4,5
1000+
zákazníků zakoupilo
98%
velmi vysoká spolehlivost výrobku
95%
zákazníků doporučuje

2v1 Bluetooth příjimač/vysílač pro přehrávaní muziky přes bluetooth. Díky tomuto bluetooth příjimači/vysílači můžete jednoduše spojit vaše bluetooth zařízení i se zařízením bez bluetooth, můžete jej použít například k propojení sluchátek, reproduktorů či různých mediálních přehrávačů bez bluetooth. Např. můžete propojit váš mp3/mp4 přehrávač s hi-fi věží s bluetooth pro přehrávaní muziky, nebo naopak zapojit do TV a propojit ji tak s bezdrátovými sluchátky. Přepínačem snadno zvolíte příjem nebo vysílání. Obě funkce zároveň nejsou možné

Vlastnosti:

  • 2v1 příjimač a vysílač
  • nejrozšířenější A2DP protokol
  • stereo
  • Bluetooth 3.0
  • výdrž baterie 6–8 hodin
  • dobíjení USB nebo micro USB z PC/notebooku, powerbanky nebo síťové nabíječky
  • kabel součástí balení
  • doba nabíjení 2 hodiny

Recenze (36)

5,0
Hodnoceno: 12.3.2017

Je důležité si stáhnout návod v češtině a potom bez problému

  • Malé rozměry
  • Po dobití a přečtení návodu bez problému uveden do provozu.
  • To co potřebuji splňuje.
František H.
Plzeň
Ověřený zákazník

Ověřený zákazník

Zákazník zakoupil recenzované zboží v našem eshopu

Diskuze (131)

Dotaz
Dobrý den , potřeboval bych propojit transmitter v autě s bluetooth reproduktorem abych se po připojení s telefonem na transmitter přehrával zvuk i na bluetooth reproduktor . Šlo by to s tím to , nebo na to existuje něco jiného ? Děkuji za odpověď
Tomáš (31. 1. 2021, 22:34)
Re: Dotaz
Dobrý den,

ano, potřebujete zařízení, které dokáže vysílat přes BT, tedy jakýkoliv BT transmitter.

S pozdravem
Lefner Aleš
www.SUNNYSOFT.cz
Lefner Aleš (1. 2. 2021, 09:11)

Návod ke stažení

Zajímá vás něco, co jste v popisu nenašli? Zeptejte se v diskusi.
Dotaz
Dobrý den , potřeboval bych propojit transmitter v autě s bluetooth reproduktorem abych se po připojení s telefonem na transmitter přehrával zvuk i na bluetooth reproduktor . Šlo by to s tím to , nebo na to existuje něco jiného ? Děkuji za odpověď
Tomáš (31. 1. 2021, 22:34)
Re: Dotaz
Dobrý den,

ano, potřebujete zařízení, které dokáže vysílat přes BT, tedy jakýkoliv BT transmitter.

S pozdravem
Lefner Aleš
www.SUNNYSOFT.cz
Lefner Aleš (1. 2. 2021, 09:11)
Bluetooth vysílač / přijímač
Dobrý den,
mohu použít dvě tato zařízení - jedno TX a druhé v režimu RX párované spolu?
Do jednoho pustím signál z analogového zdroje (TX režim) a do druhého připojím klasická sluchátka (RX režim)
S pozdravem František
František (23. 8. 2019, 17:49)
Re: Bluetooth vysílač / přijímač
Dobrý den,

ano můžete.

S pozdravem
Vojáček Václav
www.SUNNYSOFT.cz
Vojáček Václav (3. 9. 2019, 09:29)
Gopro Hero 7 black
Dobrý den,
lze uvedený adaptér použít jako bluetooth audio vstup pro Gopro Hero 7 black?
Předem děkuji za info!
Ota (19. 8. 2019, 12:51)
Re: Gopro Hero 7 black
Odpovím si sám....nefunguje - nelze s GoPro spárovat.
Ota (1. 9. 2019, 20:32)
Re: Gopro Hero 7 black
Dobrý den,

Bohužel nemáme možnost otestovat. Pokud by Vám vysílac-přijímač z nějakého důvodu korektně nefungoval, je ho možné po otestování do 14-ti dnů vrátit.


S pozdravem
Bednář Josef
www.SUNNYSOFT.cz
Bednář Josef (2. 9. 2019, 09:20)
komunikace bt transmitter/receiver
Dobrý den! Lze předpokládat, že komunikace mezi TV: JVC LT-43VF42L a sluchátky DONY WH-CH 500 bude pomocí Vámi nabízeného zařízení bezproblémová?
Děkuji,
Michal Dobiáš
Michal Dobiáš (2. 8. 2019, 10:08)
Re: komunikace bt transmitter/receiver
Dobrý den,

ano lze.

S pozdravem
Vojáček Václav
www.SUNNYSOFT.cz
Vojáček Václav (5. 8. 2019, 11:56)
Propojení zařízení i přes USB digitální otg
Jde propojit zařízení i přes USB digitální otg nebo pouze analog aux???
M (16. 7. 2019, 17:00)
Re: Propojení zařízení i přes USB digitální otg
Dobrý den,

Lze využívat pouze analogové připojení.

S pozdravem
Bednář Josef
www.SUNNYSOFT.cz
Bednář Josef (17. 7. 2019, 11:01)
propojení TV a audio
Dotaz, pokud použiji pro propojení TV a zesilovače toto zařízení, mohu regulovat hlasitost TV dálkovým ovládáním televizoru?
JK
JK (13. 7. 2019, 14:39)
Re: propojení TV a audio
Dobrý den,

Ano je to možné.

S pozdravem
Bednář Josef
www.SUNNYSOFT.cz
Bednář Josef (15. 7. 2019, 09:53)
propojeni s kytarovym kombem
zakoupil jsem receiver, ale po pripojeni s kytarovym kombem je zvuk kytary ve sluchatkach opozdeny. Sluchatka Bose. Da se s tim neco delat?
Michal (2. 7. 2019, 13:48)
Re: propojeni s kytarovym kombem
Dobrý den,

ne, bohužel nedá.

S pozdravem
Lefner Aleš
www.SUNNYSOFT.cz
Lefner Aleš (2. 7. 2019, 17:16)
Reproduktory Jbl
Dobrý den , jde propojit tímto zřízením dva bezdrátové reproduktory JBL ?Popřípadě poradíte jestli máte jiné ?
Jaroslav (22. 5. 2019, 12:06)
Re: Reproduktory Jbl
Dobrý den,

adaptér jde v danou chvíli propojit pouze s jedním zařízením. Dvě najednou nejdou. takový typ nemáme v nabídce.

S pozdravem
Chrudimský Karel
www.SUNNYSOFT.cz
Chrudimský Karel (22. 5. 2019, 13:39)
lze spárovat se sluchátky SONY WH-1000XM3?
Dobrý den,

bude tento vysílač komunikovat s uvedenými sluchátky?

Děkuji

Boris
Boris Kneschke (13. 5. 2019, 12:01)
Re: lze spárovat se sluchátky SONY WH-1000XM3?
Dobrý den,

ano, bude.

S pozdravem
Lefner Aleš
www.SUNNYSOFT.cz
Lefner Aleš (14. 5. 2019, 08:34)
propojení s TV do portu pro sluchátka a následně spárovat s BT sluchátky
Dobrý den, prosím popište postup jak spárovat s BT sluchátky a následně spojit do portu pro sluchátka v TV tak, abych ve výsledku měl zvuk ve sluchátkách z TV ale pomocí tohoto BTI-010. Mám nejdříve spárovat BT sluchátka s BTI-010 ? A v tomto případě má být BTI-010 zapnutý jako vysílač TX? A až takto spáruji jak potom zapojit do TV? Díky předem za podrobný postup, neví totiž zda přepnout jako TX (vysílač) a nebo RX (přijímač) a ve které fázi zapojování.
Děkuji : V.Klajsner
Klajva (6. 5. 2019, 19:20)
Re: propojení s TV do portu pro sluchátka a následně spárovat s BT sluchátky
Dobrý den,

pokud chcete zvuk ven z televize tak jako vysílač, dále postupujte dle přiloženého návodu.

S pozdravem
Vojáček Václav
www.SUNNYSOFT.cz
Vojáček Václav (9. 5. 2019, 15:57)
Nintendo Switch
Dobrý den,
když zapojím do Nintenda Switch, jako vysílač budou mi fungovat pro přenos zvuku na bezdrátové sluchátka Sony WH-CH400?
Děkuji
Jakub (25. 12. 2018, 20:06)
Re: Nintendo Switch
Dobrý den,

Neměl by být problém.

S pozdravem
Bednář Josef
www.SUNNYSOFT.cz
Bednář Josef (27. 12. 2018, 09:23)
Nintendo Switch
Dobrý den,
když zapojím do Nintenda Switch, jako vysílač budou mi fungovat pro přenos zvuku na bezdrátové sluchátka Sony WH-CH400?
Děkuji
Jakub (25. 12. 2018, 20:06)
Re: Nintendo Switch
Dobrý den,

ano, přesně tak.

S pozdravem
Lefner Aleš
www.SUNNYSOFT.cz
Lefner Aleš (2. 1. 2019, 11:45)
lze spárovat s repro lamax sentinel se-1
Dobrý den, chtěl bych to použít jak trasmitter, propojit kabelem s TV a přes blouethooth přípojit reproduktor Lamax Sentinel SE-1. Mám jen obavu z verze blouethooth. Předem díky za odpověď.
Radim (13. 12. 2018, 10:38)
Re: lze spárovat s repro lamax sentinel se-1
Dobrý den,

ano lze.

S pozdravem
Vojáček Václav
www.SUNNYSOFT.cz
Vojáček Václav (18. 12. 2018, 11:11)
Bluetooth přijímač/vysílač A2DP stereo dongle adapter
Chci se zeptat, při zapojení do TV budu moci napárovat bluetooth sluchátka. A mám dvě otázky. Jde napárovat alespoň 2 až tři sluchátka najednou? A jak se bude tento systém chovat, když na každou TV se napojí dvě sluchátka a na ploše 250m bude celkem cca 50 sluchátek bluetooth. Nebudou se rušit? Ještě navíc bude různý program. Jak to vlastně je se sirkou pásma?
Díky
Pavel (12. 11. 2018, 20:48)
Re: Bluetooth přijímač/vysílač A2DP stereo dongle adapter
Dobrý den,

adaptér je vždy připojen pouze k jedněm sluchátkům. Adaptér nepodporuje propojení více sluchátek najednou.

S pozdravem
Chrudimský Karel
www.SUNNYSOFT.cz
Chrudimský Karel (13. 11. 2018, 09:48)
Bluetooth přijímač/vysílač A2DP stereo dongle adapter
Chci se zeptat, při zapojení do TV budu moci napárovat bluetooth sluchátka. A mám dvě otázky. Jde napárovat alespoň 2 až tři sluchátka najednou? A jak se bude tento systém chovat, když na každou TV se napojí dvě sluchátka a na ploše 250m bude celkem cca 50 sluchátek bluetooth. Nebudou se rušit? Ještě navíc bude různý program. Jak to vlastně je se sirkou pásma?
Díky
Pavel (12. 11. 2018, 20:44)
lze spárovat ?
Jabra mini OutDoor RealTree handsfree - lze spárovat tento vysílač bluetooth s touto Jabrou ? Vyslač by byl připojen k MP3 nebo TV . Děkuji
Eva (31. 8. 2018, 13:14)
Re: lze spárovat ?
Dobrý den,

neměl by být problém.

S pozdravem
Salaj Martin
www.SUNNYSOFT.cz
Salaj Martin (31. 8. 2018, 17:00)
Mp3 a Bluetooth přijímač/vysílač A2DP stereo dongle adapter
Prosím

Lze spojit tento - Bluetooth přijímač/vysílač A2DP stereo dongle adapter - spojit s MP3 jako vysílač a propojit je s tímto - Mini Bluetooth Handsfree - které máte v nabídce. Bude možné využívat MP3 bezdrátově ? Děkuji
Eva (30. 8. 2018, 23:24)
Re: Mp3 a Bluetooth přijímač/vysílač A2DP stereo dongle adapter
Dobrý den,

nelze, HF nepodporuje A2DP přenos nelze s donglem spárovat.

S pozdravem
Chrudimský Karel
www.SUNNYSOFT.cz
Chrudimský Karel (3. 9. 2018, 15:43)
Smart televize LG
Chci ho použít na propojení televize bez bluetooth se sluchátky které bluetooth mají.Je tam nějaké omezení třeba typem sluchátek?
Zdenek Vaníček (16. 8. 2018, 11:35)
Re: Smart televize LG
Dobrý den,

jediné omezení je, aby sluchátka se párovala těmito kódy "0000", "1234",
"1111" a "8888". Jiné kódy stereo dongle neumí.

S pozdravem
Chrudimský Karel
www.SUNNYSOFT.cz
Chrudimský Karel (17. 8. 2018, 14:12)
Příjímač s Handsfree zařízením
Dobrý den,

Bude mi přijímač fungovat pokud ho připojím do vysílačky a následně propojím s handsfree? Potřebuji to jako vysílačku na ucho. Popřípadě jestli by jste nemohli doporučit něco obdobného. Děkuji
Matěj (26. 6. 2018, 14:53)
Re: Příjímač s Handsfree zařízením
Dobrý den,

ne, takto to bohužel fungovat nebude. Tato krabička by Vám pouze vysílala zvuk místo do reproduktoru vysílačky do BT handsfree, ale už by neposílala zpět zvuk.

S pozdravem
Lefner Aleš
www.SUNNYSOFT.cz
Lefner Aleš (27. 6. 2018, 09:32)
Bluetooth přijímač/vysílač A2DP stereo dongle adapter na sluchátkový výstup receiveru
Lze Bluetooth přijímač/vysílač A2DP stereo dongle adapter připojit na sluchátkový výstup receiveru jako vysílač a připojit následně Logitech UE BOOM 2 Wireless Bluetooth Speaker?
Lze ho mít neustále připojený na USB nabíječku, aby doba vysílání nebyla omezena?
Karel Tesař (5. 6. 2018, 20:10)
Re: Bluetooth přijímač/vysílač A2DP stereo dongle adapter na sluchátkový výstup receiveru
Dobrý den,

Ano toto je možné, ale nelze jej současně při bluetooth přenosu nabíjet ( po zapojení nabíječky do modulu dojde k přerušení přenosu zvuku ).


S pozdravem
Bednář Josef
www.SUNNYSOFT.cz
Bednář Josef (6. 6. 2018, 09:47)
do auta - hudba z teledonu a handsfree
Dobrý den,

chtěl bych se zeptat, zda je možné dané zařízení
použít v autě pro pouštění hudby z iphonu 7 a handsfree telefonovaní přes reproduktory v autě

Pokud ano, napojím ho v autě do AUX-IN vstupu, zapnu a počkám na spárování s tel ? Existuje zařízení, které vydrží delší dobu než se vybije či kde dokonce netřeba baterií ?

Doporučil byste mi toto zařízení nebo je vhodnější např Adaptér bluetooth 3.0 AUX audio 3.5mm jack anebo úplně něco jiného ?

Děkuji moc
pak užívat jako BT přijímač
Míla (29. 5. 2018, 15:11)
Re: do auta - hudba z teledonu a handsfree
Dobrý den,

Na přehrávání hudby z iPhonu 7 je tento přijímač / vysílač vhodný a bude fungovat, ale nelze jej použít jako HF sadu ( nemá vestavěný mikrofon ) a při hovoru se bude i nadále využívat pouze mikrofon vestavěný v telefonu. Jiný bluetooth přijímač / vysílač s delší výdrží bohužel v nabídce nemáme. Nelze jej ani současně při bluetooth přenosu nabíjet ( po zapojení nabíječky do modulu dojde k přerušení přenosu zvuku ).


S pozdravem
Bednář Josef
www.SUNNYSOFT.cz
Bednář Josef (30. 5. 2018, 15:40)
Jeden primac a jeden vysilac
Dobry den, je mozne spojit dve tyto zarizeni kdy jeden bude bluetooth vysilac a druhy bude bluetooth primac? Potrebuji pripojit klopovy mikrofon s PC inputem pres bluetooth. Tak jsem si rikal ze klopovy mikrofon bych napojil na jedno toto zarizeni a PC input na druhe toto zarizeni. Takze z pohledu PC by to bylo jako by tam byl pripojeny mikrofon na kabelu. Je tohle mozne? Predem dekuji za odpoved.
David Hruby (25. 5. 2018, 22:42)
Re: Jeden primac a jeden vysilac
Dobrý den,

toto bohužel možné není. Jedno zařízení musí mít BT nativně.

S pozdravem
Lefner Aleš
www.SUNNYSOFT.cz
Lefner Aleš (28. 5. 2018, 09:07)
Re: Jeden primac a jeden vysilac
Dvě odpovědi si odporují a to spojení 1 zažízení jako vysílač a druhé jako přijímač viz Re: sparovani dve zarizeni proti sobe
Bednář Josef (23. 1. 2018, 16:09)
TomK (14. 8. 2018, 13:04)
Autoconnect
Dobrý den,

chci se zepat, zda má adaptér funkci, kdy po zapnutí začne vyhledávat zařízení a spáruje se s ním. Pokud ne, prosím o doporučení nějakého adaptéru, který to umí. Potřeboval bych h do auta, aby se po zapnutí automaticky spároval s telefonem (iPhone).

Děkuji
Tomáš (22. 5. 2018, 11:33)
Re: Autoconnect
Dobrý den,

ano, pokud bylo jednou spárováno, dojde automaticky ke spojení, pokud budou zařízení v dosahu.

S pozdravem
Kropáček Filip
www.SUNNYSOFT.cz
Kropáček Filip (23. 5. 2018, 16:35)
kompatibilita se sluchátky
Dobrý den, je toto zařízení kompatibilní se sluchátky GoGen HBTM 81 BL? Děkuji.
Michal Kudlák (21. 5. 2018, 20:22)
Re: kompatibilita se sluchátky
Dobrý den,

seznam sluchátek není k dispozici. Aadptér se spáruje pouze se sluchátky jejíž PIN je 0000, 1234, 1111 a 8888.

S pozdravem
Chrudimský Karel P1
www.SUNNYSOFT.cz
Chrudimský Karel P1 (22. 5. 2018, 13:10)
pravý je levý, levý je pravý
Dobrý den,
koupil jsem si tohle zařízení před cca. týdnem a jsem s ním spokojený, až na jeden podstatný detail. Můj Bluetooth přijímač/vysílač má prohozené zvuk. kanály - levý kanál hraje v pravém sluchátkureproduktoru a pravý kanál hraje v levém sluchátkureproduktoru. Děje se to v TX i RX režimu i při připojení k jiným sluchátkůmreproduktorům. Chci se Vás tedy zeptat: je to vada pouze mého kusu nebo je to "standardní" vlastnost všech Bluetooth přijímačů/vysílačů? Děkuji za odpověď.
Tomáš Z. (9. 5. 2018, 18:41)
Re: pravý je levý, levý je pravý
Dobrý den,

s tímto problémem jsem se zatím nesetkal. Doporučuji zaslat na reklamace.

S pozdravem
Salaj Martin
www.SUNNYSOFT.cz
Salaj Martin (28. 5. 2018, 09:50)
Náhrada kabelu
Dobrý den, za předpokladu, že bych nechtěl měnit svá sluchátka a má TV nemá BT vysílač, může dvojice těchto zařízení fungovat jako "náhrada" kabelu? Jeden přepnutý do módu vysílač a druhý do módu přijímač?
Děkuji
Petr (19. 4. 2018, 22:42)
Re: Náhrada kabelu
Dobrý den,

ano, je to možné. Jak je již zde v diskuzi uvedeno, tak je postup následující. Pokud jeden přepnete do režimu TX ( vysílač ) a druhý je v režimu RX ( přijímač ) lze obě jednotky spárovat mezi sebou.

S pozdravem
Chrudimský Karel P1
www.SUNNYSOFT.cz
Chrudimský Karel P1 (20. 4. 2018, 09:27)
více připojených zařízení?
Dobrý den,

podporuje toto zařízení připojení více BT sluchátek, nebo pouze jedny?

Děkuji
Zbyněk (8. 3. 2018, 13:01)
Re: více připojených zařízení?
Dobrý den,

Bohužel spárování podporuje pouze s jedním dalším Bluetooth zařízením.

S pozdravem
Bednář Josef
www.SUNNYSOFT.cz
Bednář Josef (9. 3. 2018, 15:15)
krátky dosah BT
Dobrý den chci se zeptat kolik metru má mít BT protože mi jede jen do 1metru od televize na sluchátka a to se mi zdá dost málo děkuji za odpověd RP
Radim (19. 2. 2018, 11:41)
Re: krátky dosah BT
Dobrý den,

ano, to je skutečně málo, Dosah je cca. 10 m.

S pozdravem
Chrudimský Karel
www.SUNNYSOFT.cz
Chrudimský Karel (19. 2. 2018, 11:53)
Re: krátky dosah BT
a tak co mám ted dělat odeslat zpátky Vám asi bude poruchový co jsem koupil nebo nevím prostě víc jak metr začne vynechávat
Radim (19. 2. 2018, 18:24)
Re: krátky dosah BT
Dobrý den,

ano, vadné zboží můžete zaslat zpět, nebo vyměnit osobně na našich prodejnách v Praze a v Brně.

S pozdravem
Chrudimský Karel P1
www.SUNNYSOFT.cz
Chrudimský Karel P1 (20. 2. 2018, 09:24)
Nabíjení
V některém z příspěvků jsem četl, že se po nabití sám vypne. Je to tak? Potřebuji aby byl stále zapnutý a připojený na napájení (stále v provozu).
M123456789M (17. 2. 2018, 19:56)
Re: Nabíjení
Dobrý den,

Ano toto je možné, Napájení je po 100% nabití pouze ukončeno, ale Bluetooth přenos pokračuje dál.

S pozdravem
Bednář Josef
www.SUNNYSOFT.cz
Bednář Josef (20. 2. 2018, 15:47)
připojení ke sluchátkovému výstupu TV
Je tato varianta možná při použití BT sluchátek - nebo reprosoustavy s Bluetooth přijimačem na vstupu ?
Díky!
Stanislav K (12. 2. 2018, 18:11)
Re: připojení ke sluchátkovému výstupu TV
Dobrý den,

Ano, toto je možné.

S pozdravem
Bednář Josef
www.SUNNYSOFT.cz
Bednář Josef (13. 2. 2018, 09:12)
Re: připojení ke sluchátkovému výstupu TV
Dobrý den,
Jak přesně probíhá připojení k bluetooth sluchátkům, když ani na jedné straně není uživatelské rozhraní, kde by se vybralo ke kterému zařízení se to má připojit?
Pobořil (15. 3. 2018, 11:47)
Re: připojení ke sluchátkovému výstupu TV
Dobrý den,

jde to i tak. Vysílač zapnete do režimu párování a on se propojí během pár sekund se sluchátky.

S pozdravem
Lefner Aleš
www.SUNNYSOFT.cz
Lefner Aleš (15. 3. 2018, 16:32)
mobil+sluchátka
Dobrý den, chtěl bych použít tento vysílač k propojení mých sluchátek s 3,5 jackem a svého telefonu, který má bluetooth. Šlo by to ? Děkuji za odpověd.
Martin (29. 1. 2018, 21:46)
Re: mobil+sluchátka
Dobrý den,

ano šlo.

S pozdravem
Vojáček Václav
www.SUNNYSOFT.cz
Vojáček Václav (1. 2. 2018, 10:09)
Spárování vysílače s BT reproduktorem
Dobrý den, chtěl bych použit tento A2DP také jako vysílač signálu z autorádia Kenwood nemajícího BT do BT repro Havit HV-SK570BT (z Kauflandu). V návodu k A2DP mě zarazila poznámka, že toto zařízení A2DP se dokáže spárovat pouze s BT přijímači jen s vybranými PIN kódy. Dosavadní párování repro s tabletem i s telefonem je úspěšné, aniž bych použil nějaký PIN. Domníváte se, že nebudu mít problém?
Děkuji za odpověď.
Rolf (26. 1. 2018, 11:13)
Re: Spárování vysílače s BT reproduktorem
Dobrý den,

dle mého názoru by s párováním v tomto případě problém být neměl. Můžete si zastavit na kterékoliv naší pobočce a není problém tuto kombinaci vyzkoušet.

S pozdravem
Lefner Aleš
www.SUNNYSOFT.cz
Lefner Aleš (29. 1. 2018, 10:05)
sparovani dve zarizeni proti sobe
Dobry den,lze sparovat tyto zarizeni dve proti sobe tak,aby jedno fungovalo jako vysilac a druhe jako prijimac?protrebuji propojit dataprojektor (aux out) a repro (aux in) a ani jeden nema bt. Dik za info MS
MS (22. 1. 2018, 11:53)
Re: sparovani dve zarizeni proti sobe
Dobrý den,

Otestoval jsem na základě Vašeho dotazu a je to možné. Pokud jeden přepnete do režimu TX ( vysílač ) a druhý je v režimu RX ( přijímač ) lze obě jednotky spárovat mezi sebou.

S pozdravem
Bednář Josef
www.SUNNYSOFT.cz
Bednář Josef (23. 1. 2018, 16:09)
Stereo/mono
Rád bych použil tento přístroj pro "kontrolní odposlech" věžičky, která nemá BT vysílač. Přijímačem by měl být BT reproduktor.
Předpokládám správně, že BT reproduktory jsou výhradně "mono"?
Musel bych mít 2 ks repro? Nebo lze nastavit, že vysílání z tohoto přístroje se dá proměnit na mono? Přepínání věžičky mono/stereo je nepřijatelné.
jirkaptr (7. 12. 2017, 12:06)
Re: Stereo/mono
Dobrý den,

jeden připojený reproduktor bude samozřejmě downmixovaný na monofonní zvuk.

S pozdravem
Lefner Aleš
www.SUNNYSOFT.cz
Lefner Aleš (8. 12. 2017, 15:52)
Ipod 160
Chtěl bych využít MP3 přehravač IPOD 160, pro připojení s micro věží, která má Bluethoot, avšak starší Ipod 160 tuto funkcí nevlastní. Bude mi tento BT transmiter vysílat hudbu do Mikrověže bez problému? Zatím to řeším FM transmiterem, ale přenos bývá často rušen. Starší ipod je i v současné době vynikající MP3 přehrávač, neli špičkový...
Děkuji za odpověď.
Leoš (19. 11. 2017, 11:10)
Re: Ipod 160
Dobrý den,

ano, toto by neměl být problém.

S pozdravem
Lefner Aleš
www.SUNNYSOFT.cz
Lefner Aleš (27. 11. 2017, 08:35)
Nabíjení + provoz
Dobrý den,

je prosím možné toto zařízení používat a současně nabíjet? Někde jsem se dočetl, že se při plném nabití vypne. Chtěl bych ho mít trvale zapojené v autě.

Děkuji.
Honza (30. 10. 2017, 19:02)
Re: Nabíjení + provoz
Dobrý den,

zařízení bohužel používat a zároveň nabíjet nejde. Podle toho, co jsme zkoušeli, po vložení do nabíječky přeruší svou činnost.

S pozdravem
Tuma Václav
www.SUNNYSOFT.cz
Tuma Václav (1. 11. 2017, 16:01)
Mikrofon + telefon
Dobrý den, bude možné použít tento adaptér k propojení externího mikrofonu s telefonem a umožnit tak bezdrátový přenos zvuku do telefonu při nahrávání zvukového záznamu nebo videozáznamu? Děkuji.
Jana (18. 10. 2017, 20:55)
Re: Mikrofon + telefon
Dobrý den,

bohužel těžko říct, pokud máte možnost zastavte se a můžeme to vyzkoušet.

S pozdravem
Vojáček Václav
www.SUNNYSOFT.cz
Vojáček Václav (20. 10. 2017, 09:29)
Re: Mikrofon + telefon
Zkoušeli jste to? Fungovalo to?
Ctibor (19. 12. 2017, 21:19)
Re: Mikrofon + telefon
Dobrý den,

bohužel nikoliv. Adaptér má pouze standardní 3,5 mm stereo konektor.

S pozdravem
Chrudimský Karel
www.SUNNYSOFT.cz
Chrudimský Karel (16. 1. 2018, 10:33)
vydrz baterie
Musim rict,ze jsem trochu zklamany tim,ze vydrz baterie při tx modu je pouhe 4 hod a ne 8 jak uvadite v parametrech.
Stouch (17. 10. 2017, 10:48)
Re: vydrz baterie
Dobrý den,

nechte baterii nejdriv nekolikrat nabit a vybit. Pokud se ani po tom vydrz nezlepsi, obratte se prosim na [email protected]

S pozdravem
Kropáček Filip
www.SUNNYSOFT.cz
Kropáček Filip (30. 10. 2017, 16:19)
Možnost více A2DP pracujících vedle sebe ?
Pěkný den ,
řeším zapojení mezi mix pultem a sluchátky muzikantů jako odposlech .
Je třeba osm nezávislých zvukových cest do vzdálenosti cca 10-15m do osmi sluchátek . Kdybych na jednu cestu využil 1x A2DP jako vysílač a 1x jako přijímač do kapsy , tak by to teoreticky mělo fungovat ??.... když ano , tak budefungovat těch osm cest ?
PS. Prosím poslat odpověď na email.
Děkuji .
Emil (14. 10. 2017, 10:30)
Re: Možnost více A2DP pracujících vedle sebe ?
Dobrý den,
bohužel dva bluetooth přijímače/vysílače mezi sebou spojit nejdou. Jedno z komunikujících zařízení musí mít bluetooth nativně

S pozdravem
Lefner Aleš
www.SUNNYSOFT.cz
Lefner Aleš (20. 10. 2017, 10:01)
re: možnost více a2dp pracujících vedle sebe ?
Dobrá ...když bude jeden vysílač a jedny sluchátka - samostatná cesta .Je možné těch cest mít vedle sebe osm ? a nebudou se rušit a prolínat ??
Děkuji za odpověď.
Emil (20. 10. 2017, 11:49)
Re: Možnost více A2DP pracujících vedle sebe ?
Dobrý den,

neměly by. Každé spojení se nejdřív musí napárovat.

S pozdravem
Lefner Aleš
www.SUNNYSOFT.cz
Lefner Aleš (31. 10. 2017, 16:31)
Kvalita zvuku
Dobrý den,

Je přenášený zvuk kvalitní bez šumu?
JiriD (13. 9. 2017, 16:45)
Re: Kvalita zvuku
Dobrý den,

ano je, na prodejně je možné si výrobek před nákupem vyzkoušet.

S pozdravem
Vojáček Václav
www.SUNNYSOFT.cz
Vojáček Václav (3. 10. 2017, 14:30)
propojení
Dobrý den,

lze toto zařízení propojit mezi telefonem a sluchátky tak, aby bluetooth zapojené do sluchátek s mic přenášelo např. telefonický hovor právě z telefonu do sluchátek?

pokud ne, existuje takové zařízení?

děkuji
Tomáš (4. 9. 2017, 16:41)
Re: propojení
Dobrý den,

propojit se sluchátky jde, ale při hovoru se bude i nadále využívat mikrofon telefonu. Další možností je "krabička", která má vestavěný mikrofon. Takové vyrábělo např. Sony (řada SBH) nebo Jabra.

S pozdravem

Lefner Aleš
www.SUNNYSOFT.cz
Lefner Aleš (8. 9. 2017, 09:03)
Připojení K PC
Dobrý den,
dneska my dorazilo toto zařízení. Připojil jsem to v pohodě k mobilům i TV ale za boha to nemůžu připojit k PC :( Nemáte nějaký návod jak to připojit k PC ??

Děkuji
Jarda (19. 7. 2017, 17:51)
Re: Připojení K PC
Dobrý den,

připojení je vždy stejné aˇˇt se jedná o telefon nebo jiné zařízené. Jiný manuál bohužel nemáme.

S pozdravem
Vojáček Václav
www.SUNNYSOFT.cz
Vojáček Václav (26. 7. 2017, 09:38)
dosah zařízení
Dobrý den,

na jakou vzdálenost jde zařízeni spárovat s mp3 přehrávačem a hi-fi věží.

Děkuji za odpověď.
Michal K. (13. 4. 2017, 07:52)
Re: dosah zařízení
Dobrý den,

teoretická vzdálenost je až 30 metrů s přímou viditelností.
V praxi se spojení přes bluetooth používá na přenosy v jedné místnosti. Záleží na překážkách mezi vysílačem a přijímačem.

S pozdravem
Bukovský Ondřej
www.SUNNYSOFT.cz
Bukovský Ondřej (18. 4. 2017, 14:38)
2 sluchátka
Dobrý den,
je možné k tomuto zařízení v režimu vysílače připojit 2 Bluetooth sluchátka? (aby přehrával do obou najednou)
Pokud ne, budete mít v nabídce v blízké době zařízení které to dokáže?
Některá jsem našel, ale bohužel vše mimo republiku.
Třeba: http://www.avantree.com/bluetooth-audio-transmitter-avantree-priva.html
Martin (30. 3. 2017, 13:12)
Re: 2 sluchátka
Dobrý den,

Bohužel tento přijímač / vysílač nepodporuje současné párování více sluchátek.
Ohledně dostupnosti jiného vysílače prozatím také nemáme informaci.

S pozdravem
Bednář Josef
www.SUNNYSOFT.cz
Bednář Josef (4. 4. 2017, 12:25)
re: 2 sluchátka
dobrý den
jen se chci ujistit, že nejde o totožný přístroj.....
https://www.youtube.com/watch?v=MKsxu5h6qg8
MIlan (21. 4. 2017, 08:24)
Re: 2 sluchátka
vypadá velmi podobně, ale podle obrázku má jinde audio konektor. Tedy pokud to bude BT transmitter od stejné firmy, tak to bude jiná verze.

Já si nakonec na německém amazonu koupil Avantree Priva III za 45 euro s dopravou zdarma.
Martin (21. 4. 2017, 09:07)
mono
dobry den,

zakoupil jsem ke sparovani bt sluchatek sony mdr-10rbt a tv sony kdl43w755c coz se i podarilo, ale sluchatka hraji jen na jedno ucho (ano, normalne funguji obe usi :-) ) ma toto reseni?

dekuji
Pavel Vulteryn (1. 3. 2017, 19:10)
Re: mono
Dobrý den,

doporučuji reklamovat. Případně můžete vyzkoušet na prodejně jiný kus, zda bude se sluchátky fungovat stereo.

S pozdravem
Bukovský Ondřej
www.SUNNYSOFT.cz
Bukovský Ondřej (6. 3. 2017, 11:59)
Re: mono
ok, děkuji za odpověď
Pavel Vulteryn (6. 3. 2017, 15:43)
re: mono
koupil jsem pred casem toto zarizeni, problem je v kratkem kabelu, ktery je mono. po pripojeni jineho, jiz hraje stereo. bohuzel se mi ale nedari zajistit aby se prenasela jak hudba tak hovory. zarizeni se chova jen jako "media".
petr (12. 4. 2017, 22:15)
Re: mono
Dobrý den,

pokud kabel neumožňuje stereo, je možné zboží reklamovat. Funkce přenosu hovorů není podporována - umožňuje pouze přenost hudby.

S pozdravem
Bukovský Ondřej
www.SUNNYSOFT.cz
Bukovský Ondřej (18. 4. 2017, 15:18)
propojení BT headsetu s komunikačním systémem Zoiper, který sám o sobě nepodporuje BT
Dobrý den,
zajímalo by mě, zda je toto zařízení schopno vyřešit problém, kdy konkrétně Zoiper nepodporuje propojení s hedsetem jinak nežli kabelem ... tudíž, v podstatě 3,5 jackem plánuji software obelstít, ale nejsem si jistá, zda je toto zařízení schopno řešit můj problém...

Předem díky za odpověď
Misha (16. 2. 2017, 20:21)
Re: propojení BT headsetu s komunikačním systémem Zoiper, který sám o sobě nepodporuje BT
Dobrý den,

pravděpodobně ne, na prodejně je ale možné oproti záloze vypůjčit.

S pozdravem
Vojáček Václav
www.SUNNYSOFT.cz
Vojáček Václav (20. 2. 2017, 11:57)
Nefunkční bluetooth
Dobrý den,

potřebuji spárovat mobilní telefon Blackberry Z30 s handsfree v autě. Bohužel bluetooth v mobilu přestal fungovat. Je možno nahradit nefunkční bluetooth v telefonu tímto zařízením?
Tomáš F. (13. 2. 2017, 17:17)
Re: Nefunkční bluetooth
Dobrý den,

pokud jej zapnete do režimu vysílač, tak bude posílat zvuk, který by šel jinak do reproduktoru telefonu, přes bluetooth. Bude ale pořád aktivní mikrofon v telefonu a nikoliv v handsfree.

S pozdravem
Lefner Aleš
www.SUNNYSOFT.cz
Lefner Aleš (15. 2. 2017, 10:40)
Využití v kapele
Dobrý večer zaujal mě výrobek Bluetooth přijimač/vysilač A2DP stereo hodil by se mi jen potřebuji technicky upřesnit.Potřeboval bych ho na profesionální in-ear monitoring v hudební skupině takže potřebuji upřesnit jestli tomu dobře rozumím musím mít dva kusy jeden bude přepnutý jako vysilač a bude připojen k sluchátkovém výstupu mix pultu a druhý budu mít na pásku kalhot přepnutý jako přijimač a budou do něj zapojeny sluchátka.Zajímá mě zdali jdou dokoupit baterie a jaké k přijimači a jestli je nabiječka součástí balení a zdali na výrobku je vypinač on off a regulace hlasitosti a to nejdůležitější kvalita přenosu(kmitočtový rozsah a zpoždění by mělo být max.4ms mám profi sluchátka) a v neposlední řadě jestli nebude nastávat nějaké rušení v aparatůře z Bluetooth předem moc děkuji za fundovanou odpověď.
Rejnart vladimír (6. 2. 2017, 12:23)
Re: Využití v kapele
Dobrý den,

Baterie je v přijímači / vysílači integrovaná a nelze ji tedy dokoupit ani uživatelsky provádět její výměnu. Napaječ také není součástí balení a k nabíjení lze použít jakoukoliv nabíječku vybavenou konektorem MicroUsb. Vypínač on/off má, ale regulace hlasitosti bohužel možná není. Co se týče dotazu ohledně parametrů jako například : kmitočtového rozsahu, zpoždění atd., bohužel tuto informaci výrobce neudává. Možné je tedy zboží zakoupit a otestovat. Pokud nebude vyhovovat Vašim požadavkům, je možné využít 14-ti denní lhůty na vrácení.

...

S pozdravem
Bednář Josef
www.SUNNYSOFT.cz
Bednář Josef (9. 2. 2017, 15:34)
AUTO
Dobrý den,
chci se zeptat,zda bude fungovat v autě. Rád bych pouštěl hudbu z mobilu přes tento bluetooth zapojený v rádiu....Je to možné? děkuji za odpověď.
Martin (14. 1. 2017, 22:08)
Re: AUTO
Dobrý den,

ano, pokud máte ve voze zabudovaný AUX vstup s 3,5mm konektorem do kterého připojíte tento adaptér.

S pozdravem
Chrudimský Karel
www.SUNNYSOFT.cz
Chrudimský Karel (18. 1. 2017, 10:54)
Dotaz
Dobrý den,
koupil jsem u vás tento výrobek jako vánoční dárek,ale fungoval dobře jen po prvním nabití.Při druhém už dioda neindikovala nabíjení a po dvou hodinách nabíjení fungoval tak cca 40min.Mohli bychom nějak vyřešit reklamaci?
Martin Chýlek (30. 12. 2016, 23:28)
Re: Dotaz
Dobrý den,
zboží je možné reklamovat na některé z našich prodejen, či odeslat na naši adresu spolu s krátkým průvodním dopisem a kopií faktury (Sunnysoft s.r.o.; Kovanecká 2390/1a, Praha 9, 190 00).
Podrobné informace naleznete zde: http://www.sunnysoft.cz/napoveda/reklamacni-rad.html

S pozdravem
Salaj Martin
www.SUNNYSOFT.cz
Salaj Martin (3. 1. 2017, 16:04)
párování vysílače
Dobrý den, zajímá mne jak se párují Bluetooth sluchátka s vysílačem?
Kapr (16. 10. 2016, 18:17)
Re: párování vysílače
Dobrý den,
manuál pro párování zasílám zde:
http://www.sunnysoft.cz/download/navod-na-bluetooth-a2dp.pdf


S pozdravem
Jaroš Luboš
www.SUNNYSOFT.cz
Jaroš Luboš (18. 10. 2016, 16:37)
spárování
Dobrý den,
chci se zeptat když si pořídím 2x Bluetooth přijímač/vysílač půjde to propojit mezi sebou? Abych mohl z mikrofonu vysílat hlas do krabičky a ta by poslala přes bluetooth do druhý krabičky a ta rovnou do kamery? Na způsob bezdrátových mikrofonů. Děkuji
Michal (30. 9. 2016, 05:05)
Re: spárování
Dobrý den,
bohužel dva bluetooth přijímače/vysílače mezi sebou spojit nejdou. Jedno z komunikujících zařízení musí mít bluetooth nativně.

S pozdravem
Makarov Konstantin
www.SUNNYSOFT.cz
Makarov Konstantin (6. 10. 2016, 12:30)
Dotaz na funkci hi-fi věže pomotí tohoto vysílače/přijímače jako "bezdrátového bluetooth reproduktoru"
Dobrý den,
rád bych se zeptal, zda po připojení tohoto BT modulu ke starší hi-fi věži bude věž fungovat jako řekněme "bluetooth reproduktor", tedy půjde přes BT na hi-fi věži přehrávat hudba např. z chytrého telefonu/tabletu. A ještě bych se rád zeptal na napájení modulu - napájí se ve výše uvedeném případě z hi-fi věže, případně lze jej připojit na permanentní napájení (adaptér) nebo má "pouze" akumulátor, který se musí po nějaké době ručně dobíjet? Předem velice děkuji za odpověď.
Martin B. (3. 9. 2016, 09:12)
Re: Dotaz na funkci hi-fi věže pomotí tohoto vysílače/přijímače jako "bezdrátového bluetooth reproduktoru"
Dobrý den,

ano funguje, viz popis produktu.
Lze trvale napájet přes přiložený kabel.

S pozdravem
Vojáček Václav
www.SUNNYSOFT.cz
Vojáček Václav (5. 9. 2016, 13:56)
Re: Dotaz na funkci hi-fi věže pomotí tohoto vysílače/přijímače jako "bezdrátového bluetooth reproduktoru"
Po zapojení nabíječky do modulu dojde k přerušení přenosu zvuku, tedy nelze nabíjet a zároveň používat!
Ivo (11. 11. 2016, 18:32)
Re: Dotaz na funkci hi-fi věže pomotí tohoto vysílače/přijímače jako "bezdrátového bluetooth reproduktoru"
Dobrý den,

ano máte pravdu, chová se to stejně jako HF, což sem bohužel neměl vyzkoušené.


S pozdravem
Vojáček Václav
www.SUNNYSOFT.cz
Vojáček Václav (14. 11. 2016, 17:56)
re: dotaz na funkci hi-fi věže pomotí tohoto vysílače/přijímače jako "bezdrátového bluetooth reproduktoru"
Ale lze ... Stačí zapnout modul až s připojeným usb napájením.
Radek (2. 1. 2017, 10:00)
Re: Dotaz na funkci hi-fi věže pomotí tohoto vysílače/přijímače jako "bezdrátového bluetooth reproduktoru"
Můžete mi prosím popsat, jak toho dosáhnete. Spuštění po připojení USB už jsem samozřejmě zkoušel, ale zařízení bliká modročerveně a nepřipojí se.
Ivo (2. 1. 2017, 11:02)
Re: Dotaz na funkci hi-fi věže pomotí tohoto vysílače/přijímače jako "bezdrátového bluetooth reproduktoru"
Postup, ktery mi spolehlive funguje v TX modu (RX jsem nezkousel)
1- pripojit napajeni ve vypnutem stavu (pouzivam powerbanku) , sviti cervene nabijeni.
2- podrzet tlacitko - blika chvilku modorcervene - spojuje se
3- v okamžiku spojeni sviti cervene - nabiji se a normalne hraje
4 - po nabiti prejde cerveny svit do modreho poblikavani - stav spojené BT
Radek (2. 1. 2017, 16:45)
Re: Dotaz na funkci hi-fi věže pomotí tohoto vysílače/přijímače jako "bezdrátového bluetooth reproduktoru"
Ještě upozorňuji, že jde o NABIJENI PŘI PROVOZU! Ne o trvalé napájení! Modul po nabití zdroj odpojí a již jede jen z baterie. Řešení je trvalého napájení je například odpojit interní baterii a připojit USB adapter/kabel přes diodu v kladném přívodu. Ale to už je zásah do zařízení...
Radek (3. 1. 2017, 09:03)
Re: Dotaz na funkci hi-fi věže pomotí tohoto vysílače/přijímače jako "bezdrátového bluetooth reproduktoru"
Potvrzuji, že to funguje, jen jsem spojení musel ještě obnovit spojení v nastavení bluetooth na PC, díky moc!
Ivo (16. 1. 2017, 08:50)
Sluchátka
Dobrý den,

Postačí Vám ke spárování jakékoliv Bluetooth sluchátka podporující přenos
Bluetooth 3.0.

S pozdravem
Bednář Josef
www.SUNNYSOFT.cz
Bednář Josef (28. 6. 2016, 10:07)
re: sluchátka
Dobrý den,

je možné vysílač spárovat se sluchátkami podporující i Bluetooth 4.0?
Tomáš Janků (7. 10. 2016, 08:40)
Re: Sluchátka
Dobrý den,

Ano přijímač bude fungovat i s vyšší verzí bluetooth než 3.0

S pozdravem
Bednář Josef
www.SUNNYSOFT.cz
Bednář Josef (10. 10. 2016, 10:38)
Bluetooth vysílač
Dobrý den , mám detektor kovu Nokta Fors Core , a rád bych si pořídil bezdrátová (Bluetooth) sluchátka.Chtěl bych to vyřešit tímto vysílačem a zajímalo by mě jaké sluchátka si k tomu pořídit aby se to v pohodě spárovalo. Stačí mi jakkékoliv sluchátka s technologií bluetoth? nebo musím mít nějaké konkrétní? Děkuji za odpověď.Případně ještě funguje to u přes redukci na větší konektor?
Petr (23. 6. 2016, 19:15)

Vložit dotaz do diskuse

 
Odesláním příspěvku souhlasíte s pravidly diskuse.

Pravidla diskuse:

Prosíme, pište příspěvky k tématu, aby byla diskuze přínosná ostatním. Diskuse je moderovaná - provozovatel si vyhrazuje právo příspěvek redakčně zkrátit, přesunout do jiné diskuse a nevhodný příspěvek smazat. Nevhodnými jsou především protizákonné, vulgární, tématicky nebo jinak nežádoucí příspěvky.

Formulář je proti spamu chráněn službou Google Recaptcha. Ochrana soukromí Smluvní podmínky

Parametry

Typ příslušenství
Dle typuHeadset kabelový, Reproduktor, Příslušenství
Komunikace
Typ konektoru

Typ konektoru

Typ hlavního nabíjecího a datového konektoru. Údaj potřebný při výběru příslušenství. V případě kabelů lze upřesnit obě koncovky.

Audio 3.5mm

O značce Mobilly

Značka Mobilly nabízí širokou škálu cenově dostupného příslušenství. Nejvýrazněji se prosadila v oblasti automobilových OBD diagnostik, ale také v segmentu náhradních dílů pro robotické vysavače. Sortiment zahrnuje také klávesnice, bezdrátové nabíječky, sluchátka, auto a moto příslušenství, držáky telefonů, náhradní řemínky pro chytré i klasické hodinky a mnoho dalšího. Sortiment značky Mobilly se neustále rozšiřuje o další zajímavé produkty, které kombinují kvalitu a dostupnost pro …

Popis a specifikace se mohou změnit bez předchozího upozornění. Obrázky mají pouze informativní charakter.

Aktuální skladová dostupnost ukazuje online počet volných kusů na prodejnách a našich skladech. V ceně zboží již byly započteny poplatky na likvidaci elektroodpadu dle zákona č. 185/2001 Sb. a poplatky za autorské odměny dle vyhlášky č. 488/2006 a č. 408/2008 Sb. v platném znění, pokud se tyto na výrobek vztahují.

Objednávám 1 ks zboží na prodejnu:

Odesláním objednávky souhlasíte s obchodními podmínkami. Informace o zpracování osobních údajů.