skladech
  • 11930 zařízení a příslušenství
  • ryze česká firma
  • rozumíme našemu zboží
  • rádi Vám poradíme
OBLÍBENÁ ZAŘÍZENÍ

Začněte zde a zjednodušte si vyhledání příslušenství pro Váš telefon nebo tablet.
Více informací


Přidání zařízení
Výrobce:
- vyberte -


Model:
- vyberte -


Přidat
banner

Samsung i8190 GALAXY S III mini, NFC, bílý La Fleur: Nedostupnost telefonu, problémy se sms a signálem

Přejít na kartu produktu Samsung i8190 GALAXY S III mini, NFC, bílý La Fleur

Nedostupnost telefonu, problémy se sms a signálem
Rudolf (27.1.2014 14:53:18)
Dobrý den, S3 mini jsem koupil manželce k vánocům a máme s ním, i přes provedení výměny sim karty, velké problémy při telefonování a posílání sms. Telefon je často, přestože zobrazuje plný signál, nedostupný, občas nejdou odesílat sms zprávy, odchází třeba až na třetí pokus. Nemáte představu zda je to u tohoto modelu chyba, nebo spíš vlastnost ??? Doporučujete ještě nějakou změnu nastavení něbo nějaký jiný způsob řešení, nebo spíše provedení reklamace ? Předem díky za odpověď.
Re: Nedostupnost telefonu, problémy se sms a signálem
Jaroš Luboš (30.1.2014 16:31:27)
Dobrý den,
pokuste se provést hw reset. Pokud by se jednalo o sw problém, měl by být tímto vyřešen. Pokud se závada bude opakovat, pak doporučuji řešit jako standartní reklamaci.

S pozdravem
Jaroš Luboš
www.SUNNYSOFT.cz
Re: Nedostupnost telefonu, problémy se sms a signálem
Jaroš Luboš (30.7.2014 9:31:11)
Dobrý den,
pak je možné demonstrovat závadu přímo v servisním středisku Samsung, kontakt viz: http://www.samsung.com/cz/support/servicelocation/


S pozdravem
Jaroš Luboš
www.SUNNYSOFT.cz
Re: Nedostupnost telefonu, problémy se sms a signálem
Láďa (29.7.2014 18:23:33)
Na tento příspěvek jsem narazil náhodou, tak jsem připojil svoji zkušenost. Jak už jsem psal, mobil jsme vyřadili z používání kvůli nespolehlivosti. Vaše rada o zdokumentování situace je nepoužitelná. Jak mám zdokumentovat, když na uvedený mobil pošlu sms a ona nedojde nebo se zpožděním (klidně hodina)? Jak mám zdokumentovat, když volám na ten mobil a ozve se, že účastník je nedostupný? Jednou jsem po takovém volání poslal na ten mobil email s dotazem, jestli má signál, ten došel okamžitě (přes wifi) a odpověď byla, že má plný signál, ale že nikdo nevolal. Toto vše jsem vždy uvedl do reklamace, ale připadal jsem si, že na mne je pohlíženo jako na člověka, který se chce zbavit výrobku. Tak už jsem to vzdal. A ještě na závěr, když jsme přehodili sim do jiného mobilu a používali ho ve stejných podmínkách a místech, tak se ten problém nikdy neobjevil. Prostě jsme měli smůlu na "vadný" kus, který vykazuje náhodné chyby. Postoj výrobce se mi ovšem nelíbí. Jasně není to auto, aby se svolali majitelé a vyměnili se jim vadné součástky.
Re: Nedostupnost telefonu, problémy se sms a signálem
Láďa (30.7.2014 10:24:19)
Dobrý den, zamotáváme se do diskuse. Asi ji ukončím. Každý si chráníme svoje. Mohu jen konstatovat, že opravdu vše jsem vždy popsal při reklamaci a žádal jsem o dlouhodobé testování mobilu, protože pouhé připojení na diagnostiku asi nepomáhá. Jak doporučujete vadu demonstrovat v servisu, tak to nejde. Jak mohu demonstrovat něco, co se vyskytuje náhodně. Tedy třeba dnes a pak za několik dnů. To bych musel být v servisu třeba týden a na to nikdo nemá čas. Náhodný jev nejde ukázat na objednávku. Prostě mobil je "chybný" kus a s tím jsem ho vyřadil z používání. Bohužel je to pro mne docela drahá zkušenost.
Děkuji za diskusi.
Re: Nedostupnost telefonu, problémy se sms a signálem
Jaroš Luboš (29.7.2014 14:22:43)
Dobrý den,
v těchto případech doporučuji závadu zdokumentovat pro servisní středisko, tzn. porovnat např. s jiným telefonem a natočit na video ( vložit do paměti zařízení jako jakýsi důkazní materiál, či paměť kartu apod. ). Servis se pak obvykle pokouší nasimulovat stejnou situaci dle videa.


S pozdravem
Jaroš Luboš
www.SUNNYSOFT.cz
Re: Nedostupnost telefonu, problémy se sms a signálem
Láďa (29.7.2014 12:53:47)
S tímto modelem jsme měli stejný problém. Vyzkoušeli jsme vše od reklamace až po výměnu sim (sim celkem 2 krát). Při první reklamaci servis konstatoval, že se závada projevila. Bylo provedené "nějaké nastavení" a asi i výměna antény. Problém ovšem zůstal. Mobil jsme pak ještě reklamovali 3x, ale vždy se vrátil ze servisu se stejným výsledkem. Závada se neprojevila, byl nahrán sw a nastaveno tovární nastavení, tato reklamace není uznána. Také se objevilo doporučení, že se nemají instalovat aplikace "třetích" stran. Ty tam ovšem nikdy nebyly. Po poslední reklamaci už mobil putoval do šuplíku a koupili jsme jiný, jinou značku. Značka Samsung už je u nás zařazena do kategorie nekvalitních telefonů a nikdy ji už nekoupíme. Je smutné, že tak velká společnost, která se odvolává na své prvenství na světě, není ochotna přiznat chybu a mobil vyměnit.

Přejít na kartu produktu Samsung i8190 GALAXY S III mini, NFC, bílý La Fleur


Mobilní | Klasický

Naposledy navštívené (0) | Vaše hledání (0) | Porovnání (0)
«
.