Whistler Pro-368Xi

Whistler Pro-368Xi

Objednací kód: PWL-011
Sdílet na Facebooku
Kopírovat odkaz
Oficiální česká distribuce
Záruka 24 měsíců
Bezproblémový servis v ČR
Radarový a laserový detektor pro Evropu s 360° ochranou, Ka úzkopásmovým skenováním, 6 segmenty laserové detekce a VG-2/Spectre ochranou. 10×7,5×3 cm.
připravujeme na 7. 10.
3 499 Kč
2 892 Kč bez DPH
- +
Zboží připravujeme k prodeji a očekáváme jej na začátku října. Odešlete nezávaznou objednávku.
Pošleme vám e-mail hned jak zboží naskladníme

Hlídací pes

Protože aktuálně nemáme od dodavatele závazný termín dodání, nastavte si hlídacího psa. Až bude zboži skladem, pošleme vám informační email.

EAN: 1052303409362Produktové číslo: Pro-368Xi
3+
zákazníků zakoupilo
100+
zákazníků se v poslední době zajímalo o tento produkt

Whistler Pro-368Xi představuje pokročilé varovné zařízení z nejnovější řady Pro Series, které bylo speciálně navrženo pro evropský trh s důrazem na maximální efektivitu detekce a minimalizaci falešných poplachů. Tento radarový a laserový detektor kombinuje sofistikované technologie s kompaktními rozměry 10×7,5×3 cm a hmotností pouhých 320 gramů, což z něj činí ideální řešení pro diskrétní instalaci v jakémkoliv vozidle. Kompaktnost zařízení umožňuje flexibilní umístění na palubní desce nebo čelním skle bez omezení výhledu řidiče, přičemž moderní design v černé barvě harmonicky zapadá do interiéru současných vozidel. Zařízení využívá vylepšené úzkopásmové skenování Ka pásma, které je optimalizováno pro evropské podmínky, kde se běžně používají specifické frekvence 34,00 GHz a 34,30 GHz. Tato technologie významně zkracuje reakční dobu detekce, protože systém nemusí skenovat široké spektrum frekvencí, ale zaměřuje se pouze na relevantní úzkopásmové segmenty, což vede k rychlejším varovným časům a spolehlivější detekci. Základní princip fungování detektoru vychází z fyzikálního Dopplerova jevu, který využívají policejní radary pro měření rychlosti vozidel.

Když radar vyšle elektromagnetický signál směrem k pohybujícímu se vozidlu, tento signál se odrazí zpět s pozměněnou frekvencí úměrnou rychlosti vozidla. Změna frekvence je přímo proporcionální rychlosti pohybu objektu vzhledem ke zdroji signálu, což umožňuje přesný výpočet rychlosti. Detektor Pro-368Xi kontinuálně monitoruje elektromagnetické spektrum a identifikuje charakteristické vzory těchto radarových signálů ještě předtím, než vozidlo vstoupí do efektivního dosahu měření rychlosti. Sofistikované procesory v reálném čase analyzují přijímané signály a porovnávají je s databází známých radarových charakteristik, což umožňuje spolehlivou identifikaci legitimních policejních radarů. Zařízení pracuje s několika frekvenčními pásmy současně, přičemž detekuje X pásmo v rozsahu 10,50 GHz až 10,55 GHz, K pásmo od 24,05 GHz do 24,25 GHz a širokopásmové Ka pásmo pokrývající spektrum od 34,4 GHz až po 36,0 GHz. Inovativní technologie laserové detekce představuje jednu z nejsilnějších stránek tohoto modelu a reflektuje rostoucí využívání laserových měřičů rychlosti evropskými policejními složkami. Systém poskytuje kompletní 360stupňovou ochranu proti laserovým měřičům rychlosti, což znamená detekci ze všech směrů včetně čelního, zadního a bočních úhlů.

Tato všesměrová ochrana je kritická, protože laserové měření může být prováděno z různých pozic včetně mostů, přenosných stativů nebo z jedoucích vozidel. Průkopnická inovace spočívá v jedinečném rozdělení detekce laserových pulsů do šesti samostatných kategorií podle jejich frekvence. Segment L1 detekuje pulsy do 900 Hz, segment L2 pokrývá rozsah 1100 až 2000 Hz, L3 monitoruje 2000 až 3000 Hz, L4 sleduje 3000 až 4000 Hz, segment Lc je specializován na frekvence mezi 900 až 1100 Hz a speciální segment Lt je optimalizován pro detekci systému Traffipatrol XR. Tato segmentace umožňuje přesnou identifikaci různých typů laserových měřičů používaných v Evropské unii, včetně systémů ProLaser III, Jenoptik, Riegl, LSID a Ultra Lyte Laser. Každý z těchto systémů má specifické charakteristiky pulsů, které detektor rozpoznává a kategorizuje pro optimální varování. Pokročilý filtrační systém představuje klíčovou technologii pro eliminaci falešných poplachů, které mohou být způsobeny moderními asistenčními systémy vozidel a dalšími zdroji elektromagnetického rušení.

Integrované senzory FDSR (Field Disturbance Sensor Rejection) a TFSR (Traffic Flow Sensor Rejection) automaticky rozpoznávají a filtrují signály pocházející z adaptivních tempomatů, systémů monitorování mrtvého úhlu, automatického nouzového brzdění a senzorů pro měření dopravního toku. Tyto systémy pracují často na podobných frekvencích jako policejní radary, ale mají odlišné charakteristiky signálu, které pokročilé algoritmy dokážou identifikovat. Technologie využívá sofistikované algoritmy pro analýzu charakteristik přijímaných signálů a jejich porovnání s databází známých vzorů legitimních radarových měření. Systém průběžně učí a adaptuje své filtry na základě analýzy signálů, což postupně zvyšuje přesnost rozlišování mezi skutečnými hrozbami a neškodnými zdroji. Výsledkem je dramatické snížení počtu falešných poplachů při zachování maximální citlivosti na skutečné policejní radary. Uživatelské rozhraní detektoru bylo navrženo s důrazem na intuitivnost a přehlednost, aby řidič mohl rychle vyhodnotit situaci bez odvádění pozornosti od řízení. Alfanumerický displej s nastavitelným podsvícením ve třech úrovních jasnosti zobrazuje komplexní informace o detekovaných signálech v snadno čitelném formátu.

Multibarevný displej využívá různé barvy pro rychlou vizuální identifikaci typu detekovaného signálu, což umožňuje okamžité rozpoznání úrovně hrozby. Devítistupňová indikace síly signálu poskytuje přesnou informaci o vzdálenosti od zdroje, přičemž rostoucí intenzita indikuje přibližování k měřicímu zařízení. Barevně odlišené ikony identifikují konkrétní detekované pásmo, což pomáhá řidiči pochopit povahu hrozby. V režimu Dim/Dark lze vypnout displej pro diskrétní jízdu v noci, přičemž varování zajišťují pouze stroboskopické LED diody, které poskytují vizuální upozornění bez rušivého osvětlení interiéru vozidla. Tento režim je obzvláště užitečný při nočním cestování, kdy jasný displej může být rušivý nebo přitahovat nežádoucí pozornost. Adaptivní citlivost detektoru lze přizpůsobit aktuálním jízdním podmínkám prostřednictvím čtyř specializovaných režimů, které optimalizují výkon zařízení pro různá prostředí. Režim Highway poskytuje maximální citlivost na všech pásmech pro jízdu na dálnicích a rychlostních komunikacích, kde je prioritou včasná detekce na maximální vzdálenost. V tomto režimu detektor pracuje s plnou citlivostí a skenuje všechna dostupná pásma s maximální frekvencí pro zajištění nejrychlejší možné reakce.

Režim City 1 snižuje citlivost v X pásmu pro omezení falešných poplachů v městském prostředí, kde jsou běžné zdroje rušení jako automatické dveře, pohybová čidla a mikrovlnné senzory. Režim City 2 kompletně deaktivuje X pásmo, které je ve městech nejčastějším zdrojem rušení, zatímco zachovává plnou citlivost na K a Ka pásmech používaných moderními policejními radary. Třetí městský režim nabízí ještě jemnější nastavení citlivosti optimalizované pro husté městské prostředí s vysokou koncentrací elektronických zařízení, kde tradiční nastavení může generovat nepřijatelné množství falešných poplachů. Technologie Alert Priority představuje inteligentní systém prioritizace varování, který v případě simultánní detekce několika radarových signálů automaticky vyhodnotí jejich potenciální nebezpečnost a upozorní pouze na nejvýznamnější hrozbu. Tento systém analyzuje faktory jako sílu signálu, typ pásma, charakteristiku pulzů a historii detekce pro určení, který signál představuje největší riziko. Algoritmus bere v úvahu pravděpodobnost, že daný signál pochází z policejního radaru, vzdálenost od zdroje a rychlost přibližování.

Uživatel tak není zahlcen množstvím současných varování, ale obdrží jasnou a relevantní informaci o nejdůležitější hrozbě, což umožňuje rychlé a informované rozhodnutí o reakci. Funkce Pulse Protection chrání proti instantním radarům typu Instant-On, které představují jednu z nejnáročnějších výzev pro detekci. Tyto radary vysílají měřicí signál pouze na krátkou dobu při spuštění měření, typicky když operátor namíří zařízení na konkrétní vozidlo. Detektor využívá pokročilé algoritmy pro rychlou identifikaci těchto krátkých pulsů a okamžité varování řidiče, i když doba pro reakci může být významně omezená. Technologie Ka-POP mode detection je speciálně optimalizována pro detekci radarů pracujících v režimu POP, který využívá extrémně krátké měřicí pulsy trvající méně než 67 milisekund. Tyto ultrakrátké pulsy jsou navrženy tak, aby byly nedetekovatelné běžnými detektory, ale Pro-368Xi využívá specializované obvody s vysokou vzorkovací frekvencí pro jejich spolehlivou identifikaci. Stealth technologie zajišťuje kompletní neviditelnost detektoru proti radarovým detektor-detektorům VG-2 a Spectre, které používají některé policejní síly pro identifikaci vozidel vybavených detektory.

Tato technologie je kritická v jurisdikcích, kde je používání detektorů omezeno nebo zakázáno. Pro-368Xi využívá speciální stínění a optimalizované obvody, které minimalizují elektromagnetické vyzařování na frekvencích monitorovaných těmito zařízeními. Celková hmotnost balení činí 440 gramů a obsahuje kromě samotného detektoru také napájecí kabel s optimální délkou pro většinu vozidel, rychloupínací držák s kvalitní přísavkou odolnou proti vibracím a teplotním změnám, a uživatelský manuál v anglickém jazyce s detailními instrukcemi pro instalaci a konfiguraci. Whistler Pro-368Xi představuje optimální kombinaci pokročilých technologií, spolehlivého výkonu a dostupné ceny, což z něj činí ideální volbu pro evropské řidiče hledající účinnou ochranu proti radarovým a laserovým měřením rychlosti při zachování plného souladu s místními právními předpisy. Zařízení reprezentuje vrchol současné detekční technologie dostupné pro civilní použití a poskytuje úroveň ochrany srovnatelnou s podstatně dražšími profesionálními systémy.

Vlastnosti:

  • Detekce radaru v pásmu X: 10,50–10,55 GHz
  • Detekce radaru v pásmu K: 24,05–24,25 GHz
  • Detekce radaru v pásmu Ka širokopásmová: 34,4–36,0 GHz
  • Detekce radaru v pásmu Ka úzkopásmová Evropa: 34,00 GHz
  • Detekce radaru v pásmu Ka úzkopásmová Evropa: 34,30 GHz
  • Detekce laseru: vlnová délka 800–1000 nm
  • Laserový segment L1: pulsní frekvence do 900 Hz
  • Laserový segment L2: pulsní frekvence 1100–2000 Hz
  • Laserový segment L3: pulsní frekvence 2000–3000 Hz
  • Laserový segment L4: pulsní frekvence 3000–4000 Hz
  • Laserový segment Lc: pulsní frekvence 900–1100 Hz
  • Laserový segment Lt: speciální pro Traffipatrol XR
  • Úhel detekce laseru: 360° (přední, zadní, levý, pravý)
  • Detekované laserové systémy: ProLaser III, Jenoptik, Traffipatrol XR, Riegl, LSID, ProLaser, Ultra Lyte Laser
  • Detekce GATSO radarů: ano
  • Detekce Ka-POP režimu: ano
  • Ochrana PULSE režimu: ano
  • Ochrana proti VG-2: ano, 100% stealth režim
  • Ochrana proti Spectre: ano, 100% stealth režim
  • FDSR (Field Disturbance Sensor Rejection): ano
  • TFSR (Traffic Flow Sensor Rejection): ano
  • Režimy citlivosti: Highway, City 1, City 2, City 3
  • Typ displeje: alfanumerický, multibarevný
  • Podsvícení displeje: 3 úrovně nastavitelné jasnosti
  • Režim Dim/Dark: ano (vypnutý displej)
  • Indikace síly signálu: 9 stupňů
  • Stroboskopické LED diody: 2 kusy
  • Alert Priority (priorita varování): ano
  • Typy varovných tónů: 3 různé
  • Funkce Quiet: manuální ztlumení
  • Funkce AutoQuiet: automatické ztlumení
  • Selektivní zapínání/vypínání pásem: ano
  • Automatický autotest: ano
  • Paměť nastavení: dlouhodobá, i po odpojení napájení
  • Rozměry: 10×7,5×3 cm
  • Hmotnost zařízení: 320 g
  • Hmotnost balení: 440 g
  • Napájení: 12V DC, negativní uzemnění
  • Připojení: cigaretový zapalovač
  • Typ detektoru: portabilní
  • Montáž: držák s přísavkou na čelní sklo
  • Provozní teplota: standardní automobilové podmínky

Obsah balení

  • 1x detektor Whistler Pro-368Xi International
  • 1x napájecí kabel 12V
  • 1x rychloupínací držák s přísavkou na čelní sklo
  • 1x uživatelský manuál (anglicky)

Zajímá vás něco, co jste v popisu nenašli? Zeptejte se v diskusi.

Vložit dotaz do diskuse

 
Odesláním příspěvku souhlasíte s pravidly diskuse.

Pravidla diskuse:

Prosíme, pište příspěvky k tématu, aby byla diskuze přínosná ostatním. Diskuse je moderovaná - provozovatel si vyhrazuje právo příspěvek redakčně zkrátit, přesunout do jiné diskuse a nevhodný příspěvek smazat. Nevhodnými jsou především protizákonné, vulgární, tématicky nebo jinak nežádoucí příspěvky.

Formulář je proti spamu chráněn službou Google Recaptcha. Ochrana soukromí Smluvní podmínky

Parametry

Typ příslušenství
Typ autopříslušenství

Typ autopříslušenství

Typ automobilového příslušenství

Detektor radarů
Whistler Pro-368Xi
Whistler Pro-368Xi
připravujeme
3 499 Kč

O značce Whistler

Whistler je již téměř 50 let inovátorem v automobilové elektronice. Na začátku 70. let Whistler představil svůj první radarový detektor a od té doby je lídrem na trhu v tomto prostoru. Kromě laserových-radarových detektorů nyní řada produktů Whistler zahrnuje také výkonové měniče, přenosné startéry, rádiové skenery, palubní kamery, diagnostické kontrolní kamery a další. V průběhu let Whistler inovoval a patentoval důležité pokroky v produktech, což mělo za následek první úspěchy na trhu a …

Produkt je zařazen v kategoriích

Auto moto Autodoplňky Elektronika, audio, video

Popis a specifikace se mohou změnit bez předchozího upozornění. Obrázky mají pouze informativní charakter.

Aktuální skladová dostupnost ukazuje online počet volných kusů na prodejnách a našich skladech. V ceně zboží již byly započteny poplatky na likvidaci elektroodpadu dle zákona č. 185/2001 Sb. a poplatky za autorské odměny dle vyhlášky č. 488/2006 a č. 408/2008 Sb. v platném znění, pokud se tyto na výrobek vztahují.