Váš nákupní košík je prázdný.

Vyberte si alespoň tři produkty z naší nabídky a získejte dopravu zdarma.

PROČ U NÁS?
97
  • 19 let na trhu
  • 80 000 zákazníků ročně
  • spolehlivá a rychlá doprava
  • 4 vlastní prodejny
  • 380 výdejních míst
  • 106178 zboží ve vlastních skladech
  • 11874 zařízení a příslušenství
  • ryze česká firma
  • rozumíme našemu zboží
  • rádi Vám poradíme
OBLÍBENÁ ZAŘÍZENÍ

Začněte zde a zjednodušte si vyhledání příslušenství pro Váš telefon nebo tablet.
Více informací


Přidání zařízení
Výrobce:
- vyberte -


Model:
- vyberte -


Přidat
banner

TomTom Go 730 + 2 roky map Zdarma: Dotaz ohledně dotykové plochy, příp. displeje

Přejít na kartu produktu TomTom Go 730 + 2 roky map Zdarma

Dotaz ohledně dotykové plochy, příp. displeje
Miroslav Růžička (7.2.2010 1:52:01)
Dobrý den, produkt GO 730 Traffic jsem si u Vás zakoupil přibližně počátkem roku 2009. Jsem s ním velmi spokojen... Teď se mi ovšem stalo, že v důsledku toho, že jsem jí vložil do tašky s dalšími věcmi (a ne zřejmě úplně v dobrém pouzdře), mi praskl displej (možná dotyková plocha, neumím to rozlišit). Prostě když se navigace zapne, je tam vidět takový charakteristický berevný poloostrov, že jde o prasknutí, je podle mne evidentní (je to tak i přesto, že jinak není vůbec nic seznatelné, je to vidět, jen když se navigace zapne.
Samozřejmě - jsem si plně vědom toho, že je to má chyba (ale zpětně už se nic nevymyslí).
Chci se zeptat: Existuje vůbec nějaká možnost opravy displeje či dotykové plochy, obdobně jak je to např. u některých mobilů. Pátral jsem na internetu, moc tam toho nebylo, vidím to dost skepticky.
V případě, že by to bylo nepoužitelné, což je smutné, protože jak jsem se sám přesvědčil, zařízení dál funguje, dá se aktualizovat (ale nedá se pochopitelně používat, text okna tam jen zčásti prosvítá), tak si kladu otázku, zda v případě nákupu nové navigace identické značky, by se alespoň dal obsah zařízení převést. Podle toho, co píšete v doporučeních k užívání, tak se zdá, že každá navigace má své ID, tudíž je zjevné, že obsah zařízení překopírovat na jiné zařízení nelze /nemá to žádný smysl/. Problém je totiž v tom, že jsem 17. 1. 2010 využil nabídky přímo TomTom a zakoupil aktualizovanou verzi mapových podkladů západní a střední Evropy (je to ta jejich tradiční nabídka - buď se to kopíruje přímo do zařízení - můj případ - nebo na SD kartu (tuhle variantu jsem nezvolil, ale stejně se to určitě váže - jak sami píšete - právě na příslušné zařízení.
Děkuji za jakoukoli odpověď, přiznám se, že to vidím značně beznadějně, zejména tu opravu, ale samozřejmě dějí se daleko větší tragédie. V každém případě velice děkuji, s Vaší firmou se mi vždy spolupracovalo skvěle, ať už se sídlem v Brně nebo v Praze na Politických vězňů.
Růžička
Re: Dotaz ohledně dotykové plochy, příp. displeje
Kropáček Filip (8.2.2010 13:51:11)
Dobrý den, oprava nejspíš možná bude, pro bližší info se obraťte na mail reklamace@sunnysoft.cz Zařízení se posílají na servis až do Holandska.
S převedením map nebo regisrace na update se obávám že to nepůjde, zkuste poptat přímo TomTom na tel.239 000 491

Přejít na kartu produktu TomTom Go 730 + 2 roky map Zdarma


Mobilní | Klasický

Naposledy navštívené (0) | Vaše hledání (0) | Porovnání (0)
«
.