5,0
100+
zákazníků zakoupilo
99.1%
velmi vysoká spolehlivost výrobku
100%
zákazníků doporučuje

Bluetooth handsfree sada Parrot MKi 9100 s dvouřád­kovým displejem podporující iPhone a iPod. Parrot MKi9100 je systém s dvouřádkovým LCD displejem a ovládacím bezdrátovým dálkovým panelem se 6-ti tlačítky z nihž jedmno je i otočný volič. Ovládací panel lze umístit kdekoliv (v dosahu řidiče) nebo přímo na volantu. Displej lze při opouštění vozidla odejmout, pro větší bezpečnost před krádeží.
Displej Mki9100 umožňuje práci a výběr z telefonního adresáře, zobrazení čísla a jména volaného/vola­jícího, zobrazení menu sady a zobrazuje stav při přehrávání hudby. Kombinací dvojitého mikrofonu a nového SW je zaručen vysoce kvalitní přenos zvuku, nulové echo a potlačení okolního ruchu při uskutečněném hovoru.


POZOR! Vzhledem k tomu, že se množí neoprávněné reklamace na nefunkčnost dálkového ovládání, upozorňujeme zákazníky na nutnost spárovat dálkové ovládání s řídící jednotkou pomocí postupu, který je uveden na str.11 originálního návodu k použití.


Hlavní přednosti:

  • NOVINKA: Sada MKi9100 je již dostupná v čekém jazyce!
  • automatická synchronizace telefonního seznamu s mobilním zařízením (mob. telefon/PDA atd.)
  • dálkové bezdrátové ovládání hlavních funkcí radiofrekvenčním ovladačem
  • kabel pro připojení audia z iPod, přes USB na linkové vstupy
  • Bluetooth verze 2.0 +EDR s HFP, A2DP, OPP, AVRCP
  • nový procesor Digital Signal Processing (DSP-3)
  • 100% kompatibilní se zařízeními s Bluetooth protokolem
  • dvouřádkový LCD displej Blue OLED
  • sada umožňuje plnou integraci do audiosystému vozidla (pokud to umožňuje samo vozidlo)

Popis funkcí:

Přehrávání hudby ve vozidle:
Díky přípravě pro integraci do vozidla je tel. hovor slyšitelný ze 2 předních reproduktorů automobilu a hudba z min. 4 reproroduktorů (záleží na typu vozidla).
MKi9100 je dodávána se speciálním audio kabelem, který slouží k připojení libovolného druhu analogového nebo digitálního přehrávače.
Tento kabel se rozděluje do 3 koncovek:
1.konektor iPod/iPhone přes USB na linkové vstupy
2.konektor USB pro MP3 přehrávače
3.konektor 3,5 mm jack (vstup) pro analogová zařízení

Sada rovněž připojí jakékoliv podporující Bluetooth Stereo (A2DP) profil (MP3, audio mobily, smartphony a PDA). Jako celá Mki9×xx serie obsahuje sada bezdrátový ovládací panel. Dálkové ovládání umožňuje přístup k hlavním funkcím – PŘEHRÁT/PAUZA, NÁSLEDUJÍCÍ SKLADBA a HLASITOST. MKi9100 zobrazuje playlist s informacemi o přehrávané skladbě. Sada MKi9100 má vestavěný digitální zesilovač.

Ovládání hlasem:
Sada MKi9100 se automaticky synchronizuje s tel. seznamem spárovaného zařízení. Změny v telefonním seznamu probíhají automaticky pokaždé, když je detekován nový vstup. Přístup ke kontaktům a vytáčení je prováděno stisknutím zeleného tlačítka. Tímto způsobem se i aktivuje funkce rozpoznání hlasu volajícího nezávisle na uživateli. Sada rozpozná váš hlas a jméno, které vyslovujete. A to vše bez předchozího namlouvání hlasových příkazů. Přímý vstup do tel. seznamu a procházení všech záznamů umožňuje hlasová syntéza – funkce text-to-speech (TTS).


Technická specifikace:

  • externí dvojitý mikrofon s nastavitelným směrováním Full Duplex DSP-3 (potlačení echa, rozšířená redukce okolního hlaku)
  • přenos hlasu a hudby do reproduktorů
  • konektory pro připojení pro iPod (od 5-té generace) USB a linkové vstupy
  • přehrávání hudby ze zařízení podporujících A2DP profil
  • integrovaný zesilovač Class-D 20W
  • automatická synchronizace
  • rozpoznání hlasu Hlasová syntéza TTS – v češtině
  • počet kontaktů – celkem až 8 000 a na spárovaný telefon až 1 500
  • Bluetooth v2.0 + EDR
  • podporované profily – HFP (Hands Free Profile), A2DP (Advanced Audio Distribution Profile), AVRCP (Audio Video Remote Control Profile), OPP (Object Push Profile), PBAP (Phone Book Access Profile) Maximální dosah 10 metrů, párovací kód – „0000“
  • lze spárovat až 5 zařízení
  • automatické připojení (zapnuto nebo vypnuto)
  • microprocessor Parrot 5 (32 bits)/208MHz

Podporované značky a modely

Toto zboži je univerzální příslušenství, které můžete používat s 283 různými zařízeními.

Zadejte model vašeho zařízení a ihned vám řekneme, zda bude s tímto zbožím fungovat:

Diskuze (84)

HLASOVÉ OVLÁDÁNÍ BYLO ZDRUŠENO" nebo "ADRESÁŘ ZANEPRÁZDNĚN":
Dobrý den, četl jsem starší komentáře k tomuto problému. mám dotaz zda se to již vyřešilo nebo nikoli. nyní se mi po ročním bezproblémovém užívání děje právě toto se dvěma sadami.
Děkuji
Daniel Matyáš (12. 2. 2019, 08:02)
Re: HLASOVÉ OVLÁDÁNÍ BYLO ZDRUŠENO" nebo "ADRESÁŘ ZANEPRÁZDNĚN":
Dobrý den,

takovou informaci bohužel nemáme, ale zkuste aktualizovat firmware handsfree sady. Najdete jej přímo na stránkách Parrotu.

S pozdravem
Lefner Aleš
www.SUNNYSOFT.cz
Lefner Aleš (12. 2. 2019, 10:32)

Obsah balení

  • Hansfree
  • řídící jednotka
  • dálkové ovládání s baterií
  • držák na volant pro dálkové ovládání
  • propojovací kabely
  • externí duální mikrofon
  • návod

Zajímá vás něco, co jste v popisu nenašli? Zeptejte se v diskusi.
HLASOVÉ OVLÁDÁNÍ BYLO ZDRUŠENO" nebo "ADRESÁŘ ZANEPRÁZDNĚN":
Dobrý den, četl jsem starší komentáře k tomuto problému. mám dotaz zda se to již vyřešilo nebo nikoli. nyní se mi po ročním bezproblémovém užívání děje právě toto se dvěma sadami.
Děkuji
Daniel Matyáš (12. 2. 2019, 08:02)
Re: HLASOVÉ OVLÁDÁNÍ BYLO ZDRUŠENO" nebo "ADRESÁŘ ZANEPRÁZDNĚN":
Dobrý den,

takovou informaci bohužel nemáme, ale zkuste aktualizovat firmware handsfree sady. Najdete jej přímo na stránkách Parrotu.

S pozdravem
Lefner Aleš
www.SUNNYSOFT.cz
Lefner Aleš (12. 2. 2019, 10:32)
Instalace
Dobrý den, rád bych se zeptal jestli parott má usb a dá se to spárovat s originálním autorádiem BMW 520d r.v. 2008.
Tomáš (4. 2. 2019, 01:18)
Re: Instalace
Dobrý den,

tato sada se instaluje do automobilu tak, že se připojí pomocí redukce k autorádiu. Tyto redukce nemáme v nabídce a jsou dle typu automobilu a audio výbavy. Toto by Vám ale dodá instalační firma, která instalaci provádí. Případně jistě najdete na internetu.
Ano, sada má USB přípojku pro připojení flashky s hudbou ve formátu MP3.


S pozdravem
Chrudimský Karel
www.SUNNYSOFT.cz
Chrudimský Karel (7. 2. 2019, 09:23)
Nečitelný displey
Proč je strašně málo čitelný displej?Je možné ho nastavit,tak aby více svítily texty při ovládání menu?
Radim (22. 3. 2016, 13:21)
Re: Nečitelný displey
Dobrý den,

ano, v menu Parrota v nastavení je možnost nastavit jas a kontrast displeje.

S pozdravem
Chrudimský Karel
www.SUNNYSOFT.cz
Chrudimský Karel (23. 3. 2016, 09:17)
Re: Nečitelný displey
Moc děkuji za odpověď.Už jdu nato.
Radim (23. 3. 2016, 09:36)
Spárování druhého telefonu
Dobrý den, spároval jsem se zařízením druhý telefon-Samsung galaxy Fame GT-S6810P, avšak nedaří se mi ztáhnout kontakty z tohoto telefonu do sady HF Parrot. Děkuji za radu.
Petr (5. 11. 2015, 18:27)
Re: Spárování druhého telefonu
Dobrý den,

předpokládám, že jste pároval standardní cestou a nezadal jste spárování nového zařízení bez synchronizace kontaktů. Při spárování je nutné v telefonu potvrdit povolení stáhnutí kontaktů do handsfree sady, k tomuto kroku Vás telefon obvykle vyzve a je možné toto odsouhlasit na úvodní obrazovce, nebo je možné toto povolit v nastavení v telefonu.

S pozdravem
Chrudimský Karel
www.SUNNYSOFT.cz
Chrudimský Karel (10. 11. 2015, 14:15)
Zobrazovací jednotka
Dobrý den, koupil jsem vozidlo vybavené sadou parrot MKi9100, bohužel se mi ale nedaří cokoliv nastavit, jelikož jas jednotky displeje je tak slabý, že na něm není téměř nic vidět. Při pokusu o spárování s telefonem telefon sadu najde a spáruje se. Myslíte, že je chyba v zobrazovací jednotce ???
Děkuji za odpověď
mildatdi (13. 5. 2015, 12:43)
Re: Zobrazovací jednotka
Dobrý den,
ano,pokud jste se již v nastavení snažil provést korekci a nepomohlo to, pak bude chyba v displeji.

S pozdravem
Chrudimský Karel
www.SUNNYSOFT.cz
Chrudimský Karel (15. 5. 2015, 12:19)
Podpora USB flash disku
Dobrý den,
chtěl bych se zeptat, zda když do produktu připojím USB flash disk, přehraje mi z něho formát mp3? Děkuji za odpověď
Dave (18. 8. 2014, 15:33)
Re: Podpora USB flash disku
Dobrý den,

klasickou flash paměť s Mp3 soubory připojit lze. V balení proto naleznete kabel.

...

S pozdravem
Šlemín Ondřej
www.SUNNYSOFT.cz
Šlemín Ondřej (19. 8. 2014, 09:52)
restartování po aktualizaci na verzi 2.20
Dobrý den, potřeboval bych poradit. Předem děkuji za pomoc.

1 - po aktualizaci na verzi 2.20 se parrot začal po nějaké době přehrávání hudby retartovat (z ničeho nic) poté naběhne, hraje cca 15 minut a zase restart. Může to být tou aktualizací, nebo čím by to mohlo být?

2 - Ovládání často ignoruje stisknutí, až po několikátém stisknutí se probere a pak funguje v pohodě. Po delší době (20min) nepoužívání ten samí problém. Chtěl bych se zeptat zda se to dá nějak vyřešit? Tovární nastavení a znovu napárování ovládání jsem zkoušel. Výměna baterie taky. Pořád stejné. I po umístění ovladače jinam.

Děkuji za odpověď.
Karel (21. 12. 2013, 12:20)
Re: restartování po aktualizaci na verzi 2.20
Dobrý den,
problém se pokusím vykomunikovat se servisním střediskem. Jakmile budu znát jakoukoliv informaci, budu vás dále kontaktovat.


S pozdravem
Jaroš Luboš
www.SUNNYSOFT.cz
Jaroš Luboš (30. 12. 2013, 17:31)
Re: restartování po aktualizaci na verzi 2.20
Dobrý den,
po aktualizaci na 2.20 mám stejný problém. Tzn. Ovládání často ignoruje stisknutí, až po několikátém stisknutí se na chvíli probere, ale po chvilce odmlky ten samý problém. Chtěl bych se zeptat zda se to dá nějak vyřešit?
Původně jsem myslel, že je špatná baterie, ale i po výměně baterie stejný problém. Tlačítka nereagují pravidelně. Otáčecí tlačítko funguje dobře. Dokonce jsem i vyměnil ovladač a problém setrvává. Přehrán znovu SW a nic. Stále stejný problém. Máte radu? Děkuji
J.N. (17. 3. 2015, 14:15)
Re: restartování po aktualizaci na verzi 2.20
Dobrý den,
dle shodných odpovědí od servisních partnerů se bude jednat zřejmě opětovně o vadnou baterii. Ikdyž je baterie nová, může být vybitá - odráží se na sklad. podmínkách prodejce a okolních vlivech na baterii. Nicméně vše nasvědčuje v obou případech na vadnou baterii ( chyba není známa po updatu na v2.20 ). Co se týče restartování při přehrávání hudby, zde doporučuji zkontrolovat formát přehrávaného souboru zda není třeba mp4 ( musí být mp3 ), pak by vykazoval tuto popisovanou závadu.


S pozdravem
Jaroš Luboš
www.SUNNYSOFT.cz
Jaroš Luboš (23. 3. 2015, 17:03)
Re: restartování po aktualizaci na verzi 2.20
Dobrý den, toto mě napadlo také a proto jsem zkusil již 3 baterie z různých zdrojů - stále stejný problém. Následně js4m si obstaral jiný ovladač a s jednotkou spároval. Z toho tedy vyplývá, že problém není ani v baterii a ani v ovladači. Před aktualizací vše fungovalo na 1* Nevím, co s tim.
Děkuji za vaší podporu.
J.N.
Josef (23. 3. 2015, 18:51)
Re: restartování po aktualizaci na verzi 2.20
Dobrý den,
pak vám mohu doporučit už jen reklamaci jednotky ( blueboxu ) - tento postačí s uvedenou závadou + nákupním dokladem doručit svému prodejci k odstranění závady.


S pozdravem
Jaroš Luboš
www.SUNNYSOFT.cz
Jaroš Luboš (26. 3. 2015, 14:34)
Nokia 6303i
Dobrý den, prosím bude fungovat s Nokii 6303i ?? Děkuji za info
Pavel K. (4. 11. 2013, 12:58)
Re: Nokia 6303i
Dobrý den,

ano, fungovat bude.

S pozdravem
Lefner Aleš
www.SUNNYSOFT.cz
Lefner Aleš (11. 11. 2013, 16:01)
Dálkový ovladač
Dobrý den,

dal by se objednat samostatně jen ten dálkový ovladač? Koupil jsem auto s nainstalovaným Parrotem, ovladač jako jediný chybí. Díky za info.
Petr Markovič (1. 10. 2013, 21:18)
Re: Dálkový ovladač
Dobrý den,

níže odkaz na ovladač.
http://www.sunnysoft.cz/zbozi/141PPT-015/parrot-mki-9000-cz-lokalizace.html
...

S pozdravem
Šlemín Ondřej
www.SUNNYSOFT.cz
Šlemín Ondřej (9. 10. 2013, 11:02)
mki9100 firmware
Zdravím, tak problémy s aktualizací sw stále stejné. Navíc jsem marně zkoušel včera přehrát nový fw 2.2,myslím, a ráno nastartuji a nic se neděje. Nenabíhá a po chvilce vždy problikne na displeji parrotu hláška Unika:probíhá aktualizace. Hm čekal jsem asi 100km a stále nic. Několik pokusů o restart nepomůže. Takže navíc další problém, který nejspíš vyřadil celé zařízení. Kdyby někdo věděl co s tím díky za radu.
Michal (25. 6. 2013, 11:26)
Multipoint - 2 telefony současně
Hezký den,

k dotazům níže na možnost připojení 2 telefonů současně (Multipoint, dual mode) - při nákupu jsem měl sadu s FW 1.96, který Multipoint nepodporoval. Po aktualizaci na poslední verzi (2.XX) již je Multipoint obsažen v menu a také bez problémů funguje.
Honza (15. 9. 2012, 22:33)
Baterie v ovladači
Dobrý den,
dočetl jsem se, že ovladač je napájen pomocí baterie. Jak dlouho cca baterie vydrží?
Děkuji za odpověď
Karel (5. 6. 2012, 00:25)
Re: Baterie v ovladači
Dobrý den,
ovladač samotný nemá téměř žádnou spotřebu. Výdrž baterie je víceméně individuální záležitostí, dle mého názoru vám však baterie v ovladači zcela jistě vydrží více jak 1/2 roku.
...

S pozdravem
Jaroš Luboš
www.SUNNYSOFT.cz
Jaroš Luboš (6. 6. 2012, 10:32)
Parron MKi 9100_nejde ovladač
Dobrý den, koupil jsem HF Parron MKi 9100. Vše funguje, jen stále nemohu spárovat dálkový ovladač, dle přiloženého návodu, kde je psáno:
Podržte současně zelené tlačítko, červené tlačítko a tlačítko PLAY/PAUSE, dokud sada nezobrazí: “ Pairing remote control”. Baterii mám OK. Telefon HTC se připojí, ale ovladač ne. Ještě prosím, jak a kde sehnat upgrade finware. Děkuji Kolda
kolda (7. 5. 2012, 00:51)
Re: Parron MKi 9100_nejde ovladač
Dobrý den,

upgrade firmware najdete na stránkách Parrotu: http://www.parrot.com/usa/support/onlinehelpfiles/parrot-mki9100

Pokud se Vám nepodaří spárovat dálkový ovladač dle návodu výrobce, doporučuji ovladač reklamovat.

S pozdravem
Skenderija Boris
www.SUNNYSOFT.cz
Skenderija Boris (10. 5. 2012, 08:59)
Kompatibilat s Renault Clio3
Dobrý den,
mám nové renault Clio 3, s vestavěným rádiem a ovládáním pod volantem. Toto HF mi přijde geniální, protože umožnuje připojit ipad atd...Ale půjde namontovat, když mám originální rádio ktré to nepodporuje? Renault mi řekl, že se mám obrátit na prodejce...Díky
MiFa (22. 2. 2012, 16:53)
Re: Kompatibilat s Renault Clio3
Dobrý den,

Parrot má ISO konektor, pokud má vaše radio jiný konektor dá se zakoupit redukce.

S pozdravem
Vojáček Václav
www.SUNNYSOFT.cz
Vojáček Václav (5. 3. 2012, 17:21)
Párování s HTC Wildfire
Dobrý den, snažím se už asi týden marně spárovat Parrot MKi9100 s HTC Wildfire (podporován výrobcem). S Nokií běží Parrot na první pokus, telefon na jiném Parrotu funguje taky, spolu ale ne. Mám zaktualizováno, nekolikkrát smazáno a znovu spárováno. Občas se chytne, přehraje jednu dvě písničky, jeden hovor...pak všechno umře. Co teď? :-) Díky za odpověď
Martin (22. 2. 2012, 13:42)
Re: Párování s HTC Wildfire
Dobrý den,
Smažte spárování ze sady i z telefonu a vyndejte z telefonu baterii alespoň na 15 minut.
Poté vložte do telefonu baterii a zapněte tel a sadu a proveďte znovu spárování.
Prosím o informaci, zda tento postup pomohl na [email protected] , děkuji.
...

S pozdravem
Jaroš Luboš
www.SUNNYSOFT.cz
Jaroš Luboš (15. 3. 2012, 13:31)
hlasové vytáčení (TTS
dobrý den,

v popisu uvádíte českou lokalizaci, ale hlasové vytáčení (TTS?) pouze v angličtině...funguje tedy hlasové vytáčení i pro čeky napsaná jména v telefonu?
Marek (31. 1. 2012, 18:28)
Re: hlasové vytáčení (TTS
Dobrý den,

omlouváme se, hlasové ovládání by mělo v českém jazyce fungovat zcela korektně.

S pozdravem
Malatinský Miloslav
www.SUNNYSOFT.cz
Malatinský Miloslav (2. 3. 2012, 14:11)
Multipoint
Zvládá tato handsfree multipoint, tedy připojit 2 telefony současně? Podle stránek výrobce ano.
Zde dá (31. 1. 2012, 01:27)
Re: Multipoint
Dobrý den,

lze pripojit jen jeden pristroj.

S pozdravem
Kropáček Filip
www.SUNNYSOFT.cz
Kropáček Filip (2. 2. 2012, 12:48)
Podsvícení dálk. ovladače
Dobrý den, nikde jsem se nedočetl zda je dálkový ovladač podsvícen? Máte odpověď prosím? Díky Honza
Honza (16. 1. 2012, 20:37)
Re: Podsvícení dálk. ovladače
Dobrý den,

náš testovací vzorek také nemá podsvícení.

Hezký den

S pozdravem
Malatinský Miloslav
www.SUNNYSOFT.cz
Malatinský Miloslav (24. 1. 2012, 15:06)
ovládání
Zdravím, mám takový malý problém. Prasklo mi k Parrotu MKi9200 dálkové ovládání. Zakoupil jsem nové. Nepodařilo se mi ho nastartovat i přes dodržení návodu na straně 30 návodu o sdružení ovládacího panelu a řídící jednotky.
Josef (12. 1. 2012, 14:05)
Re: ovládání
Dobrý den,
zde doporučuji ověřit u prodejce ovl. panelu, zda se skutečně jedná o ovladač pro jednotku Mki 9200. Pokud je ovladač např. z modelu Mki 9000 nebo 9100, pak nemusí fungovat z důvodu jiného sw v tzv. blueboxu ( jednotky, kterou máte nainst. ve vozidle ).
...

S pozdravem
Jaroš Luboš
www.SUNNYSOFT.cz
Jaroš Luboš (18. 1. 2012, 12:04)
nemožnost ovládání hovorů pomocí telefonu
Zdravím - stále jsem se nedočkal odpovědi níže, tak to dávám nahoru :-( při vytáčení (nebo přijetí hovoru) pomocí "tlačítek" telefonu, se hovor vytáčí/přijme, ale není nic slyšet v HF ani v telefonu a neslyší nic ani druhá strana. Děkuji předem za radu JT
JT (7. 11. 2011, 21:52)
Re: nemožnost ovládání hovorů pomocí telefonu
Takže odpovím si sám - bohužel :-( , problém jsem odstranil instalací nového FW 1.96. Nyní již funguje volání/přijímání i pomocí telefonu. JT
JT (20. 11. 2011, 11:26)
Jak na hlasové vytáčení Parrot adresář zaneprázdněn
Zdravím, zde je návod jak situaci řešit pro iPhone ale postup bude aplikovatelný i pro ostatní zařízení. Pro všechny problém není v diakritice ani velkých písmen nebo kombinaci samohlásek a pod.
V Outlooku vytvořte nový soubor kalendáře pod názvem např (A) a to udělejte pro celou abecedu nebo dle velikosti původního adresáře. (já mám 1400 kontaktů) potom v kontaktech vyberte patřičnou skupinu kontaktů a tu pomocí Ctrl C a Ctrl V překopírujte do nové složky. V nové složce kontaktů není volba vložit ale Ctrl V funguje. takto nakopírujete původní kontakty do menších celků. potom při synchronizaci jsem v iTunes zadal nesynchronizovat kontakty a nabídlo mi vymazat je. To jsem učinil a dal synchronizovat jednotlivé složky kontaktů A..B...C atd. pokaždé jsem uvedl parrota do továrního nastavení a po nahrání části kontaktů zkontroloval zda hlasové ovládání funguje. V mám případě měl problémový řádek písmeno Z :-(. Z celého adresáře byl chybný jen jeden řádek kdysi zadaný narychlo přímo do telefonu (Zmrzka a číslo mobilu) i když jsem při řešení problému s Parrotem databáze opravoval, nepomohlo ani doplnění dalších údajů o firmě. Zabralo mi to dvě hodiny času ale už funguje. Samozřejmě jsem pokusné adresáře později vymazal a provedl synchronizaci pro původní kontakty s vymazaným problémovým řádkem.
Leo (21. 10. 2011, 16:35)
zvuk - usb, audio BT, likový vstup
Dobrý den, rád bych se zeptal na fw nebo hw chybu v mém parrotu mki9100 (fw 1.96cz, tel.Nokia C7) jež jsem zakoupil u Vás. Při volání (příchozí i odchozí) funguje vše skvěle, ale problém nastává při přehrávání hudby z usb,audio BT, linký vstup. Nejde vůbec zvuk, jinak se vše tváří dobře - názvy skladeb atd.
Dlouho jsem toto přehrávání nepoužíval až před 2 dny, tak bych si rád nechal poradit co a jak.
Pepa (15. 10. 2011, 21:22)
Re: zvuk - usb, audio BT, likový vstup
Dobrý den,
pokuste se zaktualizovat sw na poslední verzi. Pokud by závada přetrvávala i po updatu fw, pak prosím o doručení jednotky k reklamaci
...

S pozdravem
Jaroš Luboš
www.SUNNYSOFT.cz
Jaroš Luboš (19. 10. 2011, 13:50)
Náhodné vypínání
Dobrý den,
mám od vás tuto HF sadu,2 měsíce fungovala skvěle ale nyní se mi sama vypíná(zhasne displej a zruší se spárování) a to i během hovoru,občas někdy naskočí ale většinou až po vyjmutí a zandání klíčku do spínačky.Setkali jste se s tím?Jak se to případně řeší? Díky za odpověď
nulda (10. 10. 2011, 08:43)
Re: Náhodné vypínání
Dobrý den,
pokuste se provést update fw, pokud by toto nepomohlo, pak prosím o doručení jednotky k reklamaci.
...

S pozdravem
Jaroš Luboš
www.SUNNYSOFT.cz
Jaroš Luboš (11. 10. 2011, 12:49)
Re: Náhodné vypínání
update fw jsem provedl,závada se přesto opakuje.Stačí doručit pouze jednotka nebo musím celý komplet?
nulda (11. 10. 2011, 13:15)
Re: Náhodné vypínání
Dobrý den,
v tomto případě by měla postačit pouze samotná jednotka ( bluebox ).
...

S pozdravem
Jaroš Luboš
www.SUNNYSOFT.cz
Jaroš Luboš (17. 10. 2011, 17:55)
vytáčení z telefonu
Zdravím, po namontování HF do vozu (zvládl jsem to sám :-) ) musím sadu velmi pochválit. Vše (téměř) funguje skvěle - zvuk vynikající, ovládání intuitivní, výborně si poradí i s češtinou - vytáčení hlasem téměř 100%. Jen mám 1 drobný problém se kterým si nevím rady a to : když vyberu komu volat přímo pomocí telefonu, tak sada vytáčí a vytočí volaného, nicméně on mne neslyší a já jeho taky ne. Když to udělám přes hlasovou volbu, nebo vyberu pomocí ovladače HF je to OK. Toto je nepříjemné hlavně při volání na zmeškané hovory cizích čísel - ty nemůžu vybrat přes HF a musím telefon odpojit a zavolat bez HF. Spárovaný telefon je HTC Desire-S. Můžete mi poradit jak toto napravit? Díky JT
JT (22. 8. 2011, 22:06)
RE: vytáčení z telefonu
Oprava - vytočit zmeškaný hovor přes HF jde (pře seznam hovorů), ale moje otázka trvá - při vytáčení pomocí telefonu neslyším volaného a on neslyší mě. Děkuji za jakoukoliv radu. JT
JT (25. 8. 2011, 22:26)
Re: vytáčení z telefonu
Zdravím - stále jsem se nedočkal odpovědi :-( při vytáčení (nebo přijetí hovoru) pomocí "tlačítek" telefonu, se hovor vytáčí/přijme, ale není nic slyšt v HF ani v telefonu a neslyčí nic ani druhá strana. Děkuji předem za radu JT
JT (7. 11. 2011, 21:50)
Napájení
Jak je u tohoto handsfree prosím realizováno napájení? Je to napojeno na napájení v autě (s tím, že se handsfree aktivuje při otočení klíčem v zapalování), nebo to má vlastní baterie a je nutné zapínat/vypínat nezávisle na zapalování?
Předem děkuji za odpověď.
Martin (3. 8. 2011, 11:08)
Re: Napájení
Dobrý den,
jedná se o instalační sadu, napájí se z palubní sítě automobilu.

S pozdravem
Petrus Mario
www.SUNNYSOFT.cz
Petrus Mario (5. 8. 2011, 16:07)
Hlasové vytáčení na HD2
Dobrý den, jak je řešeno hlasové vytáčení při spojení Parrota s HD2? Všeobecně je známé, že není funkční.
Meyla (17. 5. 2011, 15:05)
Re: Hlasové vytáčení na HD2
EDIT: upřesňuji problém.

S telefon od HTC HD2, pokud na HF sadě (FW 1.83) stisknu krátce zelené tlačítko, měl by se ozvat ženský hlas s žádostí o identifikaci volaného, ale neozve se. Namísto toho se objeví na display HF hláška "adresář zaneprázdněn" a nic se nestane.

Zkoušel jsem funkci hlasového vytáčení u jiného telefonu (Nokia XY) a bezproblémů fungovala.

Vzhledem k tomu, že fóra jsou plná hlášení této chyby, předpokládám, že se jedná o problém, na kterém výrobce by mohl již pracovat (ale tyto informace nemám).

Lze nějak řešit?
Meyla (17. 5. 2011, 21:37)
Re: Hlasové vytáčení na HD2
Mám zcela stejný problém s podobným modelem telefonu HTC DesireHD (DHD). Parrota jsem zakoupil u vás, verze fw 1.83. Řešení by mě tedy také zajímalo.
Karel S. (20. 5. 2011, 09:05)
Re: Hlasové vytáčení na HD2
Tak na vláknu u Parrota 9200 jsem se dočetl radu, že by to mohlo být diakritikou (háčky, čárky) v telefonním seznamu. Tedy doporučení je telefonní seznam upravit tak aby tam háčky a čárky nebyly, poté provést odebrání HF ze seznamu v telefonu, provést faktory reset a znovu sprárovat.

Osobně mám 800 kontaktů v adresáři, tedy laborovat nebudu, ale asi na tom něco pravdy bude, jelikož na jednoduché Nokii 3300 s pár kontakty hlasové vytáčení na mém Parrotu 9100 fungovalo :(

PROSÍM O ZVÁŽENÍ, ZDA-LI BY VÝROBCE TUTO CHYBU NEODSTRANIL. DIAKRITIKU POUŽÍVÁ V ČECHÁCH OD DOB OSTRANĚNÍ SPŘEŽEK POMĚRNĚ HODNĚ UŽIVATELŮ.
Meyla (23. 5. 2011, 22:39)
Re: Hlasové vytáčení na HD2
Řešení problému s hláškou u Parrot 9100 "HLASOVÉ OVLÁDÁNÍ BYLO ZDRUŠENO" nebo "ADRESÁŘ ZANEPRÁZDNĚN":

Evidentně se tomuto problému nikdo nevěnuje, proto jsem o víkendu zkusil otestovat všec 752 kontaktů v mém telefonu. Z testování vyšel pouze jeden chybný, který zapříčinil nefunkčnost hlasového vytáčení.

ZÁVĚR:
- to, že je někdo problém lze lechce zjistit díky tomu, že synchronizace telefonu s Parrotem neskončí hláškou "Synchronizace byla úspěšně dokončena". Parrot tedy neinformuje uživatele o problému, který při synchornizaci vznikl. Bylo by velmi vhodné, aby Parrot po synchronizaci v případě problému uživatele informoval, s kterým kontaktem má problém (dokáže někdo předat informaci výrobci?)

- chyba, kvůli které hlasové vytáčení nefungovalo v zařízení PARROT, byl kontakt se jméno JIŘÍ ŠKVRNA. Nevím jak jinde, ale pokud si tohoto uživatele přidám i ručně, přestane synchronizace fungovat. Je tedy na výrobci, aby tuto chybu taktéž opravil.
Meyla (29. 5. 2011, 21:25)
re: hlasové vytáčení na hd2
Z tohoto tedy vyplývá, že problém bude pravděpodobně skutečně s českou diakritikou (háčky, čárky), přičemž něco v CZ Parrot "synchronizuje" a něco nikoliv a pokud se mu nepodaří synchronizovat vše, tak nemůžete použít hlasové vytáčení, protože adresář je stále "zaneprázdněn". Ale ručně opravovat více jak 860 kontaktů, které stále synchronizuji s exchange, gmailem apod. jaksi nelze.
Karel S. (30. 5. 2011, 16:52)
Re: Hlasové vytáčení na HD2
A přesně toto jsem udělal u mých 752. Nalil jsem do Parrota vždy cca 50kontaktů a vždy, když nefungovalo hlasové vytáčení, vybíral jsem ten chybný. Zabralo mi to cca 3-4hod víkendové noci :(

Základem však je, aby Parrot toto odladil, a zejména při neúspěšné synchronizaci informoval uživatele o tom, se kterým kontaktem má problém. Kolega má totiž 1450 kontaktů a rozhodně se mi do třídění nechce a zvažuje vrácení Parrota v případě, že Parrot nevydá opravný patch.
Meyla (31. 5. 2011, 13:00)
Re: Hlasové vytáčení na HD2
Dobrý den,
váš podnět byl zaslán dodavateli, který ho doufám předá výrobci.


S pozdravem
Petrus Mario
www.SUNNYSOFT.cz
Petrus Mario (8. 6. 2011, 15:57)
Re: Hlasové vytáčení na HD2
Omlouvám se, ale nedá mi to. Sdělit nám po 3 týdnech, že teprve něco předáváte vašemu dodavateli a ten ho "DOUFÁM" předá výrobci, tak je přinejmenším neprofesionální a takto si podporu Sunnysoftu vůbec nepředstavuji.
Karel S. (8. 6. 2011, 16:02)
Re: Hlasové vytáčení na HD2
Dobrý den,
omlouvat se nemusíte, ale to "něco" jsou vaše dotazy a upřímně, slovo "doufám" přesně vystihuje co mohu dělat. Pokud si myslíte, že mohu zvednout telefon a zavolat do Parrotu a oni ihned vydají opravný firmware tak tak to opravdu nefunguje. Od toho jsou dovozci a jejich technici, kteří jsou Parrotem školeni.

S pozdravem
Petrus Mario
www.SUNNYSOFT.cz
Petrus Mario (23. 6. 2011, 10:11)
Re: Hlasové vytáčení na HD2
Podsouváte mi něco, co po Vás nikdo ani nechtěl. Myslím, že podpora by měla fungovat např. tak, že napíšete o problému do Parrotu, ten Vám sdělí stanovisko - např. ano víme, bude opraveno v příštím fw nebo problém je řešitelný nastavením, změnou fw v telefonu či jiné řešení a Vy toto stanovisko sdělíte nám. Jen se opět po 3 týdnech nedozvídáme nic.
Karel S. (23. 6. 2011, 10:18)
Re: Hlasové vytáčení na HD2
Nový FW je na světě. Výše uvedená chyba opravená není, nicméně se s novým FW objevuje nová chyba a to, že u některých kontaktů přestalo fungovat TTS, tedy pokud kontakt volá, HF nepřečte, kdo volá.
Meyla (27. 6. 2011, 14:56)
Re: Hlasové vytáčení na HD2
Dobrý den,
problém jsme reportovali dovozci pro ČR.


S pozdravem
Petrus Mario
www.SUNNYSOFT.cz
Petrus Mario (11. 7. 2011, 10:48)
zapojeni
dobry den. prosim vas musi se to nejak zapojovat do auta??? chtel bych to pouzivat ve sluzebnim aute ale nechci zasahovat do nej nebo kabelu auta :-) take abych to mohl prehazovat a pouzivat ve vice autech
diky.
wecko (14. 4. 2011, 20:20)
Re: zapojeni
Dobrý den,

zapojuje se pres iso konektor radia, pripadne pres jeho ekvivalent. Bohuzel typ instalace neumoznuje snadne prenaseni mezi nekolika vozy.

S pozdravem
Kropáček Filip
www.SUNNYSOFT.cz
Kropáček Filip (18. 4. 2011, 14:21)
hlasová syntéza
Dobrý den, bude i u tohoto modelu hlasová syntéza TTS v češtině? Když vedlejší modely 9000 a 9200 ji mají? úprava bude spočívat v přehrátí softwaru nebo se bude muset poslat jednotka na úpravu? Stále se nemohu rozhodnout, Díky
Pavel (29. 3. 2011, 07:10)
Re: hlasová syntéza
Dobrý den,
ano, je kompletně v češtině. Pokus si podrobně přečtete popis tak se dozvíte, že je nutná úprava jednotky, ale pouze u starších verzí. Nové námi dodávané jsou v češtině.

S pozdravem
Petrus Mario
www.SUNNYSOFT.cz
Petrus Mario (4. 4. 2011, 09:35)
2 telefony
Dobrý den, chci se zeptat , zda lze mít spárované 2 telefony současně ( služební a soukromý)
ing. Petr Kužela (16. 2. 2011, 11:21)
Re: 2 telefony
Dobrý den,
bohužel, zatím žádný z Parrotů funkci Multipoint nepodporuje. Jediná instalační HF sada z naší nabídky, u které můžete mít současně připojeny dva telefony je tato: http://obchod.sunnysoft.cz/zbozi/141PEG-006/fwd-audio-2010.html
K dodání je do dvou dnů od objednání.
Petrus Mario (23. 2. 2011, 11:14)
Počeštění-nefunguje
Mám stejný problém, do mého Parrota jde nahrát jakýkoliv firmware kromě toho českého - píše mi to Chybný soubor. Má někdo stejný problém? Nechce se mi kvůli tomu rozebírat palubku a jet s tím do servisu...
Honza (29. 1. 2011, 10:56)
Re: Počeštění-nefunguje
Je to velmi jednoduché - všechny Parroty série MKi, které byly v angličtině se posílali do servisu na výměnu čipu. Pokud jde o anglickou verzi, češtinu jen přeflashováním do něj nedostanete, to fungovalo jen u starších sad. Pokud budete mít o výměnu čipu zájem kontaktujte některou z našich prodejen, kde si na vás vezmou kontakt a následně zajistí cenovou nabídku.
Petrus Mario (4. 2. 2011, 13:16)
počeštění starší verze
Dobrý den, zajímalo by mně zda se dá nějakým způsobem počeštit starší verze tohoto hands free, která je pouze v angličtině.
Michal (23. 11. 2010, 13:57)
Re: počeštění starší verze
ano, staci ho aktualizovat pres parrot sw.. delal jsem to tak u jineho modelu, u tohoto to pujde urcite take
Karel Jedlička (24. 11. 2010, 00:42)
Re: počeštění starší verze
Tak jsem to zkoušel a píše mi to chybný soubor, pokud to aktualizuji anglickou verzí tak to jde v pořádku ale českou tam nemohu dostat, neni potřeba před aktualizací dát zařízení do továrního nastavení?
Michal (30. 11. 2010, 10:56)
Re: počeštění starší verze
Dobrý den, doporučuji se obrátit na techniky z nejbližší prodejny.
Kropáček Filip (30. 11. 2010, 15:57)
Parrot MKi 9100
Dobry den ,

chci se zeptat jestli se u vas daji zakoupit kabelove adaptéry SOT pro pripojeni Parrotu pres OEM radio v aute.

S pozdravem,

Richard Lenko
rl (17. 11. 2010, 21:12)
Re: Parrot MKi 9100
Dobrý den, řešili jsme to spolu už přes email. Dají, je jen zapotřebí znát přesný typ auta a autoradia.
Kropáček Filip (22. 11. 2010, 14:26)
Obsah Balení ...
Vyřízeno ... MUTE BOX je dle výrobce potřeba jen pro zabudování do vozidel, které nemají ISO konektory. Balení: Odnímatelný Display,dálkový ovladač,řídící jednotka,mikrofony,kabeláž,návod
JERRONIMO2001 (25. 2. 2009, 05:56)
Obsah balení ...
Dobrý den. Zajímal by mne obsah balení. Konkrétně, zda je obsažen i MUTE BOX a nemusí se tedy kupovat extra.
JERRONIMO2001 (25. 2. 2009, 05:41)

Vložit dotaz do diskuse

 
Odesláním příspěvku souhlasíte s pravidly diskuse.

Pravidla diskuse:

Prosíme, pište příspěvky k tématu, aby byla diskuze přínosná ostatním. Diskuse je moderovaná - provozovatel si vyhrazuje právo příspěvek redakčně zkrátit, přesunout do jiné diskuse a nevhodný příspěvek smazat. Nevhodnými jsou především protizákonné, vulgární, tématicky nebo jinak nežádoucí příspěvky.

Formulář je proti spamu chráněn službou Google Recaptcha. Ochrana soukromí Smluvní podmínky

Parametry

Typ příslušenství
Dle typuHandsfree do auta
Komunikace
Typ konektoru

Typ konektoru

Typ hlavního nabíjecího a datového konektoru. Údaj potřebný při výběru příslušenství. V případě kabelů lze upřesnit obě koncovky.

Audio 3.5mm

Popis a specifikace se mohou změnit bez předchozího upozornění. Obrázky mají pouze informativní charakter.

Aktuální skladová dostupnost ukazuje online počet volných kusů na prodejnách a našich skladech. V ceně zboží již byly započteny poplatky na likvidaci elektroodpadu dle zákona č. 185/2001 Sb. a poplatky za autorské odměny dle vyhlášky č. 488/2006 a č. 408/2008 Sb. v platném znění, pokud se tyto na výrobek vztahují.

Objednávám 1 ks zboží na prodejnu:

Odesláním objednávky souhlasíte s obchodními podmínkami. Informace o zpracování osobních údajů.