5,0
200+
zákazníků zakoupilo
98,9%
velmi vysoká spolehlivost výrobku
100%
zákazníků doporučuje

Upozornění: Menu je pouze v Angličtině a Němčině

Bluetooth handsfree sada do vozu Parrot MKi 9200 . Sada je určena pro montáž do vozu s hlasovým ovládáním a barevným LCD displejem. Sada komunikuje i s iPod a iPhone. MKi 9200 je systém plnobarevným TFT LCD displejem, který obsahuje slot pro SD kartu, dále je vybaven ovládacím bezdrátovým dálkovým panelem se 6-ti tlačítky, kdy jedno je i otočné. Ovládací panel lze umístit kdekoliv (v dosahu řidiče) nebo přímo na volantu. Displej lze při opouštění vozidla odejmout pro větší bezpečnost před krádeží.


POZOR! Vzhledem k tomu, že se množí neoprávněné reklamace na nefunkčnost dálkového ovládání, upozorňujeme zákazníky na nutnost spárovat dálkové ovládání s řídící jednotkou pomocí postupu, který je uveden na str.12 originálního návodu k použití.


Displej Mki9200 umožňuje práci a výběr z telefonního adresáře, zobrazení čísla a jména volaného/vola­jícího, zobrazení menu sady a zobrazuje stav při přehrávání hudby, playlist, jméno skladby. Může též zobrazit obrázek obalu CD. Kombinací dvojitého mikrofonu a nového SW je zaručen vysoce kvalitní přenos zvuku, nulové echo a potlačení okolního ruchu při uskutečněném hovoru.


Hlavní přednosti:

  • barevný TFT 2,4 displej bodový
  • automatická synchronizace telefonního seznamu s mobilním zařízením (mob. telefon/PDA atd.)
  • dálkové bezdrátové ovládání hlavních funkcí radiofrekvenčním ovladačem
  • kabel pro připojení audia z iPod, přes USB na linkové vstupy
  • Bluetooth verze 2.0 +EDR s HFP, A2DP, OPP, AVRCP
  • nový procesor Digital Signal Processing (DSP-3)
  • 100% kompatibilní se zařízeními s Bluetooth protokolem
  • sada umožňuje plnou integraci do audiosystému vozidla (pokud to umožňuje samo vozidlo)

Popis funkcí:

Přehrávání hudby ve vozidle:

Díky přípravě pro integraci do vozidla je pak tel. hovor slyšitelný ze 2 reproduktorů automobilu a hudba z min. 4 reproduktorů (závisí na typu vozidla).
MKi9200 je dodávána se speciálním audio kabelem, který slouží k připojení libovolného druhu analogového nebo digitálního přehrávače.
Tento kabel se rozděluje do 3 koncovek:
1.konektor iPod/iPhone přes USB na linkové vstupy
2.konektor USB pro MP3 přehrávače
3.konektor 3,5 mm jack (vstup) pro analogová zařízení

Sada rovněž připojí jakékoliv podporující Bluetooth Stereo (A2DP) profil (MP3, audio mobily, smartphony a PDA). Jako celá Mki9×xx serie, sada obsahuje bezdrátový ovládací panel. Dálkové ovládání umožňuje přístup k hlavním funkcím – PŘEHRÁT/PAUZA, NÁSLEDUJÍCÍ SKLADBA a HLASITOST. MKi9200 zobrazuje playlist s informacemi o přehrávané skladbě. Sada MKi9200 má vestavěný digitální zesilovač.

Ovládání hlasem:
Sada MKi9200 se automaticky synchronizuje s tel. seznamem daného zařízení. Změny v telefonním seznamu probíhají automaticky pokaždé, když je detekován nový vstup. Přístup ke kontaktům a vytáčení je prováděno stisknutím zeleného tlačítka. Tímto způsobem se i aktivuje funkce rozpoznání hlasu volajícího nezávisle na uživateli. Sada rozpozná rozpozná vás hlas a jméno, které vyslovujete. A to vše bez předchozího namlouvání hlasových příkazů. Přímý vstup do tel. seznamu a procházení všech záznamů umožňuje hlasová syntéza – funkce text-to-speech (TTS).


Technická specifikace:

  • externí dvojitý mikrofon s nastavitelným směrováním Full Duplex DSP-3 (potlačení echa, rozšířená redukce okolního hluku)
  • přenos hlasu a hudby do reproduktorů
  • konektory pro iPod (od 5-té generace) USB a linkové vstupy
  • přehrávání hudby ze zařízení podporujících A2DP profil Zesilovač Class-D 20W
  • automatická synchronizace
  • počet kontaktů – celkem až 8 000 a na spárovaný telefon až 1 500
  • Bluetooth v2.0 + EDR Podporované profily – HFP (Hands Free Profile), A2DP (Advanced Audio Distribution Profile), AVRCP (Audio Video Remote Control Profile), OPP (Object Push Profile), PBAP (Phone Book Access Profile) Maximální dosah 10 metrů, párovací kód – „0000“
  • lze spárovat až 5 zařízení
  • automatické připojení (zapnuto nebo vypnuto)
  • microprocessor Parrot 5 (32 bits) at 208MHz

Podporované značky a modely

Toto zboži je univerzální příslušenství, které můžete používat s 276 různými zařízeními.

Zadejte model vašeho zařízení a ihned vám řekneme, zda bude s tímto zbožím fungovat:

Diskuze (213)

najnovší firmware Parrot Mki9200
dobry den,
chcem sa spytat, kde je mozne ziskat najnovsi firmware pre Parrot Mki9200?
a aky je postup na bezpecny update?
Poprosim Vas o pomoc nakolko na strankach vyrobcu uz neviem tento firmware dohladat.... dakujem velmi pekne za kazdu radu a pomoc.
J.
Jan (4. 12. 2020, 14:16)
Re: najnovší firmware Parrot Mki9200
Dobrý den,

záleží na verzi 3 už aktualizovat najde, firmware v 2.2 najdete https://support.parrot.com/eu/support/products/parrot-mki9200


S pozdravem
Vojáček Václav
www.SUNNYSOFT.cz
Vojáček Václav (4. 12. 2020, 16:23)
Zajímá vás něco, co jste v popisu nenašli? Zeptejte se v diskusi.
najnovší firmware Parrot Mki9200
dobry den,
chcem sa spytat, kde je mozne ziskat najnovsi firmware pre Parrot Mki9200?
a aky je postup na bezpecny update?
Poprosim Vas o pomoc nakolko na strankach vyrobcu uz neviem tento firmware dohladat.... dakujem velmi pekne za kazdu radu a pomoc.
J.
Jan (4. 12. 2020, 14:16)
Re: najnovší firmware Parrot Mki9200
Dobrý den,

záleží na verzi 3 už aktualizovat najde, firmware v 2.2 najdete https://support.parrot.com/eu/support/products/parrot-mki9200


S pozdravem
Vojáček Václav
www.SUNNYSOFT.cz
Vojáček Václav (4. 12. 2020, 16:23)
cz aktualizace
Kde najdu CZ verzi PLF souboru pro aktualizaci? Na stránkách výrobce je pouze EN. Díky
Parrot (30. 5. 2020, 11:09)
Nejde přehrávání hudby z mobilu přes BT
Dobrý den, mám parror MKi9200 a nejde mi přes BT streamovat hudbu do reproduktorů v autě. Mám spárovaný a načtený telefon, hovory fungují, seznam načtený, ale nejde mi přes BT pouštět hudbu z telefonu nebo z YT. Na mobilu mi to ukazuje, že telefon je spárovaný, vše krom přenosu hudby z telepfonu přes BT funguje. Už si s tím nevím rady, děkuji. Telefon Ip7.
David (17. 11. 2019, 22:28)
Re: Nejde přehrávání hudby z mobilu přes BT
Dobrý den,

pokud Vám nefunguje přehrávání z hudby ani přes BT a ani z USB nebo z paměťové karty podívejte se nejprve do menu sady a v nastavení zvuku je položka ztišit, tu zaškrněte. Doporučuji požít návod k sadě.

S pozdravem
Chrudimský Karel
www.SUNNYSOFT.cz
Chrudimský Karel (18. 11. 2019, 11:05)
Firmware 2.10 CZ
Dobrý den, nemáte ke stažení na Parrot Mki9200 verzi firmwaru 2.10 cz ? A jaký je rozdíl mezi verzemi Mki9200 a Mki9200 M2 ?
Dom (5. 7. 2017, 23:38)
Re: Firmware 2.10 CZ
Dobrý den,

návod na přehrání SW v Parrotu najdete zde https://www.parrot.com/uk/support/product/parrot-mki9200, pro stažení a nahrání SW bude potřebovat instalovat SW Parrot Software Update Tool, který stáhnete zde https://www.parrot.com/uk/support/product/parrot-ck3100. My jej k dispozici nemáme. K druhému dotazu, rozdíl je tem, že M2 je pro region Česká Republika. Pokud nemáte M2, pak nelze změnit jazykovou verzi přehráním SW.

S pozdravem
Chrudimský Karel
www.SUNNYSOFT.cz
Chrudimský Karel (11. 7. 2017, 09:25)
Vypnutí předčítání jména při příchozím hovoru
Dobrý den, můžete mi poradit, kde lze vypnout funkci hlasitého přečtení jména volajícího při příchozím hovoru. Rád bych aby HF sada začala pouze vyzvánět a nečetla mi ty zkomoleniny jmen.

Děkuji a přeji krásný den, Čajnák
Čajnák (27. 12. 2015, 22:36)
Re: Vypnutí předčítání jména při příchozím hovoru
Dobrý den,

Bohužel nemáme jak otestovat.Pokud si však vzpomínám, pak je nutné v menu vypnout funkci magická slova.

S pozdravem
Chrudimský Karel
www.SUNNYSOFT.cz
Chrudimský Karel (30. 12. 2015, 09:51)
Re: Vypnutí předčítání jména při příchozím hovoru
Dobrý den,

funkci magická slova jsem zkoušel, jedíná změna je to, ze to při příchozím hovoru neřekne ten dlouhý blábol ohledně hlasového zvednutí. Ale kontakt to přečte také.... :-(
Přeci musí existovat nějaká volba u které to pouze kontakt ukáže a jen vyzvání. Začínám si říkat jak krásné a jednoduché bylo HF CK-3100.
Čajnák (30. 12. 2015, 10:44)
Re: Vypnutí předčítání jména při příchozím hovoru
Dobrý den,

pošlete mi prosím na e-mail [email protected], verzi Fw Parrota, najde v menu. Pokusím se Vám to zjistit.

S pozdravem
Chrudimský Karel
www.SUNNYSOFT.cz
Chrudimský Karel (7. 1. 2016, 09:09)
Dotaz na verzi firmwaru
Dobrý den !

Vlastním u dvou aut HF MKI 9200 starší verzi i verzi M2.
Nechce se mi každý měsíc vytahovat to z auta abych zjistil, jestli náhodou nevyšel nový Firmware.
Můj dotaz je jaký je aktuální verze softwaru?

Děkuji
Kokemon (8. 10. 2015, 09:47)
Re: Dotaz na verzi firmwaru
Dobrý den,

poslední verze, kterou lze uživatelsky přehrát, je 2.20. Jinak nemusíte sadu z auta vyndavat, stačí se pouze v menu Parrotu podívat nastavení, kde jsou informace a verze FW.

S pozdravem
Chrudimský Karel
www.SUNNYSOFT.cz
Chrudimský Karel (12. 10. 2015, 09:49)
"adresář je zaneprázdněn, prosím čekejte"
Takže u mě stejný problém, který se zde objevil několikrát a internet je toho plný. Zařízení máme cca půl roku a stále nejsem schopen toto vyřešit. Ano dělají to nějaké znaky, nebo diakritika(kombinace znaků za sebou). Nicméně opravdu nelze projíždět cca 1000 kontaktů a zjištovat jestli tam není nějaká kombinace žš atd. Prostě čekám od zařízení s CZ označením bezproblémové fungování v CZ. Tedy v současné době HF slouží jen jako hloupá HF bez hlasového vytáčení. A pokud někdo neopraví FW bude to tak dál. :(
Doporučuji nekupovat nikdo nezaručí že se korektně zesynchronizují kontakty !
Zatím zkoušeno u 3 stejných telefonů. 1 fungoval dva ne. Každý měl jiné kontakty a všude byla diakritika. Takže není to tím, že by tam byly háčky a čárky, internet mluví spíše o nějaké nevhodné kombinaci znaků. Tragédie :(
Martin (8. 9. 2015, 13:39)
Re: "adresář je zaneprázdněn, prosím čekejte"
Dobrý den,

nejedná se o háčky a čárky, ale určitě o lomítka, zpětná lomítka a podobné nestandardní znaky v názvu kontaktu. Je potřeba si v tomto udělat pořádek.

S pozdravem
Šlemín Ondřej
www.SUNNYSOFT.cz
Šlemín Ondřej (16. 9. 2015, 16:01)
jaká verze? MKi 9200 nebo MKi 9200 M2
O jakou verzi se jedná?

MKi 9200
MKi 9200 M2
Petr (18. 8. 2014, 09:26)
Re: jaká verze? MKi 9200 nebo MKi 9200 M2
Dobrý den,

jedná se o verzi M2.
...

S pozdravem
Šlemín Ondřej
www.SUNNYSOFT.cz
Šlemín Ondřej (19. 8. 2014, 10:20)
připojení zařízení do audiosystému
prosím o odpověď na otázku, jakým způsobem se připojí zařízení do audiosystému. Vozidlo Opel, autoradio CD30, které nemá žádný jack. Pravděpodobně odborná elektromontáž...?
pepa (26. 7. 2014, 18:25)
Re: připojení zařízení do audiosystému
Dobrý den,

Vaše rádio bohužel neznám a montáže HF sad Parrot neprovádíme. Pravděpodobně se budete muset obrátit na autorizovaný či jiný servis.

...

S pozdravem
Šlemín Ondřej
www.SUNNYSOFT.cz
Šlemín Ondřej (30. 7. 2014, 13:33)
upgrade
Dobrý den
chtěl jsem přehrát software z 1.23b na aktuální , ale podle návodu my to nejde , sada napíše neplatný soubor . starší verzi softwaru nemohu najít , můžete my poradit jak dál ?
Ondra (21. 5. 2014, 20:18)
Re: upgrade
Dobrý den,
pokud se Vám objeví tato hláška, při přehrání SW, pak obvykle to znamená, že do Parrotu nahráváte jinou jazykovou verzi, než je z výroby. Stáhněte si platnou jazykovou verzi, dle Vašeho Parrotu a pak SW nahrajte. Pokud ani toto nepomůže, pak bude muset navštívit nějaké instalační středisko HF sad.
...

S pozdravem
Chrudimský Karel
www.SUNNYSOFT.cz
Chrudimský Karel (27. 5. 2014, 09:45)
Problém po obnovení továrního nastavení
U Parrotu MKi9200 ver. 1.65 jsem obnovil továrního nastavení a teď se po zapnutí stále objevuje menu pro výběr jazyka. Po zvolení češtiny nebo jiného jazyka Parrot restartuje a menu pro výběr jazyka se objeví znovu. Z tohoto menu se nedá dostat nikam jinam dál. Máte nějaký tip, co s tím?
Díky moc
Petr
Petr (10. 4. 2014, 23:12)
Re: Problém po obnovení továrního nastavení
Dobrý den,
doporučil bych Vám pokusit se aktualizovat SW ve vaší HF sadě. Pokud se Vám nespustí aktualizace automaticky, pak bych Vám doporučil obrátit se na instalační středisko HF sad k provedení opravy HF sady.


S pozdravem
Chrudimský Karel
www.SUNNYSOFT.cz
Chrudimský Karel (14. 4. 2014, 10:18)
Pomalá synchrnizace
Dobrý den, lze u tohoto hansfree nějak vypnout automatickou synchronizaci se seznamem telefonu? V menu nastavení jsem to nikde neobjevil. Vadí mi totiž, že po nastartování trvá cca 6 až 10 minut než se dokončí proces synchronizace a nejde využít hlasové vytáčení přes zelené tlačítko dálkového ovladače. Když chci tedy volat hned po nastartování, musím číslo vytočit na klávesnici mobilu, což je dosti nepraktické, když se mobil vyskytuje někde v kufru v bundě:-). Kontaky často neměním, takže synchronizace po každém nastartování je pro mě dost zbytečná.
Asi je problém v tom, že mám Android 4.1 a 410 kontaktů. Zkoušel jsem i Nokii se Symbian a 110 kontakty a tam čekám na synchronizaci jen 20 vteřin.
jezisek (23. 2. 2014, 08:50)
Re: Pomalá synchrnizace
Dobrý den,

automatickou synchronizaci bohužel vypnout nelze. Doporučuji zkusit aktualizovat obě zařízení na poslední verzi. Případně ručně odpárovat všechna zařízení a odstranit kompletně všechny kontakty přes menu Parrotu a poté zkusit znovu spojit s telefonem a nechat přenést všechny kontakty.

S pozdravem
Bukovský Ondřej
www.SUNNYSOFT.cz
Bukovský Ondřej (3. 3. 2014, 13:32)
Re: Pomalá synchrnizace
Děkuji za pomoc. Verzi Parrotu mám 1.90, verzi displeje 0,58. Kde mohu sehnat novější aktualizaci a postup jak aktualizovat toto handsfree? Po odpárování obou telefonů myslím odstranit kontakty z Parrotu nelze udělat, nebo snad ano? Jak?
jezisek (7. 3. 2014, 13:32)
Re: Pomalá synchrnizace
Dobrý den,

aktualizaci lze stáhnout z http://www.parrot.com/usa/support/parrot-mki9200/ kliknutím na českou vlajku. Postup aktualizace je na stránce o něco níže (pouze v angličtině). Odstranění kontaktů je v menu Telefon - Odstranit všechny kontakty, ale je možné, že po odpárování budou kontakty odebrány automaticky.

S pozdravem
Bukovský Ondřej
www.SUNNYSOFT.cz
Bukovský Ondřej (12. 3. 2014, 10:22)
Re: Pomalá synchronizace
Díky za odkaz, upgrade stáhnut a postup je jasný. Jen asi bude problém, že k tomu nemám připojený kabel iPod / USB / Jack cable, ten jsem u prodejce vozu nedostal. Tak se jej při nejbližším servisu zeptám aby mi to flešnul sám.
jezisek (12. 3. 2014, 10:59)
Re: Pomalá synchrnizace
Dobrý den,

kabel by měl být v krabici spolu s handsfree.

S pozdravem
Bukovský Ondřej
www.SUNNYSOFT.cz
Bukovský Ondřej (18. 3. 2014, 15:40)
Je k provozu HF nutný display?
Dobrý den,
měl jsem v uatě nezvaného návštěvníka a přišel jsem jak o display tak o kolébku pro jeho připojení -- netvrdo ustřiženo. Dá se sada zprovoznit i bez toho LCD panelu? Vesměs jej tam k běžné práci nepotřebuji, ale měnit kvůli tomu celou sadu se mi zdá jako docela drahé řešení...

Děkuji.
S pozdravem,
J. Černohorský
Honza (16. 1. 2014, 09:12)
Re: Je k provozu HF nutný display?
Dobrý den,

bohužel, pokud nemáte LCD, není možné používat Vašeho Parrota, protože se ani nesepne a nenaběhne. Pro "naběhnutí" tohoto typu, je nutné, aby byl okruh uzavřen. Pokud by jste nechtěl využívat LCD, pak bych Vám doporučil variantu MKi 9000, který nemá žádné LCD.
...

S pozdravem
Chrudimský Karel
www.SUNNYSOFT.cz
Chrudimský Karel (27. 1. 2014, 11:45)
HTC ONE s Android 4.3
Dobrý den,
můj telefon HTS ONE spolupracoval doposud se sadou Parrot MKi 9200 s verzí 2.20 každý den naprosto standardně, pouze při počtu kontaktů 1680 nezobrazoval vždy fotky přiřazené ke všem kontaktům. Nicméně, následně po automatické aktualizací HTC ONE na verzi Android 4.3 se v rámci synchronizace objeví na displeji PARROTu hlášení "nepodporovaný formát souborů" a ten se opakovaně restartuje. Nemáte nějaké aktuální zkušenosti?
Děkuji.
Petr
Petr (23. 11. 2013, 13:38)
Re: HTC ONE s Android 4.3
Dobrý den,

zkuste vymazat s telefonu párování s HF Parrto a následně spojte zařízení znovu jako jste to dělal poprvé.
...

S pozdravem
Šlemín Ondřej
www.SUNNYSOFT.cz
Šlemín Ondřej (25. 11. 2013, 17:17)
re: htc one s android 4.3
Děkuji za odpověď, vzájemné párování jsem zrušil hned jako první krok. Bohužel nevedlo k požadovanému výsledků a problém nadále přetrvává. Pracovník oficiální linky hotline HTC mi dnes pouze sdělil, že návrat zpět na verzi android 4.2.2 není oficiálně možný, neoficiální postup mi nemůže doporučit s ohledem na ztrátu záručních podmínek a vůbec, HF Parrot není v žádném případě oficiálně podporovaným zařízením společnosti HTC! Ze strany HTC jsou tedy nyní pouze dvě možné další cesty:
1. pokud vám vše správně funguje, tak raději nic neaktualizujte
2. pokud již chcete u HTC SW aktualizovat, pak používejte pouze podporovaná zařízení.
Petr (26. 11. 2013, 14:06)
Re: HTC ONE s Android 4.3
Dobrý den,

máte ještě možnost stáhnout z oficiálních stránek update softwaru pro Vaši HF a aktualizovat ji. Takzvaný "downgrade" na nižší verzi SW telefonu, nedoporučuji. Můžete tím přijít o záruku.
...

S pozdravem
Šlemín Ondřej
www.SUNNYSOFT.cz
Šlemín Ondřej (27. 11. 2013, 10:34)
Samsung Galaxy S3
Dobry den!Po propojeni Parrot MKi 9200 a Samsung Galaxy S3 prostrednictvim bluetooth nejde spustit hlasove vytaceni zelenym tlacitkem na ovladaci. Repro ztichnou, ale neozve se dotaz Koho chcete volat?. Na telefonu se otevre S Voice. Pokud S Voice vypnu, tak se ozve hlaska v repro Cekejte prosim. Jmena jsou bez diakritiky. Starsi Samsung fungoval normalne a Galaxy S 4 take funguje normalne. Nevite jak to odstranit aby to fungovalo? Dekuji M.Drabek
M.Drabek (1. 11. 2013, 15:09)
Re: Samsung Galaxy S3
Dobrý den,
v první řadě bych Vám doporučil smazat spojení v Parrotu a telefonu. Při opětovném párování je občas vyžadováno povolení přístupu k datům v telefonu. Bohužel hlasové vytáčení není podporováno dle výrobce u všech typů telefonů a dokonce může být závislé na verzi FW v telefonu. Je možné, že chyba bude v datech telefonu, může být nutné přehrát SW v Parrotu. Doporučil bych Vám se obrátit na firmu, která Vám provedla instalaci a provedla kontrolu.
...

S pozdravem
Chrudimský Karel
www.SUNNYSOFT.cz
Chrudimský Karel (6. 11. 2013, 13:04)
Parrot versus Samsung S4 mini
Dobrý den, nemá někdo zkušenosti s provozem Parrot MKi 9200 se Samsung S4 mini. Pokud si najdu v Parrot v tel seznamu kontakt a zmáčknu vytáčení ihned se ukončí hovor a žádný hovor neproběhne. To samé se děje i při hlasovém vytáčení.Musím proto hledat kontakt v telefonu a provést hovor přes tel. seznam v telefonu. Pokud mi někdo volá je vše bez problému. Poraďte mi prosím jestli nemám nějaké špatné nastavení. Mám poslení nejnovější aktualizaci Parrot verze 2.2.
Hanka (13. 10. 2013, 13:25)
Re: Parrot versus Samsung S4 mini
Dobrý den,
doporučil bych Vám provést v Parrotu obnovení výrobního nastavení, v telefonu vymazat párování. Pak opětovně nově spárovat telefon a HF sadu.

...

S pozdravem
Chrudimský Karel
www.SUNNYSOFT.cz
Chrudimský Karel (16. 10. 2013, 09:27)
Re: Parrot versus Samsung S4 mini
Toto vše jsem provedla, ale je to stále stejné. Předtím jsem měla Nokii 700 a vše fungovalo.
Hanka (16. 10. 2013, 11:43)
Re: Parrot versus Samsung S4 mini
Dobrý den,
Váš problém jsem již přeposlal na zastoupení Parrotu v ČR, jakmile budu mít odpověď, tak ji předám.
...

S pozdravem
Chrudimský Karel
www.SUNNYSOFT.cz
Chrudimský Karel (17. 10. 2013, 09:06)
Re: Parrot versus Samsung S4 mini
Dobrý den,
k Vašemu problému mi bylo doporučeno, nepřehrávat na SW v Parrotu 2.2, který je přednostně určen pro vylepšení komunikace s iPhony. Údajně by měl jít zpětně podehrát SW 2.10, který byl jako poslední před touto aktualizací.
...

S pozdravem
Chrudimský Karel
www.SUNNYSOFT.cz
Chrudimský Karel (6. 11. 2013, 13:11)
Re: Parrot versus Samsung S4 mini
Dobrý den, děkuji za odpověď a radu. Jen je problém, že nižší verze není bohužel na jejich stránkách k dispozici.
Hanka (6. 11. 2013, 14:02)
Re: Parrot versus Samsung S4 mini
Dobrý den, děkuji za odpověď a radu. Jen je problém, že nižší verze není bohužel na jejich stránkách k dispozici.
Hanka (6. 11. 2013, 14:02)
Re: Parrot versus Samsung S4 mini
Dobrý den,
bohužel to máte pravdu. Doporučil bych Vám zkusit obvolat firmy, které instalují HF sady, zda ji někdo nemá uloženou v archivu.
...

S pozdravem
Chrudimský Karel
www.SUNNYSOFT.cz
Chrudimský Karel (6. 11. 2013, 14:58)
Re: Parrot versus Samsung S4 mini
Já si ale myslím stejně, že to nepomůže. Já instalovala aktualizaci, protože to zlobilo už předtím. Nevím však jaká to byla verze, protože aktualizaci mi prováděli v servisu cca před rokem a něco a to mám pocit, že to byla už nějaká dvojková verze, ale nejsem si jistá. Děkuji však za info. Pokud by to opravili a věděl by jste to, prosím dejte info. Díky
Hanka (6. 11. 2013, 15:04)
Re: Parrot versus Samsung S4 mini
Dobrý den,
bohužel zda to pomůže nedokáži přesně posoudit, takovou informaci jsem obdržel. Možná pomůže připravovaná aktualizace Galaxy S 4 mini, nebo bude nová verze SW u Parrotu.


S pozdravem
Chrudimský Karel
www.SUNNYSOFT.cz
Chrudimský Karel (6. 11. 2013, 16:21)
re: parrot versus samsung s4 mini
verzi 2.10 a 2.11 mám k dispozici. Mohu přeposlat e-mailem
Růžička (27. 1. 2014, 19:16)
Re: Parrot versus Samsung S4 mini
Dobrý den, to bych byla ráda. Protože před aktualizací to fungovalo.
Hanka (27. 1. 2014, 19:27)
Re: Parrot versus Samsung S4 mini
Moc se omlouvám, mám sice verze 2.10 a 2.11 ale na Parrot MKi9000
Růžička (27. 1. 2014, 22:22)
re: parrot versus samsung s4 mini
Dobrý den, mohl bych Vás také požádat o zaslání mailem? Řeším ten samý problém. Děkuji za pomoc. J. Horák
J. Horák (27. 3. 2016, 15:57)
Parrot MKi 9200 + Samsung Google Nexus S - nefunkční hlasové vytáčení
Dobrý den, provozuji Parrot s telefonem Nexus S a při stisknutí zeleného tlačítka se mi místo možnosti hlasové volby zobrazí na displeji "hlasové ovládání bylo zrušeno". Parrot je pár dní starý a vše ostatní funguje. Magic words jsou také povoleny dle příručky. Prosím o radu. Děkuji.
David (30. 7. 2013, 21:13)
mki9100 firmware
Zdravím, tak problémy s aktualizací sw stále stejné. Navíc jsem marně zkoušel včera přehrát nový fw 2.2,myslím, a ráno nastartuji a nic se neděje. Nenabíhá a po chvilce vždy problikne na displeji parrotu hláška Unika:probíhá aktualizace. Hm čekal jsem asi 100km a stále nic. Několik pokusů o restart nepomůže. Takže navíc další problém, který nejspíš vyřadil celé zařízení. Kdyby někdo věděl co s tím díky za radu.
Michal (25. 6. 2013, 11:27)
Re: mki9100 firmware
Dobrý den,

pokud problémy stále přetrvávají doporučuji zařízení donést na reklamaci k nám na některou z našich poboček.

Děkuji a přeji hezký den
...

S pozdravem
Šlemín Ondřej
www.SUNNYSOFT.cz
Šlemín Ondřej (26. 6. 2013, 14:21)
Adresář zaneprázdněn
Dobrý den,
dnes jsem se dostal k tomu opět aktualizovat MKi9200, jako hodně uživatelů mám problém s hlasovým vytáčením, v roce 2011 jste posílali žádost o opravu dovozci, dnes se píše rok 2013 a hlasové vytáčení stále nefungujeani s poslední verzí FW. Zjišťovat a předělávat celý adresbook mi přijde trochu mimo mísu, se všemi ostatnímy HF, které podporují TTS a Voice dialing jsem nikdy problém neměl.
Bude se tento problém vůbec nějak řešit, nebo mám celý parrot vyhodit do popelnice?
Děkuji
Vít Jirka (18. 6. 2013, 21:04)
Re: Adresář zaneprázdněn
Dobrý den,
u hlasového ovládání sady Parrot lze volit ovládání hlasem resp. jeho rozpoznání řídí buď sada nebo telefon.
Z dotazu není jasné jak máte navolenu tuto volbu ani jaký telefon používáte ani jakou máte verzi SW telefonu nebo SW sady.
Na dotaz nemůžu takto bohužel více reagovat bez dalších informací popřípadě lepšího popisu problému, popř. prosím o doplnění informací.
Děkuji


S pozdravem
Jaroš Luboš
www.SUNNYSOFT.cz
Jaroš Luboš (25. 6. 2013, 10:25)
Dotaz na fota u kontaktu
Dobrý den ! Vážně uvažuji o koupi Parrot 9200, ale nějaký známý mi říkal, že ať zapomenu na fotky na display u kontaktů pokud mám mobil s android (Samsung GT6500). Údajně to funguje jen se symbian a windows mobile. Pokud je to pravda tak si to v životě nekoupím, protože v tom případě to degraduje tento systém a je to takový maličký podvod, neboť v návodu o tgom není aniá zmínka. Mimochodem český návod je napsán tak uboze, že čloověk ani neví co vlastně kupuje a co to přesně umí.Android používá většina světových mobilů.
Kokemon (3. 2. 2013, 10:59)
Re: Dotaz na fota u kontaktu
Dobrý den,

vypadá to, že s Android telefony nahrávání obrázků opravdu nepůjde. Pro jistotu však doporučuji prohlédnout vždy tabulku kompatibility pro konkrétní kombinaci telefon/handsfree:
http://www.parrot.com/uk/compatibility

S pozdravem
Adámek Martin
www.SUNNYSOFT.cz
Adámek Martin (6. 2. 2013, 10:30)
Re: Dotaz na fota u kontaktu
Děkuji za odpověď. Všem kupujícím doporučuji stáhnout podrobný manuál. Ten je bohužel jen angličtině. Ale hodně věcí vám to objasní. Jinak parrot je opravdu super. Až na dálkový ovladač. Mám ho měsíc a nevím jak dlouho vydrží.Nemyslím baterii,ale dílenské zpracování. Vypadá jako by se měl každou chvíli rozsypat. Jinak display je zpracován o 1000 % lépe. Taky všem kupujícím doporučuji, než si umístní display nebo ovladač napevno tak si to dobře rozmyslete. Já přemýšlel celý den. Sedněte si do auta jakoby jste ho řídili.
Kokemon (9. 2. 2013, 19:40)
Počeštění Parrot MKi 9200
Dobrý den.

Koupil jsem vůz Ford Focus se sadou Parrot MKi 9200. Pomalu se tím prokousávám a narazil jsem na problém, že by bylo dobré, aby zařízení komunikovalo v češtině. Dá se někde sehnat software, kterým bych upgradoval Parrota a návod na upgrade.

Pokud ne, bude mi například fungovat hlasový příkaz "Call Peťa"?

Díky za rady.

Olda - Jihlava
Olda (29. 11. 2012, 21:02)
Re: Počeštění Parrot MKi 9200
Dobrý den,

o změně jazyku se lze dočíst na stránce výrobce:
http://www.parrot.com/uk/support/downloads/warning-languages

Pokud máte jinou než čínskou verzi, tak Vám nepůjde změnit jazyk na český.

S pozdravem
Adámek Martin
www.SUNNYSOFT.cz
Adámek Martin (5. 12. 2012, 09:20)
MKi9200
Dobrý den. Ve služebním autě, který mám teprve 1 měsíc je namontovám Parrot MKi9200. Mám tel Nokia C5-00.2. Od počátku mám problém s přenosem kontaktů do Parrotu. Spárování proběhne, synchronizace také, ale v seznamu P jsou jen některé kontakty. Zkoušeli jsme Nokii E71 a hned po prvním spárování se přenesly všechny kontakty. Provedl jsem i update P, ale ani to nepomohlo. Co s tím?
Robert (29. 11. 2012, 16:01)
Re: MKi9200
Dobrý den,
tento tel. není uveden v kompatibilitě zařízení pro tento produkt, viz www.parrot.com. Není zde tedy zaručena plná kompatibilita.


S pozdravem
Jaroš Luboš
www.SUNNYSOFT.cz
Jaroš Luboš (4. 12. 2012, 17:03)
Re: MKi9200
kontakty musíte mít v paměti telefonu a né na sim kartě
hynek (20. 2. 2013, 19:25)
Adresář je zaneprázdněn
Dobrý den všem parroťákům,
tak koukám že problém se stále řeší a tak přidám svůj poznatek. Dnes jsem odzkoušel všechny tipy jak tu hlášku odstranit a můžu říct že jednu chvílu už jsem myslel že to mám, ale prd.
Mám teda 9100-ku a galaxy s3. Hlasový vytáčení mě normálně fungovalo i přes háčky ve jméně až do tohoto posledního FW.Od té doby mě nejde ani hlasově vytáčet a hláška furt.
Vše jsem předělal bez diakritiky, tovární nastavení parrota, vypnutí mobilu, nový párování i jako ostatní přístroje i jako s headsetem. Marný. Jako jiný přístroj při párování mě to synchronizaci nedokončí. Když ale dám párování jako zařízení s headsetem ejhle synchronizace uspesne dokončena. Už jsem myslel, že sem vyhrál, ale.. Když na ovládání zmáčknu zel.tl. nepochopitelně mě to pípne jako hlasový vytáčení a na mobilu mě vyskočí S-voice, kterou ovšem samsung vypnul. A navíc ju mám v mobilu permanentne zrušenou a zakázanou. Zkoušel sem v mobilu různý nastavení ovládání hlasem atd, ale furt ji to zapíná.Už fakt nevím a docela mě to štve páč nemám čas v adresářu pořád listovat a hledat když mám přes 500 čísel.
Už fakt nevím co stím dělat. Pokud někdo pokročil dál jak já, poraďte ať už to skončí.
Dík Michal
Michal (15. 11. 2012, 18:27)
Re: Adresář je zaneprázdněn
Dobrý den,
příčinu problému zjišťujeme u servisního střediska.


S pozdravem
Jaroš Luboš
www.SUNNYSOFT.cz
Jaroš Luboš (20. 11. 2012, 11:29)
Re: Adresář je zaneprázdněn
Dobrý den,
dle servisního střediska není tato závada hlášena. Nicméně tento problém by mohl být dle techniků způsoben synchronizací kontaktů pod různými účty ( gmail apod ), kdy se ke kontaktům v rámci těchto synch. mohou přidávat i znaky pod kontakty ( tzn. např "}đ" apod., postačí i mezera ). Parrot tyto znaky neumí přečíst a tímto pak dochází k problémům s jejich čtení ( znak nemusí být přímo v popisu kontaktu - může být pod ním jako další informace ). Nicméně pokud jste si jist, že kontakty jsou v pořádku, pak je možné zařízení reklamovat.


S pozdravem
Jaroš Luboš
www.SUNNYSOFT.cz
Jaroš Luboš (21. 11. 2012, 10:50)
Nefunkční adrešář
Dobrý den,
to je sice pěkný tvrzení a rozumím tomu, ale všechny synchronizace mám vypnutý a žádný podinformace v adresáři nemám. Nevím sice co si mezi sebou posílají, ale jak říkám, nemám zaplou ani 1 synchronizaci a všechny účty jsem smazal a stejně to nejde. A další věc je, proč to přestalo fungovat až po přeflashování na nové verze fw v parrotu? Předtím mě to normálně fungovalo a to sem měl e-maily přes google a seznam zapnutý. I synchronizaci na ně.
Michal (21. 11. 2012, 12:10)
Re: Adresář je zaneprázdněn
Ahoj,
tak po 14dnech tetstování a zkoušení jsem nikam nedošel. Buďto je adresář zaneprázdněn nebo je vytáčení zrušeno. Zkusil jsem i přijímat postupně kontakty a jednu chvílu to šlo, ale za chvílu už zase ne. Když jsem dal nucenou synchronizaci tak se stáhly jen některý kontakty a to vytáčet hlasem šlo, ale bylo jich asi jen 8.Nevím proč to nejde. Navíc ale se mě teď pokaždý stává, ať to zresetuji jakkoliv, že jakmile jednou pomocí adresáře někoho vytočím a skončím s hovorem a chcu volat dalšímu, vyskočí jako hovor ale parrot se odpojí a je kouslej. Musím položit ovladačem a znovu ho připojit jinak se nepřipojí. A to dělá pokaždý.
A ještě něco.Na mobilu mě to furt ukazuje že bluetoth s parrotem komunikuje i když je parrot už dávno vypnutej a mobil se tím vybijí rychlejc. Jen takovej poznatek.Třeba další verze bude lepčí:)
Michal (28. 11. 2012, 18:44)
Re: Adresář je zaneprázdněn
Dobrý den mám tel. HTC nexus One docela atip od Googlu je synchronizován s gmailem a vše funguje přesně. Tedy i hlasové povely k vytáčení příjmání a odmítání hovorů. Můj Parrot Mki 9200 je aktualizován na českou verzi 2.11 z adresy http://www.parrot.com/uk/support. Na jednu věc však nemohu přijít a to jak velké fotky kontaktům přiřadit aby je parrot zobrazoval. Za případnou radu děkuji. Roman Ostrava.
Roman (22. 1. 2013, 14:17)
Re: Adresář je zaneprázdněn
Dobrý den,

v manuálu stojí:

Make sure the picture is in JPG format. - The picture weight must be less than 1MB.

Tedy obrázek musí být ve formátu JPG a musí být menší než 1MB.

S pozdravem
Skenderija Boris
www.SUNNYSOFT.cz
Skenderija Boris (28. 1. 2013, 16:03)
Baterije
Dobry den chtel bych se jen optat na bateriji do ovládáni jaká tam přijde? děkuji
Jakub (28. 10. 2012, 09:30)
synchronizace kontaktů
Dobrý den, mám HF Parrot MKI-9100. Spárování s telefonem Samsung S2 proběhlo v pořádku a volat se dá. Nejdou mi ale synchronizovat kontakty. Provedl jsem aktualizaci HF na v2.1, ale problém stále stejný.

Předem díky
Tůma
M. Tůma (3. 9. 2012, 18:13)
Re: synchronizace kontaktů
Dobrý den,

bohužel nedokáži na dálku poznat, v čem je problém - podle výrobce by i s Galaxy SII měla synchronizace fungovat bez problémů (pouze kontakty z paměti telefonu, ne ze SIM). Doporučuji tedy domluvit se s kolegy na Praze 9 (tam je možno zaparkovat u prodejny), zda by se Vám na to mohl někdo podívat.

S pozdravem
Adámek Martin
www.SUNNYSOFT.cz
Adámek Martin (7. 9. 2012, 11:44)
Re: synchronizace kontaktů
Mám stejnou zkušenost s galaxy ace 2.
Michal (14. 11. 2012, 11:00)
Re: synchronizace kontaktů
Pomohl jen restart telefonu do továrního nastavení (úplný výmaz)
Michal (16. 11. 2012, 20:08)
Re: synchronizace kontaktů
Mám Mki9000 a měl jsem stejný problém se synchronizací kontaktů u SGS2.Po spoustě pokusů, jsem zaktualizoval znova sofwvare na 2.1,spároval telefon s HF a nahrál kontakty ručně. Kontakty/Import/export/odeslat vizitku přes/vybrat kontakty buď všechny nebo které chceš/potvrdit na liště/dokončit akci pomocí Bluetooth. Samozřejmě HF musíš mít nastaven na přijmout kontakty. Během přenosu se na telefonu objevovaly různé zprávy jako "přenos zastaven" atd. Nech přenos doběhnout až ti HF zahlásí že přenos byl dokončen a je to. Myslím že to bude fungovat stejně u všech verzí Mki a SGS2.
Bruttus (16. 11. 2012, 21:04)
nenajede po aktualizaci
Dobrý den,
mám HF sadu MKi9200. Ze začátku vše OK, po 1 roce se občas vymazalo nastavení, nebylo to vybitou baterií v autě, někdy to udělalo i párkrát za den, veškeré nastavení (tapety, tema, nastavení hlasitosti) zůstalo pouze spárování s telefonem). Po aktualizaci software mi napsal "automatický restart" a od té doby se vůbec nespustí. Aktualizace byla provedena dnes tj. 17.8.2012 s posledním českým updatem.
Co s tím, asi reklamace?
Děkuji
Pavel (17. 8. 2012, 12:58)
Re: nenajede po aktualizaci
Dobrý den,
zkuste znovu provést update za stejnou verzi, pokud nebude proveditelné, pak řešte jako standartní reklamaci ( zde by měla postačit k reklamaci pouze samotná jednotka-bluebox ).
...

S pozdravem
Jaroš Luboš
www.SUNNYSOFT.cz
Jaroš Luboš (17. 8. 2012, 15:43)
Re: nenajede po aktualizaci
děkuji za informaci. Předáno celé balení k reklamaci.
S pozdravem
Pavel (18. 8. 2012, 10:20)
po skončení hovoru se sám zapíná přehrávač MP3 v telefonu
Dobrý den, mám parrot spárovaný s telefonem Nokia N8 a občas se mi stává, že po skončení hovoru parrot sám spustí hudební přehrávač v telefonu. Vypnout to jde jen, když přehrávač vypnu ručně v telefonu. Nevíte někdo, co s tím? Děkuji za radu.
Radek (29. 6. 2012, 20:23)
Re: po skončení hovoru se sám zapíná přehrávač MP3 v telefonu
Dobrý den,

zkuste provést update firmware z webu výrobce (nemáte-li poslední verzi). Pokud to nepomůže, sadu prosím reklamujte. Servis prověří, zda se jedná o chybu výrobku, nebo ne. Závadu může být i ve Vašem telefonu, pokud tedy máte možnost aktualizovat software i v něm, doporučuji zkusit.

S pozdravem
Adámek Martin
www.SUNNYSOFT.cz
Adámek Martin (8. 7. 2012, 09:43)
Parrot mki 9200 zapojení
Dobrý den, mám dotaz chtěl jsem se zeptat jak zapojit parrot mki 9200 do Octavie se Škoda Symphony rádiem. Problém je když je zapojeno přes iso konektory tak se při přehrání hudby přepne rádio na Phone a hudba hraje přímo z Parrotu rovnou do všech reproduktorů kromě subwoferu (subwofer je zapojen zvýstupu autoradia a přez zesilovač) . A je to vcelku logické protože nehraje rádio. Tudíž bych potřeboval aby při přehrávání hudby Parrot přepnul radio changer. Měla by prý byt do kabeláže vložená jiná propojka.Ale jaká?
Navíc zesilovač v HF není moc kvalitní !!!!
Robert (12. 5. 2012, 17:38)
Re: Parrot mki 9200 zapojení
Dobrý den,

tuto informaci Vám bohužel nedokážeme poskytnout.

S pozdravem
www.SUNNYSOFT.cz
Malatinský Miloslav (24. 5. 2012, 14:31)
Francouzky mluvící MKi9200. Jak na to?
Koupil jsem auto s francouzkou MKi2900. Pčedělávka SW na českou lokalizaci pouze změnou SW není asi možná? Stačila by mi anglická verze. Francouzky moc neumím. Je k dispozici nějaká mapa menu, abych viděl co co znamená a nemusel u toho sedět s francouzkým slovníkem. Lze změnit jazyk. Kde to mám v menu hledat? je to verze SW tuším 1.3. Děkuji za odpověď.
Z. Slabyhoudek (19. 4. 2012, 09:21)
Re: Francouzky mluvící MKi9200. Jak na to?
Tak jsem si poradil sám. Nikdo nereaguje.
Francouštinu jsem upgradoval verzí 1,96 na angličtinu. Ta mi stačí, pak jsem ji updatnul na verzi 2.2.
Slabyhoudek (22. 4. 2012, 14:51)
Dobrý den mám dotaz.....
Dobrý den, mám dotaz chtěla bych se zeptat zda existuje nějaký návod (podrobný) ke stažení věcí s USB. :-( Po zastrčení USB mi na obrazovce píše audio soubor nenalezen ale jen pouze u USB a zapojení Ipod. :-( Zároveň bych se chtěla zeptata zda lze stáhnout obrázky do paměti Parrotu. Taky by mězajímalo zda je možné si vložit vlastní tapetu na obrazovku Parrotu? Předem Vá moc děkuji za odověď....
Veronika Fasterová (11. 2. 2012, 15:32)
Stredovy gombik na DO
Dobry den, mam HF sadu MKi9200 asi tyzden nainstalovanu v aute a vsetko ide ako ma az na jednu dost zaujimavu drobnost. Stredovy gombik na dialkovom ovladani raz funguje, inokedy vobec nefunguje. Ostatne gombiky idu v poriadku. Nemoze tam byt nejaka hardwarova chyba? Uz som skusal aj najnovsi firmware ale nezabralo to. Skusal som aj parovanie ale enspustilo sa... Lubo z Martina
southpark (29. 1. 2012, 18:18)
Re: Stredovy gombik na DO
Dobrý den,
zřejmě se bude jednat o hw vadu ovladače. Doporučuji řešit jako reklamaci.
...

S pozdravem
Jaroš Luboš
www.SUNNYSOFT.cz
Jaroš Luboš (4. 2. 2012, 16:43)
Re: Stredovy gombik na DO
Přesně tak se mi to chovalo taky, ale většinou jen ráno, když bylo auto promrzlý. Vyměnil jsem baterku v ovladači a bral ho domů. Teď už je teplo tak všechno funguje OK.
Víťa (17. 3. 2012, 18:51)
Re: Stredovy gombik na DO
ked bolo chladnejsie tak nefungoval vobec, ked je teplejsie tak funguje polovica tlacitiek... uz je to v reklamacii, najlepsie na tom je, ze v manualy nie je nikde spominane, v akej prevadzkovej teplote sa to ma pouzivat a navyse aj keby bolo, tak si snad nekupujem HF sadu do auta aby som ju pouzival iba v lete!!! to mi potom ziadne BT netreba... aj tak ma najvacsi problem stredove tlacitko na vyber menu, to ide raz zo 100 stlaceni (ale nocny/denny rezim to meni dookola... ZAHADA)
southpark (17. 3. 2012, 18:57)
Re: Stredovy gombik na DO
Měl jsem to samé,před reklamací jsem raději vyměnil baterii a všechny tlačítka začaly fungovat i v -20 °C. Řešil jsem to tuto zimu.
Robert (12. 5. 2012, 17:05)
Re: Stredovy gombik na DO
Ja som to dal reklamovat a neuznali to, vsetko je v pohode, uz mam aj novu bateriu, len mi neslo do hlavy, ako po dvoch mesiacoch pouzivania moze odist bateria (nepouzival som HF casto) a navyse v navode pisu, ze by baterka mala vydrzat cca 12 mesiacov bezneho pouzivania.
SOUTHPARK (12. 5. 2012, 17:12)
ovládací zařízení
Dobrý den. Rád bych se zeptal zda má být ovládací jednotka podsvícená či nikoliv. Ve tmě ve voze tápu, vůbec nic nevidím, tlačítka nejsou prosvětlena, tak jak tomu např. je u nižších modelů 3100. Děkuji za odpověď.
Dian (16. 1. 2012, 20:03)
Re: ovládací zařízení
Dobrý den,

náš testovací vzorek také nemá podsvícení.

Hezký den

S pozdravem
Malatinský Miloslav
www.SUNNYSOFT.cz
Malatinský Miloslav (24. 1. 2012, 15:06)
Souběžné použití
Dobrý den,
je možné mít v jednu chvíli připojené alespoň 2 zařízení bez nutnosti přepínat mezi nimi? Jde mi o současné připojení služebního a soukromého telefonu. Případně, prosím, o doporučení modelu, který to zvládá.
Děkuji
Petr (31. 12. 2011, 09:58)
Re: Souběžné použití
Dobrý den,

Bohužel nelze.Tuto sadu lze spárovat až s pěti telefony, ale připojit lze vždy pouze jedno zařízení.
Pro každý spárovaný přístroj si pamatuje až 1500 kontaktů.

...

S pozdravem
Bednář Josef
www.SUNNYSOFT.cz
Bednář Josef (8. 2. 2012, 13:55)
Re: Souběžné použití
U Parrotu mki 9200 v EU verzi to není možné současně provozovat dva telefony.Bohužel v US verzi ano. Prostě tady nefunguje nic.
Robert (12. 5. 2012, 17:46)
synchronizace parrot mki9200 s iphone 4
Dobrý den,
nefunguje mi synchronizave kontaktů mezi Parrot MKi9200 a iPhone4. Po spárování telefonu se objeví v Parrot MKi9200 pouze jména ze seznamu kontaktů bez tel. čísel. Při zadání požadavku na "ruční" spárování v Parrot MKi9200 se zobrazí zpráva připojuji, ale synchronizace neproběhne. Následně není možné využívat hlasové volby pro volání.

Děkuji za radu

Ivan
palladium (7. 12. 2011, 09:33)
Re: synchronizace parrot mki9200 s iphone 4
Dobrý den,

jakou máte verzi SW. Dle informací od dodavatele, pokud nemáte aktuální verzi, je nutné provést update od výrobce (www.parrot.com).

Hezký den

S pozdravem
Malatinský Miloslav
www.SUNNYSOFT.cz
Malatinský Miloslav (30. 12. 2011, 14:13)
Autoplay přehrávání hudby
Dobrý den, trápí mě zásadní problém s přehráváním hudby z USB a SD zdroje. Sada je zánovní. Nejprve mi začala po zapnutí zapalování po pár dnech používání automaticky přehrávat hudbu z USB, aniž bych chtěl. Když je člověk zvyklý poslouchar hudbu nahlas, dost to vadí a jako výchozí zdroj bych rád autorádio. Proto jsem si pořídil SD kartu. Bylo to 3 měsíce OK a teď to dělá i z SD karty! Pročetl jsem anglicky psaná fóra, kde ten problém je uživateli kritizován, ale řešení jsem nenalezl. V době kdy začalo přehrávání zlobit z USB jsem provedl aktualizaci fw, ale problém zůstal! Co s tím?
Jirka (6. 12. 2011, 12:45)
Re: Autoplay přehrávání hudby
Dobrý den,

pokud necháváte nějaký externí zdroj hudby připojený i po vypnutí klíčku, bude tento zdroj po opětovném zapnutí hrát jako první a to na místě skladby, kde jste před vypnutím přestal(pokud je sada správně zapojena). Priorita externích zdrojů je dána výrobcem a nelze ji změnit nebo zrušit.Vypnutí probíhajícího přehrávání externího zdroje je možné stisknutím tlačítka II/> play/pause na dálkovém ovladači.

Hezký den přeji

S pozdravem
Malatinský Miloslav
www.SUNNYSOFT.cz
Malatinský Miloslav (22. 12. 2011, 15:06)
Re: Autoplay přehrávání hudby
Tak jak popisuji se sada po prebrani auta urcite nechovala. Po zapnuti klicku bylo ticho. Nejakym zahadnym zpusobem se to nejdrive aktivovalo na USB portu a pak i na SD karte! Nevim co s tim a nyni jsem nucem mit SD kartu vyjmutou, protoze kazde zapnuti klicku jinak znamena mackani tlacitka pause, pokud chci radio nebo ticho.
Jirka (22. 12. 2011, 19:53)
Re: Autoplay přehrávání hudby
Také se mi takto choval, až najednou přestal úplně přehrávat hudbu z USB i pam.karty. Pomohlo v nastavení audia zaškrtnout "ztišit" ...viz příspěvky níže. (update fw nepomohlo, už jsem jej chtěl poslat na reklamaci)
woko (3. 4. 2012, 23:02)
Re: Autoplay přehrávání hudby
Volba ztišit to neřeší. Autoplay stejně přehrává, akorát to nehraje do reproduktorů. Prokousávání tím menu je za jízdy nepohodlné a zdlouhavé.
Jirka (5. 4. 2012, 13:02)
Hudba pres bluethoot
Dobry den,
Chci si u Vas poridit Parrot MKi9200 a mam otazku.
-jde hudba z Iphonu prehravat pres bluethoot a nebo pouze pres kabel???

Dekuji za opoved.
Arab (3. 11. 2011, 20:34)
Opakované připojení telefonu
Dobrý den, mám krátce namontovaný Parrot Mki9200, podařilo se mi ho spárovat s mobilem Samsung SGH-U600 a uskutečnila jsem už jeden hovor. Druhý den se však už telefon nepřipojil, hlásí, že se nelze připojit. A měl by se podle návodu připojovat už automaticky. Kde může být problém?
Děkuji
daza (1. 11. 2011, 14:45)
Re: Opakované připojení telefonu
Dobrý den,

doporučil bych zkusit zrušit nastavené spárování, znovu zapnout a ověřit stav bluetooth. Pokud by nepomohlo, ještě zkusit na stránkách výrobce aktualizaci FW.

http://www.parrot.com/uk/support/downloads/#software

S pozdravem
Malatinský Miloslav
www.SUNNYSOFT.cz
Malatinský Miloslav (21. 11. 2011, 18:13)
Parrot MKi9200
Dobrý den, Vyměnil jsem starší Parrot za MKi9200 a do nového zařízení se načítají z telfonu Nokia C5-00 jen některé kontakty uložené v telefonu a žádné ze SIM.
Mirek (6. 10. 2011, 10:51)
Re: Parrot MKi9200
Dobrý den,
dle podpory Parrot : tento telefon dokáže posílat do HF sady pouze kontakty uložené v telefonu. Doporučuji tedy vykopírovat kontakty ze sim do paměti tel. Následně by mělo být vše v pořádku.
...

S pozdravem
Jaroš Luboš
www.SUNNYSOFT.cz
Jaroš Luboš (11. 10. 2011, 09:15)
Návod
Dobrý den, koupil jsem sadu MKi 9200 často nefunguje bezdrátový ovladač, podle informací je potřeba spárovat dle manuálu a ten nemám. Můžete prosím zaslat odkaz na manuál kde je tento postup popsán? Po instalaci HF jsem stiskl tlačítko na ovladači, HF se restartovala a ovladač funguje ale pouze občas:-(. Děkuji
samsung galaxy2 (27. 9. 2011, 14:17)
Re: Návod
Dobrý den,

cesky navod je primo na strankach vyrobce www.parrot.com

S pozdravem
Kropáček Filip
www.SUNNYSOFT.cz
Kropáček Filip (29. 9. 2011, 15:52)
Montáž Parrotu Mki 9200
Dobrý den, mám zájem o 2 kusy, ale včetně montáže. Jaká je cena za montáž pokud takovou službu nabízíte?
Patrik (26. 9. 2011, 12:58)
Re: Montáž Parrotu Mki 9200
Dobrý den,

bohuzel montaz neprovadime.

S pozdravem
Kropáček Filip
www.SUNNYSOFT.cz
Kropáček Filip (29. 9. 2011, 14:26)
kompatibilita parrotu a mt samsung B5722
Dobrý den,
je parrot kompatibilní se samsungem B5722?
Děkuji
Žaneta (22. 9. 2011, 08:18)
Re: kompatibilita parrotu a mt samsung B5722
Dobrý den,

vyrobce ho na svem webu uvadi jako kompatibilni.

S pozdravem
Kropáček Filip
www.SUNNYSOFT.cz
Kropáček Filip (23. 9. 2011, 15:10)
Spárování telefonu s autem
Chci si pořídit Samsung Galaxy S2 a sháním informace, zda lze automaticky spárovat tento telefon s nějako handsfree sadou do auta. Prosím o pomoc !!!!!! Díky
Colman (14. 9. 2011, 15:24)
Re: Spárování telefonu s autem
Dobrý den,

mocnerozumim dotazu, ale pokud se ptate na kompatibilitu SGS II tak si myslim ze problem nebude. Urcite bych ale nejdriv doporucil ozkouseni.

S pozdravem
Kropáček Filip
www.SUNNYSOFT.cz
Kropáček Filip (15. 9. 2011, 16:25)
spárování
Dobrý den nedaří se mi spárovat MKi 9200 s HTC Wildfire S, respekt. parrot ho vůbec nezná.
Děkuji
svanda (14. 9. 2011, 14:24)
Re: spárování
Dobrý den,

tento telefon není bohužel výrobcem podporován.

Hezký den

S pozdravem
Malatinský Miloslav
www.SUNNYSOFT.cz
Malatinský Miloslav (21. 11. 2011, 17:47)
samsung galaxy s2
Dobrý den, mam Parrot MKi 9200 v cz verzi ale nemůžu synchronizovat telefon samsung galaxy s2 . Můžete mi prosím poradit jak. Děkuji
miki (4. 9. 2011, 17:00)
Re: samsung galaxy s2
Dobrý den,

zkuste v telefonu

- zmáčknout tlačítko MENU, NASTAVENÍ, BEZDRÁTOVÉ PŘIPOJENÍ/NASTAVENÍ BT/Vyhledat zařízení
--> Telefon vyhledá dostupná zařízení
--> Vyberte Parrot zařízení
--> Po spárování by již vše mělo fungovat

Hezký den

S pozdravem
Malatinský Miloslav
www.SUNNYSOFT.cz
Malatinský Miloslav (21. 11. 2011, 17:45)
Běžící text
Dobrý den, rád bych zastavil běžící text při poslechu hudby. Jak na to?
Velikost obrázků, které chci vložit jako tapetu, 320x240? Díky.
PS: Vaše diskuse mi náramně pomohla při vyřešení nehrající hudby z SD karty, (zatrhnutím Ztišit)
Libor (13. 8. 2011, 16:34)
Re: Běžící text
Dobrý den,

to bohužel nevíme, ale nejspíše to nebude možné.

S pozdravem
Malatinský Miloslav
www.SUNNYSOFT.cz
Malatinský Miloslav (21. 11. 2011, 17:22)
Probém s nepřijatým hovorem
Dobrý den, mám problém při nepřijetí hovoru (když mě někdo jen prozvoní, nebo když hovor odmítnu).Když potom zavolám, hovor jakoby začne (rádio se odpojí, na displeji a telefonu začne běžet čas) , ale neslyším volajícího a ani on neslyší mne.Musím vypnout zapalování u auta, počkat až se vypne displej a znovu zapnout (restartovat), potom to zase funguje normálně.Když hovory přijímám není žádný problém, je to jen při nepřijetí nebo zmeškání hovoru.
Stejný problém je u tří zařízení které jsem zkoušel.
Mám verzi: 1.83
Co se s tím dá dělat?
Děkuji za odpověď
Mirek S (29. 7. 2011, 13:42)
Re: Probém s nepřijatým hovorem
Dobrý den,
zde je odpověď servisu:

"U této sady registrujeme problém v SW, který zákazník popisuje a řešením toho problému bude aktualizace SW, která dle výrobce bude volně stažitelná cca za 2 týdny.
Předpokládám, že verze SW s češtinou bude 1,95 nebo vyšší. Tento SW je a bude volně stažitelný na www.parrot.com"


S pozdravem
Petrus Mario
www.SUNNYSOFT.cz
Petrus Mario (22. 8. 2011, 10:20)
Anglická verze k mání v ČR
Chtěl bych koupit Parrot MKi9200 pro kolegu v zahraničí v anglické verzi. Musí se to specifikovat předem nebo stačí vyvolat z menu AJ?
Díky za info
Uri (18. 7. 2011, 07:59)
Re: Anglická verze k mání v ČR
Dobrý den,
zjistím u dodavatele. V menu sice jsou jazyky přepínat, ale angličtina mezi nimi není. V tuto chvíli nemám jak vyzkoušet zda jde flashnout firmware na anglickou verzi.
EDITOVÁNO: Odpověď od dodavatele: CZ verzi není možné flashnout na anglickou verzi. Musí se vyměnit řídící jednotka, cena je 800,- Kč bez DPH).



S pozdravem
Petrus Mario
www.SUNNYSOFT.cz
Petrus Mario (21. 7. 2011, 13:22)
Prepinani jasu displeje
Dobry den,mam nokii e52.na parrotu mam posledni aktualizaci.mam nastaveny jas displeje na den,dost casto se sam prepne na nocni rezim.pak na displej spatne vidim a nedelam nic jineho nez ze prepinam ten jas.dale se mi nedari zaktivovat hlavove vytaceni.pri stisku zel.tlacitka se objevi hlaska,ze adresar je zaneprazdnen.kontakty jsem prenesl pres bluetooth.synchronizaci se preneslo jen cca 10% kontaktu.cim to muze byt?diky...
Michal kotlik (5. 6. 2011, 12:27)
Re: Prepinani jasu displeje
Dobrý den,
podle toho co píšete se může jednat o vadu jednotky. Proto doporučuji reklamovat.


S pozdravem
Petrus Mario
www.SUNNYSOFT.cz
Petrus Mario (8. 6. 2011, 15:40)
Re: Prepinani jasu displeje
Upřímně, spíše si myslím, že tisknete tlačítko přepínací jas displeje (tuším přidržení knoflíku). Co se týká hlášky adresář zaneprázdněn, to je chyba, která je řešena ve foru u 9100. Parrot má prostě problém s některými kontakty, např. jménem Jiří Skvrna (asi více souhlasek, netuším).
Meyla (8. 6. 2011, 22:57)
Re: Prepinani jasu displeje
Tak takový chvat na rychlé přepnutí jasu nevím,že existuje.Tuto možnost nevylučuji a zítra v autě vyzkouším.Byl bych rád pokud by to bylo tím.Díky...

Jinak problém hlasového vytáčení tedy myslíte bude ve jménech?Mám tedy adresář projet a některé složitější jména zjednodušit?Je škoda,že to pak funguje takto automaticky.Kdyby něco nedokázal parrot identifikovat,tak bych to pochopil,ale že se to kousne celé...S diakritikou ovšem problémy nemá,že?
Michal kotlik (9. 6. 2011, 07:36)
re: prepinani jasu displeje
Jeste je chyba pokud mate nejake pomlcky ve jmenech, nebo neni spravne rozdeleno jmeno a prijimeni atd, pokud se nepodari odstranit jedine posilat po jednom kontaktu, az Vam ukaze ve kterem je chyba, ale je to pekna otrava, pokud mate jako ja asi 400 jmen...
stepkao (9. 6. 2011, 21:33)
Re: Prepinani jasu displeje
Možná máte jiný problém. Mně se zobrazilo "adresář zaneprázdněn" a šlo to zrušit červeným tlačítkem. Mám přes 800 kontaktů a problém byl jenom v jednom, který se jmenoval Jiří Skvrna. Diakritika, pomlčky, čáry, uvozovky, to tam všechno mám a problém to nedělalo. Co se týká té změny noční/denní režím, vím, že se mi to povedlo přidržením jednoho z tlačítek, asi toho kolečka (pozor, mám 9100, ale tuším, že to bude stejné)
Meyla (9. 6. 2011, 22:44)
Re: Prepinani jasu displeje
Tak to přepínání jasu opravdu funguje dlouhým stiskem otočného tlačítka.Děkuji za radu!

Jinak na kontakty se v nejbližší době podívám a dám vědět.
Michal Kotlík (10. 6. 2011, 08:40)
Re: Prepinani jasu displeje
Tak kontakty jsem zbavil diakritiky,pokud u jmen byly nejake zkratky,tak jsem je smazal,takze ted mam opravdu jen jmena a prijmeni.A adresar se chova stejně :-( Jeste u nekterych jmen mam jmeno i prijmeni v jedne kolonce.Ale v tom by snad problem taky byt nemel.Pokud se budu nudit,tak to zkusim upravit.Mam cca 200 kontaktu.
Michal kotlík (21. 7. 2011, 12:07)
Re: Prepinani jasu displeje
Měl jsem tento problém též, po nekonečné anabázi jsem odstranil tečky v názvech kontaktů a hotovo. Zkuste to, dejte vědět, zajímá mě výsledek.
jiri sk (17. 7. 2012, 18:54)
bezdrat ovladani
dobry den,

jakym zpusobem je napajeno bezdrat ovladani? pokud je tam baterie, jak dlouho zhruba vydrzi? pripadne je tam nejake varovani pri slabe baterii?

dekuji
W (9. 5. 2011, 15:54)
Re: bezdrat ovladani
Dobrý den,
výrobce způsob připojení neuvádí, nicméně odhaduji, že to bude přes Bluetooth. Výdrž baterie by měla orientačně být okolo 1 roku, varování při vybité baterii není, nicméně i s nefunkčním ovládáním můžete pořád telefonovat přes handsfree, jen musíte vytáčet a přijímat hovory přes klávesnici telefonu.

S pozdravem
Petrus Mario
www.SUNNYSOFT.cz
Petrus Mario (13. 5. 2011, 14:48)
Příjem hovoru
Dobrý den!
Mám Sony Ericsson Satio a HF sadu Parrot MKi 9200. Volání funguje bezchybně, včetně hlasového, kdy jsem po prvních problémech odstranil diakritiku a pomlčky. Problém je ale s přijímáním hovorů. Sada se chová nevypočitatelně, pokaždé jinak. Někdy hovor přijmu, ale někdy se stane, že když zmáčknu zelené tlačítko na ovladači HF při vyzvánění oznamující hovor, tak se ozve koho chcete volat? Při mezerách mezi vyzváněním se spouští CD přehrávání a se zvoněním zase mizí. Také se mi povedlo přijmout hovor hlasem, ale to zcela vyjímečně. Když telefon vymažu z paměti a znovu spáruji, tak problémy zmírní, ale po čase se vždy znovu objeví. Děkuji za odpověď, s pozdravem M. Drábek
Miroslav Drábek (9. 4. 2011, 10:59)
Re: Příjem hovoru
Dobrý den,

doporucujeme jako prvni provest upgrade fw u Parrotu.

S pozdravem
Kropáček Filip
www.SUNNYSOFT.cz
Kropáček Filip (11. 4. 2011, 14:37)
Telefonní seznam
Dobrý den ,
mám Nokii C7 , spárování proběhlo bez problému . Bohužel telefonní seznam se synchronizuje jenom z části . Uložený je v paměti telefonu , ne na SIM kartě . Pomůže update Parrotu ?Děkuji Mirek
Mirek (23. 3. 2011, 18:27)
Re: Telefonní seznam
Dobrý den,

update fw u Parrotu je prvni vec kterou v techto pripadech doporucujeme. Pokud nepomuze, je potreba obratit se pak na servis.

S pozdravem
Kropáček Filip
www.SUNNYSOFT.cz
Kropáček Filip (25. 3. 2011, 13:13)
Připojení více telefonů současně
Dobrý den, mám zájem o tuto sadu, ale potřeboval bych vědět zdali podporuje připojení dvou telefonů současně.
Děkuji za odpověď
Pavel (28. 2. 2011, 16:11)
Re: Připojení více telefonů současně
Dobrý den,

neumí najednou více jak jeden telefon. Umí to tato hf sada.

S pozdravem
Kropáček Filip
www.SUNNYSOFT.cz
Kropáček Filip (1. 3. 2011, 14:41)
Re: Připojení více telefonů současně
Dobrý den. mám dotaz k této HF sadě, zda také komunikuje v češtině, nebo jenom v němčině či angličtině. děkuji za odpověď Homola Antonín
Homola (21. 3. 2011, 09:09)
Re: Připojení více telefonů současně
Dobrý den,

menu je v cestine, uvadime to i ve specifikaci.

S pozdravem
Kropáček Filip
www.SUNNYSOFT.cz
Kropáček Filip (21. 3. 2011, 14:11)
Nelze nahrát CZ lokalizace
Dobrý den, dne 21.7.2009 jsem u Vás zakoupil tuto HF sadu. K montáži jsem se z důvodu výměny vozu dostal až v květnu 2010. V tuto chvíli řeším update FW a do HF mi nelze nahrát CZ lokalizaci. Update proběhne úspěšně pouze s EN FW. Díky za pomoc
Petr V. (28. 1. 2011, 12:46)
Re: Nelze nahrát CZ lokalizace
Dobrý den, máte anglickou verzi, můžeme zkusit zaslat jednotku do servisu, ale již skončila doba kdy šlo jednotku vyměnit. Viz informace na našem webu : "Upozornění: Pro zákazníky, kteří si od nás uvedenou sadu zakoupili v anglické verzi, existuje možnost výměny za sadu v češtině. Vymontovanou řídící jednotku zašlete i s kopií faktury na naši adresu s poznámkou „Výměna za CZ verzi“. My ji zašleme dodavateli a po kontrole, zda opravdu pochází z dodávky do ČR vám bude bezplatně vyměněna. V případě zjištění, že se jedná o jednotku nezakoupenou v ČR, bude účtován poplatek za výměnu ve výši 800,– Kč bez DPH. Náklady spojené s demontáží a zpětnou montáží do vozu, stejně jako náklady na poštovné nese plně zákazník.
Výměna je možná pouze do 31.3.2010."
Vojáček Václav (3. 2. 2011, 14:24)
MKi 9200 firmware 1.72
Dobrý deň,

mám Nokiu E52 a pred mesiacom som u Vás zakúpil sadu Parrot Mki 9200 v CZ lokalizácii. Pôvodne tam bol nahraní firmware vo verzii 1.65. Pred 3 dňami som urobil update na 1.72 v CZ jazykovej verzii priamo z www.parrot.com. Mám nasledovné problémy:
1. Pri vytočení čísla z telefónu, mi teraz telefón neodošle hovor automaticky do hands-free sady, ale musím ho manuálne odoslať z telefónu. Vo verzii 1.65 bol hovor automaticky odoslaní do hands-free sady.
2. Tá istá SD karta (A-DATA, 16 GB, class 6) s mp3 súbormi, ktorá mi bez problémov s tými istými mp3 súbormi fungovala s verziou fw 1.65 teraz funguje len občasne. Niekedy ju sada ani nenájde a keď ju nájde tak pesničky ani nenačíta.
Firmware 1.72 som už updatoval 2. krát, vždy prebehol update bez problémov. Aj telefón som už 3-krát nanovo spároval so sadou, ale horeuvedené problémy stále pretrvávajú. Chcem sa spýtať, či je možné nejakým spôsobom downgrade na verziu 1.65, ktorá nemala horeuvedené zásadné nedostatky. Ďakujem za odpoveď.
Juraj (25. 1. 2011, 21:27)
Update
Dobrý den, chtěl jsem se zeptat, včera mi namontovali parrot 9200 do mého automobilu, měli jsem ho již od vánoc 2009, má verzi 1.11, stáhl jsem si update 1.72 hodil ho na sdhc kartu, a podle instukcí vsadil zpátky do auta, najel jsem si do nastavení, dal update a naskočila mi hláška waiting for update, čekal jsem 20 minut a nic se nedělo, hláška pořád svítila, můžete mi prosím říct, jak dlouho trvá nahrání aktualizace nebo poradit včem by mohl být problém. Děkuji Semerád
Martin (23. 1. 2011, 23:07)
Re: Update
Dobrý den, myslím že update jde pouze přes USB flash disk...
stepkao (24. 1. 2011, 19:37)
Re: Update
Teda flash disk. Malinko jsem se upsal...
stepkao (24. 1. 2011, 19:39)
Re: Update
Dobrý den, děkuji za radu, problém jsem už vyřešil, už mám nahraný update 1.72, ale vyskytl se ještě jeden problém, nejde mi přehrávat hudba ani z sd karty, ani když připojím usb, ipod ani přes bluetooth, na parotu naskočí, že se písnička přehravá, začne běžet čas,ale v reproduktorech nehraje nic, když najedu do menu, tak mi to ale hlásí telefoní seznam, nastavení, nevíte v čem by mohl být problém?
Martin (24. 1. 2011, 21:53)
Re: Update
Nejsem si jisty,ale myslim ze zapojeni repraku audio je trochu jine nez pro Hf. Hudba hraje do vsech,ale Hf jen do dvou,tak jestli neni chyba tam. Nebo je neco spatne s ridici jednotkou. Nezapojoval jsem to,tak presne neznam postup.
stepkao (25. 1. 2011, 05:51)
Re: Update
Dobrý den, je to přesně jak psal kolega, update se provádí přes USB flash disk. Zde je přesný návod v angličtině: http://www.parrot.com/usa/support/onlinehelpfiles/parrot-mki9200/software-update
Důležité je i to, že nesmí být připojeno žádné zařízení.
Petrus Mario (4. 2. 2011, 13:00)
Hlasove vytaceni Xperia x10 mini
Dobrý den, sparovani s telefonem probehne v poradku, mam tam vsechny kontakty cca 400, ale nefunguje hlasove vytaceni, hlasi adresar zaneprazdnen, nevite kde je problem? Xperia x10 mini android 2.1 a MKI verze 1.72 CZ. Predem dekuji!
stepkao (19. 1. 2011, 21:54)
Re: Hlasove vytaceni Xperia x10 mini
Dobrý den, takto by se jednotka chovat neměla. Dle servisu by se tato závada mohla stát v případě, pokud by vaše původní jednotka byla v en lokalizaci a vy jste si ji přehrál do cz sw. Pro cz loklaizaci je nutno mít i cz jednotku.
Jaroš Luboš (24. 1. 2011, 08:46)
Re: Hlasove vytaceni Xperia x10 mini
Už mám problém vyřešen, je důležité mít v pořádku tel. seznam, někdy se stane chyba jak se stále přenáší ze starších modelů. Posílal jsem kontakt po kontaktu a chybné jsem opravil, byla to fuška posílat 400 kontaktů postupně, ale nyní vše funguje...
stepkao (24. 1. 2011, 19:36)
Re: Hlasove vytaceni Xperia x10 mini
Co to znamená chýbný tel. seznam, mám stejný problém, původně vytáčení fungovalo, ale když jsem přehrál tel.seznam ze sim do telefonu tak to přestalo fungovat.
Radim (6. 4. 2011, 18:38)
Re: Hlasove vytaceni Xperia x10 mini
Mám taktéž stejný problém. Jen kontaktů mám 800. Co znamená "chybný seznam"? Zkoušel jsem Nokii 3300 s pár konakty, fungovala. Poté novější Nokii s 1400 kontakty a nefungovala!!!! To samé u HTC HD2 s 800 kontakty. Taktéž hlasové vytáčení nefunguje ...
Meyla (23. 5. 2011, 22:30)
Re: Hlasove vytaceni Xperia x10 mini
Dobrý den,
může to být například tím, že u některých kontaktů máte jen jméno, jinde příjmení a podobné chyby. Nedá se to přesně specifikovat. Osobně používám software na správu kontaktů (třeba i od výrobce telefonu) a kontakty si takto upravuji.


S pozdravem
Petrus Mario
www.SUNNYSOFT.cz
Petrus Mario (8. 6. 2011, 16:01)
Re: Hlasove vytaceni Xperia x10 mini
Bohužel nejsem technik, ale běžný uživatel, který předpokládá, že Parrot je "blbuvzdorný". Nicméně pomohlo odstranění jména Jiří Skvrna ... tedy evidentně chyba v Parrotu (již byla hlášena)
Meyla (8. 6. 2011, 22:59)
Problém s HTC HD2
Dobrý den,
mám HTC HD2 a po nainstalování nejnovější verze 1.72 se systém normálně spáruje, vše funguje svižněji dobře až na volání.
1, když mi někdo volá, tak primáně jde zvuk z repro telefonu
stejne tak 2, když vytočím kontakt z telefonu, tak jde zvuk z repro telefonu.

Nevíte jak nastavit aby vždy po spárování šly všechny zvuky přes hansfree?
PetrB (13. 1. 2011, 09:06)
Re: Problém s HTC HD2
Dobrý den, pravděpodobně je telefon s HF špatně spárovaný, vytvořte spárování znova.
Vojáček Václav (18. 1. 2011, 10:55)
A2DP
Dobrý den. Přešel jsem z HTC HD2 na iPhone4 a iPhone mi automaticky přehrává všechny zvuky včetně klikaní na klavesnici při psaní SMS, puštěné navigaci apod. V iPhone nejdou tyto zvuky přes A2DP zakázat jako v HTC. Nelze toto vyřešit v Parrotu?
Díky za odpověd.
Radovan (12. 1. 2011, 20:06)
Re: A2DP
To netuším, pošlu dotaz dodavateli.
Petrus Mario (4. 2. 2011, 13:17)
iPhone 4
Dobrý den,
chtěl bych se zeptat ohledně kompatibility a fungování iPhone 4 s MKi9200. Fungují veškeré funkce (seznam z telefonu v handsfree?, vytáčení přes handsfree?)? Předem děkuji za odpověď.
Michal V. (11. 1. 2011, 11:35)
Re: iPhone 4
Dobrý den, výrobce uvádí že ano.
Kropáček Filip (11. 1. 2011, 15:00)
Oznámenie prichádzajúceho hovoru
Dobrý deň,
mám Nokiu E52 a po inštalácii HF sady Parrot Mki 9200 mi pri prichádzajúcom hovore, ktorého číslo som mal uložené v tel. zozname, mi HF sada hlasovo oznámila meno volajúcej osoby. Na druhý deň už bez akejkoľvek zmeny nastavenia na HF sade, mi už meno pri prichádzajúcom hovore HF sada nepovie. Viete mi poradiť ako túto funkciu zapnúť? Ďakujem za odpoveď.
Juraj (9. 1. 2011, 08:29)
oznámení příchozího hov.
Dobrý den,
v případě, že vyzvání příchozí hovor z telefonního čísla, které mám uloženo v telefonu pod nějakým kontaktem /užívám BlackBerry 9000/, Parrot Mki 9200 do vyzvánějícího tónu hlasově oznámí jméno volajícího. Lze tuto funkci Parrotu vypnout? Děkuji
Petra (5. 1. 2011, 22:00)
Přehrávání hudby
Po montáži HF parrot MKi9200 do mého Trafika všechno funguje ale mám problém s přehráváním hudby z SD karty nebo USB portu na display se mi zobrazí písnička i počítadlo začne odpočítavat ale rádio se neztlumí tak že nejde nic slyšet kromě rádia.Prosím pomoc :(
Honza (8. 12. 2010, 14:57)
Re: Přehrávání hudby
Dobrý den, máte polední verzi firmware? popřípadě jakou verzi máte ?
Vojáček Václav (10. 12. 2010, 10:15)
Re: Přehrávání hudby
Dobrý den, mám stejný problém, už se Vám ho podařilo vyřešit, mám nainstalovaný nejnovější update 1.72, ale ani z SD karty, ani z line vstupu ani přes bluetooth mi hudba nehraje, počítadlo běží, ale je to hlluché. Děkuji za radu i za odpověď
Martin (24. 1. 2011, 14:53)
Re: Přehrávání hudby
Dobrý den, mám stejný problém. Zjistil někdo nějaké řešení?
Vlk (14. 3. 2011, 17:05)
re: přehrávání hudby
Dobrý den,
také stejný problém.... na display se zobrazí přehrávání, ale nic není slyšet ...jak z usb,sd karty tak z Bluetooth telefonu. FW 1.81. nejsem si jist, po jakém updatu FW se tento problém objevil.

pozn. přestaly se přenášet i otravné zvuky při práci s připojeným tlf. To jsem bral jako plus :)

díky za tipy co s tím.
pavel (1. 4. 2011, 15:49)
Re: Přehrávání hudby
tak jednoduché,dle technické podpory Parrot, chyba v řídící jednotce ..vyměnit
pavel (22. 4. 2011, 15:40)
Re: Přehrávání hudby
Chcete říct, vyměnit celý přístroj?
Vlk (22. 4. 2011, 15:43)
Re: Přehrávání hudby
volal jsem podporu, prý je nutné v rámci reklamce vyměnit řídící jednotku...tedy ji vymontovat a nahradit za jinou. Otázkou je ochota toho kdo to montoval, zdá dá jinou ze svého, nebo nás nechá čekat - dvakrát jet do servisu a dvakrát montovat. aktualizací FW to nejde, čekal jsem asi na tři verze. A v nastavení nevím....hledal jsem a hledal...
pavel (22. 4. 2011, 15:52)
Re: Přehrávání hudby
display nám možná zůstane :)... celý přístroj tedy asi ne
pavel (22. 4. 2011, 15:57)
Re: Přehrávání hudby
Jaká je jistota, že nová řídící jednotka už bude fungovat? A servis mi to taky nebude demontovat a znovu montovat zadarmo...

Každopádně díky za Vaše info.
Vlk (24. 4. 2011, 08:08)
Re: Přehrávání hudby
Měl jsem stejný problém. Pomohlo v nastavení audio zaškrtnout políčko "ztlumit" ("mute on stream"). Pak se hudba rozjede...
Jarda (2. 7. 2011, 21:10)
Re: Přehrávání hudby
Skutecne to funguje. Diky!
Vlk (4. 7. 2011, 01:10)
Re: Přehrávání hudby
jj, funguje :-) tak tedy nevím, proč na tech. podpoře řekli, že je to porucha a proč volba mute, znamená hraj :)
Pavel (15. 7. 2011, 09:27)
Re: Přehrávání hudby
Po zaškrtnutí "ztišit" mi to také začalo fungovat....duben 2012 ...i v aktuálním firmware je stále stejná chyba! Prosím informujte výrobce.
woko (3. 4. 2012, 22:54)
adresar zaneprazdnen
Mam Iphone 4, take mi to po stisku zeleneho tlacitka na sade hlasi adresar zaneprazdnen. Mam asi 1600 kontaktu a odstranivat diaktritiku je nesmysl, navic ji tam chci. Neexistuje nejake jine reseni?

Diky
Ales (1. 12. 2010, 08:35)
Re: adresar zaneprazdnen
Dobrý den,

pověstný "pes" bude zakopaný pravděpodobně v tom, že pro jeden telefon je v Parrotu k dispozici "pouze" 1500 kontaktů.
Lefner Aleš (1. 12. 2010, 17:19)
České hlasové vytáčení
Dobrý den,
ve voze mám namontovaný Parrot Mki9200. Po montáži (květen 2010) mi po stisku zeleného tlačítka na dálkovém ovládání fungovala českým ženským hlasem namluvená zpráva: "Koho chcete volit?". Poté jsem vyslovil jméno a typ telefonního čísla a číslo bylo vytočeno. Nyní jsem si stáhl ze stránek parrot.com firmware poslední verze 1.65 a po jeho instalaci se po stisku zeleného tlačítka nestane buď vůbec nic - s telefonem HTC Touch HD nebo se objeví zpráva "adresář je zaneprázdněn, prosím čekejte" - s telefonem Nokia.
Nevíte, v čem může být problém? Mám si nainstalovat nějakou starší verzi, ve které to funguje? Jakou? Jsou některé firmwary parrotu "dodělávány" až v Česku? Jak sehnat verzi, která hlasové vytáčení umí?
Předem děkuji za ochotu.
acerot (13. 11. 2010, 21:42)
Re: České hlasové vytáčení
Potřebuji jen upřesnění - stáhnul jste si určitě verzi aktualizace v češtině? Firmwary dělá přímo Parrot, nic se nedodělává v ČR.
Petrus Mario (15. 11. 2010, 17:25)
Re: České hlasové vytáčení
Ano, stáhl jsem si "Parrot Software Update Tool" a když jsem v něm připravoval update na Flashku, vybral jsem jazyk "Česky". Teď koukám, že už je na stránkách verze 1.7, ale nevím, jestli i pro český jazyk, protože Parrot Software Update Tool mi při stažení poslední verze z internetu hlásí stále verzi 1.65 :-/ No nic, skusím i tak flashnout znovu, třeba jen zapomněli do souboru "MKi9200.plf" informaci o verzi z 1.65 na 1.7 přepsat. Uvidím, co mi po flashi zahlásí samo Mki9200.
acerot (15. 11. 2010, 20:11)
Re: České hlasové vytáčení
Dobrý den, pro českou republiku je dostupná pouze vere 1.65, novější zatím není lokalizována. Zkuste tedy zařízení znovu přeflashovat, případně si zkontrolujte, zda máte v zařízení HTC Touch HD zapnut režim vzdálené SIM karty v nastavení BlueTooth. Bude-li problém přetrvávat, přineste prosím zboží na reklamaci.
Adámek Martin (3. 12. 2010, 13:24)
hudba
Dobrý den. Zajímalo by mě, když si pořídím toto HandsFree, zda při spárování telefonu (HTC Desire HD) přes BT, můžu přehrávat hudbu z telefonu přes A2DP do reproduktorů auta. Zda to funguje stejně, jako při přenosu zvuku při hovoru a zhriuba v jaké kvalitě???

Děkuji.
Petr (2. 11. 2010, 15:43)
Re: hudba
Ano, po spárování s telefonem můžete využít A2DP profil k přehrávání hudby. Máte dvě možnosti zapojení HF sady - buďto se spolehnete na zesilovač vestavěný přímo v HF sadě (sada automaticky přepíná reproduktory mezi autorádiem a svým vlastním zesilovačem) nebo můžete využít Aux vstup autorádia (pokud ho autorádio má ve výbavě) a pak přehráváte přes zesilovač autorádia. Logicky - autorádio má většinou lepší a výkonnější zesilovač. Kvalitu přehrávání přes zesilovač sady si netroufám posuzovat, co jednomu stačí je pro druhého neposlouchatelné. Jen subjektivně - sada Parrot hraje lépe než některá základní OEM autorádia.
Petrus Mario (4. 11. 2010, 14:39)
montáž
Dobrý den přeji,
zakoupil jsem Parrot MKi 9200 CZ od Sunnysoft. Můžete prosím doporučit někoho na montáž do vozu?
Předem děkuji za info a zdravím, Polata
Láďa Polata (12. 10. 2010, 15:17)
Re: montáž
V Praze doporučujeme:

Jiří Rückl
Malešická 18/20a
13000 Praha 3
Česká republika
608340922

V jiných lokalitách je nejlépe ptát se v nejbližším autorizovaném servisu podle značky vozu.
Petrus Mario (19. 10. 2010, 14:30)
re: montáž
Moc děkuji za kontakt. Mezitím jsem již využil služeb pana Čevely, www.telcar.cz, [email protected], tel.: 739 592 898, a jsem spokojen.
Zdravím, Polata
Láďa Polata (19. 10. 2010, 14:40)
volba hlasem
Dobrý den, zakoupil jsem toto zařízení, funguje s HTC Diamond2 celkem bez problémů až na jednu věc, když chci volit číslo hlasem a stisknu zelené tlačítko, na displeji zařízení se objeví nápis ve smyslu, že adresář je zaneprázdněn. Čekání nepomůže, volba hlasem prostě nejde. Můžet mi poradit? Děkuji.
Fanda (5. 10. 2010, 22:02)
Re: volba hlasem
1. máte poslední verzi firmwaru? Měla by být 1.65. Pokud máte starší verzi, nejdříve updatujte, návod je na www.parrot.com.
2. uvádíte, že mačkáte zelené tlačítko, ale neuvádíte, zda na sadě nebo telefonu (pod zařízením si můžeme představit oboje)
3. uvádíte, že na displeji zařízení je info o zaneprázdnění adresáře - opět, myslíte na HF sadě nebo telefonu?

Prosíme o upřesnění, poté zašleme dotaz dodavateli.
Petrus Mario (6. 10. 2010, 10:39)
Re: volba hlasem
Dobrý den,

Děkuji za rychlou odpověď a omlouvám se za nepřesnost.

Verzi firmware se pokusím zjistit. Pro případ, že bude starší, můžete mi poradit kde ho stáhnout a jak "dostat" do zařízení (sady)?
Zelené tlačítko mačkám na sadě - přesně na dálkovém ovládání umístěném na volantu.
Displejem, na kterém je hláška o zaneprázdnění adresáře opět myslím displej sady nikoliv telefonu.

Děkuji za službu.

Přeji vše dobré
Fanda (6. 10. 2010, 16:59)
re: volba hlasem
Provedl jsem update na verzi 1.65. Hlášení "adresář je zaneprázdněn, prosím čekejte" po stisknutí zeleného tlačítka na sadě zůstává na displeji sady a hlesem volit nejde :-(
Děkuji za pomoc
Fanda (6. 10. 2010, 21:28)
Re: volba hlasem
Dobrý den, odpověď ze servisu:

Důvodů proč se HTC takto chová, může být víc, každopádně bych doporučil tento postup: smazat z Parrota telefon, ze seznamu v telefonu odstranit diakritiku, to znamená všechny pomlčky, háčky a čárky nad písmeny, po té telefon restartovat (vyndat cca na 30s baterii) a znovu spárovat zařízení, po nahrání telefonního seznamu bez diakritiky by mělo fungovat, pokud by se tak nestalo, znovu mě kontaktujte.

Tak to vyzkoušejte a dejte vědět. Ještě mě napadá, zda máte aktuální verzi ROM v telefonu..
Petrus Mario (21. 10. 2010, 12:55)
Re: volba hlasem
Mám zcela stejný problém u HTC HD2.
- Verzi FW mám již 1.83 a stejně se nic nezměnilo.
- Zkoušel jiný telefon, Nokii, a ta s hlasovým vytáčením problém nemá (přes HF)
Závěr? Parrot má problém s HTC HD2 a možná i jinými ....
Meyla (17. 5. 2011, 21:28)
Re: volba hlasem
EDIT: omlouvám se, spletl jsem si vlákno, mám Parrota MKi9100 (ale se stejnými problémy)
Meyla (17. 5. 2011, 21:32)
Upgrade ceské verze SW
Dobrý den, chtěl bych se zeptat, kdo připravje upgrade české verze sw? Je to parrot, nebo Sunnysoft? Momentálně je k dispozici anglická verze sw 1.6, ale pro češtinu je dostupná jenom verze 1.5.
Děkuji.
Marian (17. 8. 2010, 00:32)
Re: Upgrade ceské verze SW
Dobrý den, připravuje si ho přímo výrobce.
Kropáček Filip (19. 8. 2010, 12:21)
Synchronizace telefonu
Dobrý den , mám problém se synchonizací telefonu Nokia E52 s MKi9200. Po spuštění se po chvilce na display HF napíše nesprávný formát dat a HF se restartuje cca 10x po sobě. Odesílání kontaktů přes BT se taktéž nedaří. Situace je stejná i po upgrade SW Parrot a telefonu.
Poradíte prosím?
Michal K (8. 8. 2010, 09:47)
Re: Synchronizace telefonu
Dobrý den, Parrot uvádí tento telefon mezi podporovanými. Zkuste kontaktovat naši nejbližší prodejnu Prodejnu kde Vám poradí technik.
Kropáček Filip (11. 8. 2010, 11:45)
Připojejí i-pod/iphone
Dobrý den,

chtěl bych se zeptat jak funguje propojení s i-phone, pokud chci přehrávat z i-phone muziku? Je ntuné propojovat audio výstup z i-phone (3,5mm jack)dalším kabelem do vstupu HF, nebo stačí propojení speciálním kabelem s iphone vstupem? Ptám se proto, že u některých zařízení kabel iphone/usb slouží jenom k nabíjení. Děkuji.
Marian (25. 5. 2010, 17:13)
Re: Připojejí i-pod/iphone
Pro přehrávání hudby z iPhonu je připraven systémový konektor - viz: http://www.parrot.com/fr/support/guidesutilisateur/parrot-mki9200_user-guide_en-cs-pl-ru-tr-ar.pdf
Petrus Mario (3. 6. 2010, 16:17)
Podporované telefony
Dobrý den, nikde v návodu jsem se nedočetl jaké jsou podporované telefony. Mám SAMSUNG D880 a raději bych měl jistotu, že tento Parrot bude tento telefon podporovat - je to trošku specifický telefon - 2 najednou aktivní SIM a jenom jeden interní telefonní seznam. Jemožné tedy tento telefon použít ?
Jirka (30. 4. 2010, 08:52)
Re: Podporované telefony
Dobrý den, kompatilita je uvedena zde http://www.parrot.com/usa/support/onlinehelpfiles/parrot-mki9200/compatibility/
Uvedený model jsem ale v nabídce nenašel. Jedině otestovat na nejbližší prodejně.
Kropáček Filip (30. 4. 2010, 14:41)
Display
Dobrý den, chci se zeptat jestli display je připojen kabelem nebo je bezdrátový jako ovládací tlačítko?
Má menu v češtině?
Jirka (22. 3. 2010, 23:42)
Re: Display
Displej je připojen kabelem. Zde si můžete prohlédnou návod i s instalací: http://www.parrot.com/fr/support/guidesutilisateur/parrot-mki9200_user-guide_en-cs-pl-ru-tr-ar.pdf
Petrus Mario (30. 3. 2010, 11:00)

Vložit dotaz do diskuse

 
Odesláním příspěvku souhlasíte s pravidly diskuse.

Pravidla diskuse:

Prosíme, pište příspěvky k tématu, aby byla diskuze přínosná ostatním. Diskuse je moderovaná - provozovatel si vyhrazuje právo příspěvek redakčně zkrátit, přesunout do jiné diskuse a nevhodný příspěvek smazat. Nevhodnými jsou především protizákonné, vulgární, tématicky nebo jinak nežádoucí příspěvky.

Formulář je proti spamu chráněn službou Google Recaptcha. Ochrana soukromí Smluvní podmínky

Parametry

Typ příslušenství
Dle typuHandsfree do auta
Komunikace
Typ konektoru

Typ konektoru

Typ hlavního nabíjecího a datového konektoru. Údaj potřebný při výběru příslušenství. V případě kabelů lze upřesnit obě koncovky.

Audio 3.5mm

Popis a specifikace se mohou změnit bez předchozího upozornění. Obrázky mají pouze informativní charakter.

Aktuální skladová dostupnost ukazuje online počet volných kusů na prodejnách a našich skladech. V ceně zboží již byly započteny poplatky na likvidaci elektroodpadu dle zákona č. 185/2001 Sb. a poplatky za autorské odměny dle vyhlášky č. 488/2006 a č. 408/2008 Sb. v platném znění, pokud se tyto na výrobek vztahují.

Objednávám 1 ks zboží na prodejnu:

Odesláním objednávky souhlasíte s obchodními podmínkami. Informace o zpracování osobních údajů.