Powerchimp (šedá) - záložní zdroj a nabíječka na dvě AA baterie
Powerchimp (šedá) - záložní zdroj a nabíječka na dvě AA baterie
Powerchimp (šedá) - záložní zdroj a nabíječka na dvě AA baterie
+ 24 dalších

Powerchimp (šedá) - záložní zdroj a nabíječka na dvě AA baterie

Objednací kód: PPW-009
Sdílet na Facebooku
Kopírovat odkaz

Prodej ukončen - zboží již nelze objednat.

4,4
5+
zákazníků zakoupilo
100%
zákazníků doporučuje

Powerchimp je opravdu malá a lehká záložní nabíječka se svítilnou na dvě AA baterie od společnosti Powertraveller. Dva dobíjecí Ni-MH akumulátory AA (každý o kapacitě 1800 mAh) jsou součástí balení. Díky velkému množství redukcí v balení ji využijete pro většinu dnešních telefonů, PDA, komunikátorů či MP3 přehrávačů. Akumulátory lze nabíjet vhodnou nabíječkou, nebo přímo v Powerchimp za pomoci přiloženého USB kabelu. Je možné nabít i pomocí solární energie prostřednictvím Solarmonkey. V neposlední řadě si v případě nouze můžete kdekoli koupit dvě jakékoli AA baterie, jednoduše vložit do powerchimp a dobít váš telefon, pda či mp3. Díky svým malým rozměrů lehce padne do vaší kapsy a tak jej můžete mít stále sebou.

Znáte to. Jste mimo domov a nutně si potřebujete zavolat či stáhnout e-maily…,ale vaše baterie je bez energie (opět), relaxujete na nádherné pláži a váš iPod právě hraje poslední písničku před vybitím. Nebo jste na horách, koukáte se dolů na neuvěřitelnou krajinu a váš fotoaparát má vybitou baterii.


Sunnysoft doporučuje:

  • Nenabíjejte Powerchimp starými nabíječkami Nokia!!! I přesto, že nabíječky mají stejný vstupní konektor, jedná se o pulzní zdroj, který zničí vnitřní elektroniku Powerchimpu!
  • baterky nabíjejte přímo v Powerchimu dodávaným USB kabelem nebo z elektrické zásuvky volitelnou cestovní nabíječkou Powertraveller
  • dodávané baterie lze dobít také v jakékoli kompatibilní externí nabíječce
  • v případě nouze lze s Powerchimp pro dobití telefonu použít jakékoli běžně dostupné alkalické baterie.
  • Powerchimp není kompatibilní s Apple iPhone/3G. iPhone patří mezi nejnáročnější mobilní zařízení. Pro jeho záložní dobíjení volte výkonnější produkty Powermonkey-classic nebo Powermonkey-eXplorer.
  • Powerchimp je určena zejména pro klasické mobilní telefony, které mají kapacitu baterie kolem 900 mAh a nejsou tak energeticky náročné. Pro výkonnější mobilní zařízení jako jsou PDA či komunikátory s velkou spotřebou volte raději výkonnější nabíječky Powermonkey-classic nebo Powermonkey-eXplorer.

Maximální rezervní energie pro:

  • Všechny iPody – 20 hodin/ 4 hodiny při sledování videa
  • Mobilní telefony – 48 hodin standby a 4 hodiny hovoru
  • PSP – 2,5 hodin
  • MP3/MP4 – 3 hodin
  • PDA – 24 hodin

Nabíjecí časy:

  • USB nabíjení: 5 hodin do plného nabití

Technické parametry:

  • Kapacita: 3600 mAh (dodávané akumulátory)
  • Vstupní napětí: 4,5 – 5,5V
  • Vstupní proud: 500mA
  • Výstupní napětí: 5,5 V
  • Výstupní proud: 450 mA max
  • Váha: 20g + baterie
  • Rozměry: 92×40×24

Obsah balení:

  • Powerchimp
  • Nokia, Nokia Mini, Motorolla V66, Samsung E900 a Sony Ericsson široké konektory
  • 1 x Mini USB pro chytré telefony, PDA a jiná zařízení
  • 1 x samice konektoru USB pro použití s vhodným kabelem vašeho zařízení
  • 1 x iPod/iPhone konektor
  • 1 x konektor pro Sony PSP
  • Kabel pro nabíjení z notebooku přes USB
  • Černý cestovní pytlík
  • 2× AA dobíjecí baterie (2× 1800mAh) + dvě redukce na AAA baterie

český návod ke stažení zde

Diskuze (32)

ochrana proti vybijeni
Dobrý den,
Má nabíječ ochanu proti vybíjení baterie telefonu při poklesu napětí v aku Powerchimpu? Tedy pokud již není schopen Powerchimp telefon nabíjet a nezatěžovat tak baterii telefonu?
Vlastním HTC Wildfire S s kapacitou akumulátoru 1230mAh a potřebuju prodloužit jeho životnost o cca 2-3 hodiny se zapnutou GPS. Je tento přístroj vhodný?
Ještě bych se rád zeptal proč doporučujete Powermonkey Discovery s kapacitou 3500mAh oproti tomuto výrobku s kapacitou (dle baterií) 3600mAh?
Předpokládám, že Discovery má Li-pol(on) akumulátor s vyšším napětím a tedy nedochází k takovému "ždímání" baterií při vytváření 5.5V z 2.4V ?
Děkuji za odpověď.
Petr (19. 8. 2012, 18:44)
Re: ochrana proti vybijeni
Dobrý den,
ochranu proti vybíjení tato nabíječka má. Tato nabíječka ale není pro nabíjení smartphonů úplně vhodná díky své nižší kapacitě. Pro Vaše potřeby by byla vhodnější silnější nabíječka, např. i Vámi zmiňovaný Powermonkey Discovery, která má opravdu vyšší kapacitu a navíc nevznikají takové energetické ztráty při transformaci z cca 2,5V na 5,5V, potřebných k nabíjení přístroje. nabíječky Powerchimp jsou navržené pro dobíjení obyčejných telefonů, které nemají tak velké nároky na spotřebu el. energie, jako smartphony.

S pozdravem
Lefner Aleš
www.SUNNYSOFT.cz
Lefner Aleš (27. 8. 2012, 16:20)
Zajímá vás něco, co jste v popisu nenašli? Zeptejte se v diskusi.


Videa:
Video "powerchimp.flv":

Video "powertraveller-powerchimp-4a.mp4":

Video: powertraveller-powerchimp-4a-battery-charger1080p-h-264-aac.mp4:
uváděná kapacita
Dobrý den, obávám se, že je špatně uvedena kapacita. Pokud je v přístroji použita sériová (jinou asi nelze očekávat) kombinace AA článků 1800 mAh, tak má celá baterie článků stále kapacitu 1800 mAh, bez ohledu na to, zda ty články jsou dva, tři, nebo je jich milión. Sériovou kombinací naroste pouze napětí, a tedy to, co bude větší, budou watthodiny, ne ampérhodiny.

Ono by ostatně vůbec asi bylo lepší uvádět (alespoň jako druhý údaj) watthodinovou kapacitu, protože při rozdílu napětí na baterii a na výstupu (je tam měnič) je vlastně ten ampérhodinový údaj (bez uvedení vztažného napětí) pro účely nabíjení o ničem.
MaF505 (9. 6. 2013, 22:22)
ochrana proti vybijeni
Dobrý den,
Má nabíječ ochanu proti vybíjení baterie telefonu při poklesu napětí v aku Powerchimpu? Tedy pokud již není schopen Powerchimp telefon nabíjet a nezatěžovat tak baterii telefonu?
Vlastním HTC Wildfire S s kapacitou akumulátoru 1230mAh a potřebuju prodloužit jeho životnost o cca 2-3 hodiny se zapnutou GPS. Je tento přístroj vhodný?
Ještě bych se rád zeptal proč doporučujete Powermonkey Discovery s kapacitou 3500mAh oproti tomuto výrobku s kapacitou (dle baterií) 3600mAh?
Předpokládám, že Discovery má Li-pol(on) akumulátor s vyšším napětím a tedy nedochází k takovému "ždímání" baterií při vytváření 5.5V z 2.4V ?
Děkuji za odpověď.
Petr (19. 8. 2012, 18:44)
Re: ochrana proti vybijeni
Dobrý den,
ochranu proti vybíjení tato nabíječka má. Tato nabíječka ale není pro nabíjení smartphonů úplně vhodná díky své nižší kapacitě. Pro Vaše potřeby by byla vhodnější silnější nabíječka, např. i Vámi zmiňovaný Powermonkey Discovery, která má opravdu vyšší kapacitu a navíc nevznikají takové energetické ztráty při transformaci z cca 2,5V na 5,5V, potřebných k nabíjení přístroje. nabíječky Powerchimp jsou navržené pro dobíjení obyčejných telefonů, které nemají tak velké nároky na spotřebu el. energie, jako smartphony.

S pozdravem
Lefner Aleš
www.SUNNYSOFT.cz
Lefner Aleš (27. 8. 2012, 16:20)
Kapacita s bateriemi 2500 mAh
Jakou dostanu odhadovanou kapacitu, pokud použiji baterie běžné dobíjecí 1,2V 2500 mAh
RK (30. 7. 2012, 00:40)
Re: Kapacita s bateriemi 2500 mAh
Chci nabíjet Samsung Galaxy I přes USB
Díky za info
RK (30. 7. 2012, 00:44)
Re: Kapacita s bateriemi 2500 mAh
Dobrý den,

Pro tento model je vhodnější a doporučuji Powermonkey Discovery :

http://www.sunnysoft.cz/zbozi/102PPW-066/zalozni-zdroj-a-nabijecka-powermonkey-discovery-3500mah.html
...

S pozdravem
Bednář Josef
www.SUNNYSOFT.cz
Bednář Josef (31. 7. 2012, 17:28)
nabíjení
Dobrý den,na kolik % by měla nabíječka nabít SE neo ?
Milan (24. 6. 2012, 10:20)
Re: nabíjení
Dobrý den,

to nelze odhadnout, velmi také záleží, jaké použijete baterie. Nepočítejte ale s nějakým velkým dobitím, je to spíše nouzový zdroj, pokud Vám dojde baterie a potřebujete si nutně alespoň zavolat.

Chcete-li záložní zdroj, na který se můžete opravdu spolehnout, že Vám dobije telefon na plno, doporučuji tento produkt:
http://www.sunnysoft.cz/zbozi/102PPW-066/zalozni-zdroj-a-nabijecka-powermonkey-discovery-3500mah.html

S pozdravem
Adámek Martin
www.SUNNYSOFT.cz
Adámek Martin (8. 7. 2012, 09:27)
Vystupni napeti
Dobry den,
muj dotaz souvisi s jednim parametrem toho zalozniho zdroje. Vystupni napeti zarizeni je uvadeno 5V, pochybuji vsak, ze je zarizeni schopno z 3V z baterii o 3600mAh (a spise min, protoze nabijeci baterie ma napeti cca 1,3V pri plnem nabiti, takze soucet 2,6) transformovat napeti 5V pri 450mA po delsi dobu.
Proto se tazi, jestli nevite, jaka je hodnota napeti napr. po 10 minutach nabijeni? Ptam se, protoze pri dobijeni baterii (hlavne v PDA a dalsich modernich zarizenich, kde jsou baterie s hodnotou vystupniho napeti cca 3,5 V) dochazi pri nabijeni prilis nizkym napetim k znacne rychlejsimu opotrebeni baterie.
Dekuji!
fisity (20. 5. 2012, 19:00)
Re: Vystupni napeti
Dobrý den,

ano, výstupní napětí záložního zdroje Powerchimp (dále ZZP) je skutečně 5V (přesně 5,5V) a toto napětí dokáže udržet po celou dobu nabíjení. ZZP má zabudovaný měnič, díky kterému lze napětí 5V udržet i při postupném vybíjení baterií, avšak za cenu poklesu proudu. Pokud jsou baterie vybité natolik, že ZZP již nedokáže napětí udržet, ZZP se sám vypne.

S pozdravem
Pavel Horák
www.SUNNYSOFT.cz
Malatinský Miloslav (24. 5. 2012, 14:15)
Re: Vystupni napeti
Tak to me prijemne prekvapuje, protoze u vyrobku za tuto cenu bych takovou kvalitu necekal.
Dekuji Vam za informaci!
ZZP jdu ihned objednat...
fisity (26. 5. 2012, 12:13)
vybijeni orig.baterii
dobry den, chtel bych se zeptat, jak je to s rychlosti vybijeni baterii u tohoto produktu. Jak dlouho po dobiti se energie uchova. Predpokladam, ze powerchimp zadnou ochranu proti vybijeni nema, jako napr. powergorilla a jine. Dekuji predem za odpoved.
Jirka (11. 7. 2011, 02:14)
Solární nabíječka AA
Dají se v tom nabíjet akumulátory NiMh pomocí Solarmonkey?
karel743 (7. 7. 2011, 20:31)
Re: Solární nabíječka AA
Dobrý den,

ani dají.

S pozdravem
Kropáček Filip
www.SUNNYSOFT.cz
Kropáček Filip (13. 7. 2011, 12:11)
výkonnější baterie
Jdou použít baterie s větší kapacitou (dokáže je PCH úplně nabít?)než ty dodávané s powerchimpem? Je kompatibilní s Optimus 3D?
Janek (13. 6. 2011, 17:08)
Re: výkonnější baterie
Dobrý den,

muzete pouzit libovlne AA baterie. To jestli nabije baterii naplno zavisi hlavne na tom, jakou bude mit kapacitu. S LG Optimus kompatibilni je.

S pozdravem
Kropáček Filip
www.SUNNYSOFT.cz
Kropáček Filip (17. 6. 2011, 12:12)
Samice USB
Dobrý den, chtěl bych jen ujistit, zda je v balení samice USB, aby bylo možno připojit vlastní USB kabel, například s koncovkou micro USB.

Děkuji za odpověď
Honza (8. 5. 2011, 18:51)
Re: Samice USB
Dobrý den,
1 x samice konektoru USB pro použití s vhodným kabelem vašeho zařízení
...

S pozdravem
Nedoma Michael
www.SUNNYSOFT.cz
Nedoma Michael (9. 5. 2011, 10:12)
Lze pro navigace?
Dobrý den. Je tento přístroj vhodný též pro nabíjení navigací? Např. Mio Moov, napětí a proud 5V a 1A? Děkuji
Aleš (21. 2. 2011, 19:29)
Re: Lze pro navigace?
Dobrý den,

pokud vím, tak Mio Moov mely vsechny modely miniusb a ten v balení je, takže pouzit pujde.

S pozdravem
Kropáček Filip
www.SUNNYSOFT.cz
Kropáček Filip (24. 2. 2011, 15:53)
Dell Streak
Dobrý den,

nabíječku máte v seznamu příslušenství k Dell Streak. Bude tedy po připojení datového kabelu do přiložené samice USB správně nabíjet?


děkuji
Zdenek (11. 2. 2011, 12:04)
Re: Dell Streak
Dobrý den,

bohužel nebude fungovat s Dell Streak. Má speciální konektor k nabíjení.

S pozdravem
Kropáček Filip
www.SUNNYSOFT.cz
Kropáček Filip (24. 2. 2011, 15:46)
nokia e 52
Můžete toto zarizení doporučit pro Nokii N52? Zrejme bude potreba redukce pro konktor, že?
Miloš (4. 2. 2011, 13:56)
Re: nokia e 52
Nemyslíte spíš E52? Pokud ano, tak použít lze, vše potřebné je v balení.
Kropáček Filip (7. 2. 2011, 15:49)
Re: nokia e 52
ano,myslel jsem Nokii E 52. Ta má nabijení pres mikro usb. Dle vaší odpovedi soudím, že dokupovat redukci netřeba.
Miloš (7. 2. 2011, 21:16)
Re: nokia e 52
Ano lze, microusb konektor je v baleni.
Kropáček Filip (11. 2. 2011, 11:44)
Re: A co HTC TyTN II?
"Vašek" napsal: Dobrý den,
půjde kvalitně nabíjet HTC TyTN II? a je součástí konektor pro SonyErikson T630? Děkuji.

DObrý den, určitě půjde, ovšem raději bych doporučil novější model V2. Pro SE T630 je potřeba dokoupit ještě koncovku v ceně kolem 150,- pokud chcete objednat obraťte se na mail [email protected]
Kropáček Filip (24. 11. 2009, 11:37)
A co HTC TyTN II?
Dobrý den,
půjde kvalitně nabíjet HTC TyTN II? a je součástí konektor pro SonyErikson T630? Děkuji.
Vašek (21. 11. 2009, 14:36)
Re: Záložní nabíječka Powerchimp na dvě AA baterie (šedá)
Za Sunnysoft jen mohu dodat, že jsme zatím prodali několik set těchto nabíječek a s podobným problémem jsme se nesetkali.
Kropáček Filip (9. 6. 2009, 12:47)
powerchimp
Koupil jsem si nabíječku za účelem nabíjení HTC Touch.Nabíječka se zahřívala a vybíjela veškeré aku natolik,že se jednalo prakticky o zkrat monočlánků.Po třetí reklamaci mi naštěstí vrátili peníze.Je to skvělý nápad,ale realizovaný špatným výrobkem.Podobné,ne-li stejné zkušenosti jsem měl s Powermonkey,takže byl rád všechny příznivce firmy Powertraveller varoval
Jan Svoboda (8. 6. 2009, 18:45)
Re: Nabijeni HTC Touch HD
"Dan" napsal: Dobry den, chtel bych se zeptat, jestli je mozne nabijet touto nabijeckou HTC Touch HD. Oboji jsem koupil ve Vasem obchode pred 14-ti dny. S originalnimi clanky 1800 mAh dodavanymi s nabijeckou dobiji max 10-15% baterie v HTC. Pokud pouziji 2700 mAh clanky schopne prokazatelne davat 1.5 A az do kapacity 2500 mAh, dobiji max 20-25%, pak se nabijecka vypne. Vse samozrejme pri vypnutem zarizeni. Nabijecka se pomerne hodne zahriva. Je toto chovani normalni nebo muze jit o vadny kus?

Dobrý den, Nabiječka se zahřívá protože dochází k transformaci napětí to je v pořádku. Monočlánky mají napětí 1,2V a vaše zařízení vyžaduje 5 V. Při transformaci dochází k úbytku výstupní kapacity, která se dle druhu mobil. zařízení s dodávanými bateriemi pohubuje kolem 1000 mAh. Vaše HD by to tedy mělo dobít minimálně ze dvou třetin. Pokud se jedná pouze o 15% jak píšete, zřejmě máte vadný kus. PowerChimp je určena spíše pro klasické MT. Pro náročnější a výkonnější mobilní zařízení jako jsou PDA či komunikátory, ve Vašem případě HTC HD, doporučujeme jednoznačně použití Powermonkey-classic či Powermonkey-eXplorer, které disponují přímo výstupem 4,5 – 5 V a dokáží tak v kombinaci s 2200 mAh akumulátorem dobít klasický MT dvakrát (výstupní kapacita se pohybuje kolem 2100 mAh).
Kropáček Filip (8. 6. 2009, 11:31)
Nabijeni HTC Touch HD
Dobry den, chtel bych se zeptat, jestli je mozne nabijet touto nabijeckou HTC Touch HD. Oboji jsem koupil ve Vasem obchode pred 14-ti dny. S originalnimi clanky 1800 mAh dodavanymi s nabijeckou dobiji max 10-15% baterie v HTC. Pokud pouziji 2700 mAh clanky schopne prokazatelne davat 1.5 A az do kapacity 2500 mAh, dobiji max 20-25%, pak se nabijecka vypne. Vse samozrejme pri vypnutem zarizeni. Nabijecka se pomerne hodne zahriva. Je toto chovani normalni nebo muze jit o vadny kus?
Dan (5. 6. 2009, 14:26)

Vložit dotaz do diskuse

 
Odesláním příspěvku souhlasíte s pravidly diskuse.

Pravidla diskuse:

Prosíme, pište příspěvky k tématu, aby byla diskuze přínosná ostatním. Diskuse je moderovaná - provozovatel si vyhrazuje právo příspěvek redakčně zkrátit, přesunout do jiné diskuse a nevhodný příspěvek smazat. Nevhodnými jsou především protizákonné, vulgární, tématicky nebo jinak nežádoucí příspěvky.

Formulář je proti spamu chráněn službou Google Recaptcha. Ochrana soukromí Smluvní podmínky

Parametry

Napájení a baterie
Max. proud450 mA
Komunikace
Typ konektoru

Typ konektoru

Typ hlavního nabíjecího a datového konektoru. Údaj potřebný při výběru příslušenství. V případě kabelů lze upřesnit obě koncovky.

microUSB, miniUSB, USB 2.0, Samsung, Nokia 2mm, Nokia 3.5mm, Sony Ericsson, Apple 30pin, Speciální
Konstrukce, materiál a barva
Barva

Barva

Barva udávaná výrobcem v označení zboží. V případě kombinace barev je to převažující barva.

šedá
Ostatní
Má solární panelNe

Popis a specifikace se mohou změnit bez předchozího upozornění. Obrázky mají pouze informativní charakter.

Aktuální skladová dostupnost ukazuje online počet volných kusů na prodejnách a našich skladech. V ceně zboží již byly započteny poplatky na likvidaci elektroodpadu dle zákona č. 185/2001 Sb. a poplatky za autorské odměny dle vyhlášky č. 488/2006 a č. 408/2008 Sb. v platném znění, pokud se tyto na výrobek vztahují.

Objednávám 1 ks zboží na prodejnu:

Odesláním objednávky souhlasíte s obchodními podmínkami. Informace o zpracování osobních údajů.