Popis pro Sygic GPS Navigation - Evropa, doživotní aktualizace map, Headup Display, Dashcam (el. licence)
Tato varianta je ideální, pokud chcete ušetřit na poštovném
a získat licenci, co nejdříve. Při zakoupení obdržíte licenční číslo
mailem. Pokud si přejete zaslat kartičku s licenčním kódem, objednejte si
prosím variantu v blistru.
Sygic je prémiová offline navigační aplikace, která vám
umožní dorazit vždy ke svému cíli. Získejte licenci na tento velmi
oblíbený navigační software. Navigace je kompletně v českém jazyce,
včetně hlasové navigace. Novinkou je funkce Head-up Display a Dashcam.
offline navigace, k provozu nepotřebuje datové připojení
mapy jsou uloženy v paměti telefonu, žádné stahování v průběhu
navigování
komfortní a bezpečná: pokročilý výpočet trasy je optimalizován podle
dopravy v reálném čase
nabita cenným obsahem: mapy s 3D náhledy na města a krajinu, které jsou
aktualizovány zdarma, cestovní průvodce a tisíce bodů zájmu v obsáhlých
kategoriích
Podrobná hlasová GPS navigace v českém jazyce
3D města a krajina
Doprava v reálném čase (dostupná jako předplacená služba na
stránkách www.sygic.com)
Měření rychlosti a zobrazení rychlostního omezení a zvukové
varování
Asistent navádění do jízdních pruhů
Hardwarově akcelerované 3D renderování
Detekce směru za pomoci kompasu
Podpora displeje s vysokým rozlišením
Multitasking
Sygic Voucher edition nepodporuje TTS hlasy
Aktualizace Sygic:
Doživotní aktualizace map zdarma
Aktualizace rychlostních omezení, měření rychlosti a zajímavých míst
(současně s aktualizací mapy)
3D města a krajina
Průvodci městy od prémiových provozovatelů a z Wikipedie
Přenos licence a technická
podpora:
Licence je přenositelná na jiné zařízení. Stačí
zopakovat postup jako při první instalaci, po zadání licenčního kódu
dojde k automatické deaktivaci na starém zařízení a aktivaci na novém.
V případě problémů kontaktujte technickou podporu pomocí webového formuláře.
Navigace je funkční, až na pár závažných nedostatků. Například aktualizace. Před několika lety sloučily obce Nová Ves a Nové Ouholice. dříve byla mezi obcemi povolená rychlost 90km. Na konci Nové Vsi, kde je již přes dva roky začátek Nových Ouholic, navigace hlásí povolenou rychlost 90km. V místě, kde byl začátek Nových Ouholic více než před dvěma roky, teprve hlásí 50km. Zdá se to být nedůležité, ale je to překročení rychlosti v obci o 40km, tak kdo moc nesleduje značky, protože má navigaci na tento detail může draze doplatit. Toto svědčí o neaktualizování mapových podkladů více než dva roky.
Zdravím, prosím, jde u této verze při zapnutém mobilním internetu sledovat aktuální situaci v provozu? Nebo se musí (pokud to vůbec jde) přikoupit další rozšíření na Trafic (snad se to tak jmenuje)?
Dobrý den,po zakoupení(10.9.2018) Sygic Voucher Edition jsem zjistil že mapy jsou dost staré kdy půjdou aktualizovat, nebo jinak aktualizují se mapy automaticky?
pro kamiony je určena Sygic Truck, kterou neprodáváme. Její cena je podstatně vyšší cca 3400 Kč s aktualizací map na 3 roky. Poté je třeba dokupovat aktualizované mapy. Zde prodávaná verze je pro všechny vozy ale neobsahuje dodatečné informace a funkce pro kamióny.
Dobrý den.
Koupil jsem si asi před dvěma lety Sygic Premium. Nyní jsem pořídil nový telefon, ale Sygic Premium jsem si stáhnout nemohl. Jak jej do telefonu dostanu když už jsem ho jednou platil? Děkuji za odpověď
v nabídce máme pouze Sygic Voucher edition pro Android. Po nainstalování této verze do nového telefonu a zadání kódu se licence přenese. Pro problém s jinou verzí než máme v nabídce doporučuji kontaktovat prodejce nebo zákaznickou podporu výrobce: https://help.sygic.com/sk
Dobrý den,
mám zakoupenou mapu Premium + Traffic, při navigaci nefungují hlasové pokyny.
V nastavení jsem kontroloval všechna povolení pro zvuky a jeví se, že všechny jsou zapnuté. Můžete mi poradit, kde by mohla být chyba? Děkuji
tuto vaši verzi neprodáváme a nemáme s ní zkušenosti. Doporučuji obrátit se na zákaznickou podporu vašeho prodejce nebo výrobce, kde Vám pomohou problém vyřešit. https://help.sygic.com/sk
Dobrý den:-)
Navigace se mi jeví jako výborná,pouze se mi asi dvakrát zasekla (zamrzla) a na smartphonu se ukáže nápis "aplikace přestala fungovat"
Existuje nějaké řešení? Musel jsem ji spouštět od začátku a to je za jízdy nepříjemné :-)
Děkuji za odpověď.
Mám starší ale zachovalý tablet, chtěl bych si do něj instalovat mapy Evropa, ale hlavně česko, podrobně, vzhledem k věku/75/, ale musí mi někdo poradit, dejte mi vědět jakou mapu, cenu, atd., děkuji Zdenek
neni nic jednodussiho nez si stahnout Sygic a ozkouset to zdarma na 7 dni viz https://play.google.com/store/apps/details?id=com.sygic.aura&rdid=com.sygic.aura
Zdravim,
nainstalovana zkuš. verze Sygic car. Behem cesty zaznamenan vypadek v navigováni, zmeni se barva trasy z fialove na zlutou i barva sipky. ale GPS me vidi, vi kde jedu, ale nenaviguje. Kdyz prepnu na jinou navigační aplikaci vše ok.
Pomůže pouze restart mobilu(Xiaomi REDMI).
Navigace je jinak komfortní se záměrem koupě, ale nepřesvědčila mne o spolehlivosti. Kde je prosím zrada??
máme v nabídce pouze licenční kódy Sygic Voucher verze. Doporučuji použít stránky výrobce https://help.sygic.com/sk, kde jsou uvedeny návody a odkaz na podporu.
Dobrý den, mám aktivovanou doživotní celosvětovou licenci Premium. Moje otázka -- Jakým způsobem se mapy aktualizují? --- Je to tak, že pokud mám v tel. internet, tak se aktualizují automaticky samy, jakmile zapnu Sygic? Není tam žádný odkaz na zapnutí aktualizace.
Předem děkuji za odpověď.
máme v nabídce pouze licenční kódy Sygic Voucher verze. Doporučuji použít stránky výrobce https://help.sygic.com/sk, kde jsou uvedeny návody a odkaz na podporu.
Když zadám výběr trasy nejrychlejší, nejkratší, nebo nejúspornější, vždy mi ukáže stále stejnou trasu. Z Albrechtice nad Vltavou do Sedlec Prčice (Jetřichovice). Skiareál Monínec.
Dobrý den. Zakoupil jsem Sygic GPS Navigation - Evropa, offline, Head-up Display, doživotní aktualizace map. Po instalaci jsem zjistil, že Funkci HUD je možné používat až po zakoupení. Prč na tuto nepříjemnost neupozorňujete již v nabídce.
Děkuji za odpověď
Dobrý den,
Zajímalo by mě proč u edice voucher nejde zadat vyhledávání adresy podle souřadnic????? Objeví se pouze položka smazat vyhledávání..za ty peníze je to neuspokojivé
tuto otázku bohužel zodpovědět neumím.
Běžné odpovědi najdete pod tímto odkazem, případně dotaz směřujte na podporu značky SYGIC
https://help.sygic.com/sk/sygic-voucher-edition
dobrý den, při spuštění navigace a naplánování tras po uplynutí 5 - 10 minut navigování spadne a vyskočí hláška ztráta signálu sygic voucher , dělá to od poslední aktualizace , co dělám špatně? telefon na kterém mám nainstalováno je LGG3.
Dobrý den, mám tablet Samsung Galaxy, Tab 2.7.0 P3110, mám instalovany Sygic Voucher Only, a chtěl bychsi aktualizovat mapu na rok 2016, poraďte jak to provést, je mně 75 let, děkuji o přesný návod Z.
mám nainstalovanou a zaplacenou verzi Sygic voucher.
Nyní po několika měsicích jsem znovu spustil aplikaci a veškeré obrazovky jsou bez textů, dokonce i klávesnice má jen tlačítka bez písmen. Provedl jsem odinstalování, instalaci z android marketu, restart.., ale vše je pořád bez textu a popisků.
Telefon Samsung GT-S7710, Android 4.1.2.
Děkuji za pomoc.
zkuste provést odinstalaci aplikace a poté ručně smažte složky Sygic* z vnitřní paměti telefonu případně z pamětové karty. Poté navigaci znovu nainstalujte z obchodu Play. To by mělo problém vyřešit.
Dobrý den,mám na mobil SGS5 zakoupený Sygic:Voucher Edition. Jak mohu přejít na aplikaci Sygic GPS Navigation? Musím tuto aplikaci znovu zakoupit,nebo lze ji rozšířit na stávající?
Děkuji za odpověď.
Dobrý den
mněl bych na Vás dotaz, zda nové verze 14,15tkové řady sygice umí ukládat vlastní body zájmu do vytvořených "složek". Verze 13.4.1 umněla vytvořit skupinu vlastních bodů zájmu, nazvanou třeba práce a do ní bylo možno ukládat jednotlivé pozice přímo z aplikace s pojmenováním konkrétního místa, což bylo aspoň při mé profesi dosti užitečné, ale při instalaci novějších verzí jsem tuto možnost již neobjevil. Maximálně lze ukládat do položek oblíbené,což z praktického hlediska pokuď bych chtěl ukládat různé body zájmu a dělit je třeba na soukromé a pracovní, tak by byli promíchané a nepřehledné. Děkuji za odpověď.
Po stazeni na navigace a pokusu o spusteni mi to porad piseSygic se zaytavila. Nepomohlo ani preinstovani. Porad stejne. Z tyden jedu na do olenou a mam nefunkcni navigaci. Poradite mi co s tim. Xiky
Dobrý den,
zkuste odinstalovat program, vymazat všechna data aplikace z vnitřní paměti telefonu (všechny data aplikace) potom nanovo nainstalujete program.
dobry den poridil jsem si novi telefom samsung galaxy xcover 3 a chtel by jsme si zakoupit navigaci SYGIC. chtel by jsem si navigaci ulozit na SDkartu. Mohli by jste mi poradit jak na to? dekuji Jirka
Pokud Vám dle návodu přenos nefunguje, doporučuji se s dotazem obrátit přímo na výrobce navigačního SW Sygic. Na jejich stránkách naleznete technickou podporu. Technik Vám podá přesnější informaci.
Odkaz na podporu naleznete zde / pište v češtině / :
Dobrý den,
mám potíže s importem průjezdních bodů do Sygic. Trasu jsem vytvořil, uložil do gpx, následně konvertoval v ITN Converter do formátu itf. Soubor jsem umístil do složky /Itinerary (Sony Xperia Z3C). Dle vašeho pracovníka po tlf konzultaci se v Sygic se následně trasa objeví v oblíbených, při pokusu o spouštění Sygic vždy spadne. V čem je chyba? Návod ,který jsem objevil je sice návodný, ale v mé Sygic vůbec volby /nastavení/trasa/import trasy není.
Zdraví Jaroslav Kocůrek
Nemohu nějak najít možnost simulace trasy. Existuje u této navigace? Odkazy na podporu výrobce jsou k ničemu. Většinou neodpovídá a když náhodou ano, tak mimo věc. Umějí jenom nabízet ke koupi další produkty...
Prosím o radu jak nastavit v navigace Sygic Voucher only zvuk??? Navigace je nainstalovaná dle instrukcí a dokonce to instalovalo Petra, ale nemluví. Co s tím? Včera jsem zakoupil licenci a po instalaci to nemluví??? Děkuji za brzkou radu
Dobrý den
Mám nainstalovanou navigaci sygic verze 14.7.7 v telefonu Evolve FX420 a pořád hlásí nepřesný signál GPS. Starší verze Sygicu fungovala offline bez problému. Prosím poraďte co s tím.
Děkuji za odpověď
Dobrý den,
při navigaci mi nejde žádné oznámení do mého bluetooth handsfree,které ale hlasové pokyny podporuje.V čem může být chyby v nastavení? Mimochodem mobil mám samsung s3 mini a hudbu mi to z mobilu normálně přehrává,jen u navigace je ticho.
Děkuji za radu.
Roman J.
V nastvení Sygicu klikni na upozornění a zvuky, pak na pokročilé a zkontroluj, zda nemáš zakliknuté okno reproduktor k telefonu. Okno nesmí být zakliknuté. Pokud je tak to vyruš a už ti to poběží.
Lze se dostat k zobrazení měst? A co jízdní pruhy nebo 3D zobrazení? Podle návodu se mi to nepodařilo. Případné aktualizace mohou tyto věci řešit? Děkuji za Váš čas k odpovědi. Důvěřivý, leč nezkušený uživatel
Re: Sygic Voucher stažený a oživený před několika dny
Dobrý den,
Vzhledem k tomu, že neznám 100% odpověď na všechny Vaše otázky, zaslal jsem Váš dotaz přímo na technickou podporu Sygic. Očekávejte v nejbižší době odpověď na vašem emailu.
Mam stejny problem, tablet samsung, zvuk mam ok, před koupenim voucheru sem mel naistalovanou zkusebni 7 denni verzi, vse slo ok, nyni hlas nejde, taky u teto verze nejde najit moznost volby nejkratsi nebo nejrychlejsi trasa
Dobrý den. Prosím o radu,mám sygis navigaci a chtěl bych jí nainstalovat,ale nemám internet v telefonu jak bych to měl udělat.Mám internet pouze v počítači.Děkuji za odpověď.
Dobrý den, mám telefon spárovaný s hands free v autě, což mně při používání Google maps způsobuje potíže v tom, že když mně někdo volá, telefon se automaticky přepne do volání a po celou dobu hovoru se mně nezobrazují mapy. Lze to v navigaci Sygic nastavit tak, aby se mně případně na obrazovce hands free v autě zobrazil hovor, nicméně navigace na mobilu běžela dál?
dobrý den
mám navigaci sigic už asi druhý rok v telefonu samsung galaxy sIII, příští týden budu měnit telefon za samsung galaxy note 3 neo. poraďte prosím jak to mám udělat s navigací, která doposud funguje bez chyby, chci ji dostat do nového mobilu, jak ?
Dobrý den, vyzkoušel jsem 7 denní verzi a chtěl bych si navigaci koupit od vás (je levnější a mohu přenášet licenci na jiná zařízení). Bude mi fungovat, když odinstaluji navigaci, kterou jsem si stáhl a vyzkoušel a stáhnu si Voucher edition a do něho vložím licenční kód od vás?
Nezanechá původní navigace nějaké stopy, které budou bránit fungování výše zmíněného postupu.
Děkuji za odpověď.
v případě, že odinstalujete původní verzi, nemělo by v zařízení zůstat po předchozí verzi nic, co by bránilo instalaci Voucher Edition a následného používání aplikace.
Může se ovšem stát, že když nainstalujete trial verzi vícekrát, zůstane v přístroji složka, která Vám bude zabírat místo a po instalaci nebude možné aplikaci používat. V případě, že by se Vám toto stalo, rádi Vám pomůžeme na jakékoliv prodejně.
Dobrý den,
mám zakoupenou navigaci Sygic: Voucher Edition a jsem s ní naprosto spokojen. Zajímal by mě jaký je rozdíl mezi touto aplikací a aplikací Sygic GPS Navigace a Mapy.Děkuji za odpověď.
Dobrý den,
Mám mobil Acer Liquid 3 + android 4.4.2, 7dmi denní zkušební aplikace GPS navigace bez problémů fungovala, ale zakoupený Sygic Voucher Edition stažený podle návodu nelze zprovoznit. Skončím vždy u tmavé černé obrazovky.
Můžete mě a ostatním zklamaným zákazníkům kvalifikovaně poradit jak postupovat a nechovat se jen jako obchodníci (viz vaše informace o kompaktibilitě).
Děkuji předem za odpověď kohokoliv, kdo tento problém již řešil a vyřešil.
Petr
Prodejce uvádí kompaktibilní Android 4.4.2 s Sygic Voucher Edition, který stáhnete z google play a nainstalujte přesně podle návodu do vnitřní paměti mobilu! (NE NA SD kartu). Pak to funguje. Nevýhodou je snížení kapacity vnitní paměti.
Mám tablet Toshiba AT10LE-A-108 a nenašel jsem ho v seznamu kompaktibilních zařízení s touto navigací. Je vhodný?
Na
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.sygic.aura
jsem našel možnost stažení této navigace na zkoušku (7 dní), budu mít tuto verzi v češtině a pokud mi bude vyhovovat, mohu si ji pak koupit u vás a vložit licenční klíč a bude fungovat?
Děkuji za odpověď.
bohužel to takto nejde.
Pro otestování je možné stáhnout zkušební verzi, ta je ale pouze na 7dní a nelze do ní zadat od nás zakoupený licenční kód. Pokud si budete chtít koupit kód na naše eshopu, je potřeba použít aplikaci "voucher edition".
Přeji hezký den, prosím Vás mám zakoupenou navigaci a chtěl bych si nainstalovat VOUCHER EDITION, ale chce to aktivační kod a já nevím jak a kde ho najít. Nemůžete mi poradit? Předem moc děkuji. K. Hybš
Od určité doby (asi aktualizace) nemohu najít možnost, jak zapnout zobrazování ujeté trasy. Poraďte prosím, velmi mi to chybí při návratových cestách.
Děkuji.
Dobrý den,
zakoupil jsem u Vás tuto navigaci koncem června tohoto roku. Využít jsem ji chtěl v autě kde mám 2Din 1 - Erisin ES777A 3G WiFi Tablet MIDI PAD + HD Car DVD přehrávač. Podle specifikace splňuje HW nároky navigace, přesto se jej nepovedlo rozchodit. Kontaktoval jsem tedy Sygic support - buhužel s mizivým výsledkem - 2x mi odpověděl automat a 1 člověk - bohužel problém nevyřešil. Takže nyní po 2 měsících navigaci nejsem schopen používat a řešení v nedohlednu. Vím, že za postup autora nemůžete, přesto - můžete mi pomoci je nějak kontaktovat?
Děkuji za odpověď
rádi bychom Vám pomohli ale přímé spojení na SYGIC bohužel nemáme. Jediná možnost jak kontaktovat podporu je pouze přes formulář na webu www.sygic.com. Problém by ale mohl být ve slabém HW Vašeho zařízení.
...
Dobrý den,
vlastním tablet Toshiba Excite Pro s Androidem 4.2. Myslíte si, že bude navigace na tomto zařízení fungovat? Je možné funkčnost nějakým způsobem ověřit. Díky...
V parametrech navigace Sygic uvádíte jako kompatibilní zařízení také Nokii XL. Jak ale mám do tohoto telefonu program stáhnout, když Nokia XL nemá instalovaný Google Play ?
Dobrý den,
aktuální verze jsou již přenosné. Tzn. s pomocí licenčního klíče by měla navigace jít přenést do jiného podporovaného zařízení. Případně pro bližší informaci můžete kontaktovat Sygic napřímo, viz : http://help.sygic.com/hc/en-us/requests/new?ticket_form_id=50073
Dobrý den,mám Samsung galaxy xcover 2 a kdys spustim sygic a chci stahnout mapy tak se me to chce stahovat do telefonu a tam nema misto.Jak mám nastavit uložiste aby se mi to stahovalo na sd kartu?díky za odpověd
Dobrý den,
v loňském roce jsem si zakoupil navigaci Sygic:Voucher Edition v.14.0.0 s kterou jsem nadmíru spokojen. Na stránkách Svět Androida bylo uvedeno,že v současné době je v akci sleva na GPS Navigace+Mapy Sygic a v dohledné době se připravuje její výrazná aktualizace.Můžete mě prosím sdělit,jaký je rozdíl mezi oběma navigacemi a zda i u provedení Voucher Edition se také připravuje aktualizace v novém prostředím.Děkuji za laskavost.
aktualizace se vydávají průběžně jak na verzi Voucher tak na běžnou variantu a dle nastavení telefonu mohou být automatické. O nové verzi nemáme žádné zprávy.
...
Nainstaloval jsem mapu Evropy pro Andriod (Nexus 7) v trial režimu, která má v Praze na tvrdo zahrnutý tunel Blanka (Bubenečský tunel) a v této oblasti naviguje do něj nebo přes rovněž neexistující nový Trojský most. Stávající komunikace naopak chybí. Jinak mi program vyhovuje a rád bych ho koupil, můžete mi poradit co s tím?
Dobrý den,
Zničeho nic mi přestala a fungovat GPS Sygic Voucher na mob.Samsung GT5690 , dle pokynu výrobce jsem provedl odinstalaci produktu a smazání složky na SDkartě.
Když jsem provedl novou instalaci z GooglePlay a znova nainstaloval Sygic Voucher Edition instalace probíhala následovně:
1. Nainstalovala se provozní data cca 30MB ,hlas 2,6MB a mapa "CZ"
2. Pak se spustila úvodní obrazovka Sygic a přihlášení kde jsem se snažil přihlásit k původnímu účtu.
3. Po zadání účtu a hesla se mi zobrazila hláška, že heslo pro daný účet je nesprávné.
4. Kontaktoval jsem tedy technickou podporu Sygic a žádal změnu hesla.
5. Na Email mi tedy do došel formulář a změnil si tedy heslo.
6. Pro kontrolu jsem tedy provedl přihlášení na oficiální stránky Sygic na daný účet.
7.Přihlásil jsem se tedy na daný účet a v technické podpoře jsem hledal informace jak znova provést instalaci.
8. Znova jsem tedy provedl stáhnutí aplikace přes GooglePlay ( Sygic-Voucher Edition )a provedl instalaci.
9. Opět došlo ke stáhnutí dat aplikace a mapy.
10. Přihlásil se k mému účtu a zadal již nové změněné heslo, avšak po chvíli chroustání mi zčerná obrazovka cca na 10s a pak se vrátí na MENU telefonu a odmítá se semnou bavit.
Několikrát jsem se pokoušel aplikaci odinastalovat a instalovat, ale bezúspěšně.
Zkoušel jsem provést výměnu SDKarty a Hardreset telefonu, ale zatím bez úspěchu.
Dobrý den,
znovu vás musím bohužel odkázat na podporu Sygic,dotaz prosím položte zde:
http://help.sygic.com/hc/en-us/requests/new?ticket_form_id=29996
Je zde potřeba nahlásit popis vady, imei zařízení + licenční klíč Sygic, který zadáváte pro spuštění. Bez těchto údajů vám bohužel nedokáži pomoci. Podpora Sygic vás bude kontaktovat na vašem mailové adrese.
Dobrý den,
Tak jsem s pomocí podpory Sygic tento problém vyřešil.
GPS- přestala fungovat z důvodu nedostatečné kapacity HW.
Vlastním Samsung Xcover GT5690 - Outdoorový smartphone.
Protože však Sygic vydal upload na aktuální ver.13.1.0, tak se tato verze nainstalovala a z důvodu nedostatečné kapacity vnitřní paměti RAM telefomu pouze 128MB a volné paměti cca 40MB nemohlo dojít k plnému spuštění aplikace Sygic a to i přesto,že je GPS nainstalovaná na SD kartě.
Musel jsem proto tuto verzi odinstalovat a nainstalovat verzi 12.2.2 .
z odkazu technické podpory Sygicu.
Po této instalaci je opět vše "OK" a funguje.
Jinak jsem s touto GPS od Sygicu velmi spokojen.
Je sice pravda, že se jedná o placenou verzi" Voucher" za cca 800,-Kč - ale doposud mne nezklamala.
Z vlastní zkušenosti ji považuji za velmi spolehlivou, proto se mi nezdálo, že tak z ničeho nic přestala fungovat a rozhodl se tento problém řešit za pomoci technické podpory.
Co se týče hodnocení přístupu technické podpory Sygicu dávám 4,5 z 5 hvězdiček. Nejdříve jsme sice komunikovali Anglický až posléze Slovensky což mne překvapilo.
Půl hvězdičky ubírám proto, že na stránkách Sygicu není uvedeno v jakých jazyzích technická podpora je schopna komunikovat, a ten kdo má problém z Angličtinou muže být v pasti.
je třeba kontaktovat podporu Sygic přes http://help.sygic.com/hc/en-us/requests/new
Stránky jsou v angličtině, ale požadavek můžete napsat česky. Nejspíše po Vás budou chtít doložit zcizení protokolem od Policie ČR.
Dobrý den mam koupenou navigaci sygic a chci si ji dát ze starého do nového telefonu.Prosím o radu jak to mam udělat.Moc děkuji za odpověd.Provazek muj email [email protected]
toto bohužel možné není. Důvod je ten, že se licenční číslo váže k EMEI (výrobnímu číslu) telefonu. Společnost Sygic Vám nový registrační kód dá pouze v případě doložené opravy telefonu, pokud se například změní základní deska a tím i výrobní číslo.
...
pokud se Vám nedaří přenést starší dříve zakoupenou verzi, napište na podporu společnosti Sygic a oni Vám resetují kód, po kterém již přenos mezi zařízeními fungovat bude. Formulář pro podporu najdete pod tímto odkazem. ...
Voucher edice je podvod na lidi, tato verze není plně podporována samotným sygicem. Všechny aktualizace chodí s obrovským zpožděním a aktualizace map max. jednou ročně. Pokud někdo chce Sygic navigaci tak koupit přímo na stránkách Sygicu ne tyto rádoby výhodné prodeje.
tato verze je stejná jako "edice" kterou si můžete koupit na webu SYGIC.com nebo GOOGLEPLAY.com. Aktualizace se stahují několikrát do roka, podle toho jak je výrobce vydává.
...
Rád bych tomu věřil, ale opravdu jste na omylu a to můžete zjistit i na google play. Pokud si zadáte verzy voucher tak tam je aktuálně verze 13.2.0 a plná verze je 13.4.1. Verze map jsou také odlišné - pochopitelně verze voucher je rok stará.
Momentálně je na sygic.com akce a vyjde to levněji jak u vás. Takže za mě doporučuji zde nic nekupovat - je to podvod na slušných lidech.
velmi se omlouvám na mylnou informaci, kterou jsme obdrželi od zastoupení značky. V tuto chvíli o chybě v rozdílu verzí na GooglePlay vědí a během března 2014 bude chyba napravena.
...
Pořád je zde rozdíl verzí
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.sygic.aura - teď již ve verzi 14.0.2
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.sygic.aura_voucher&feature=more_from_developer - teď stále a pořád verze 13.2.0
Proč?
Dobrý den. Před dvěma lety jsem u Vás zakoupil licenci sygic. Vše mi fungovalo perfektně až do doby než se mi pokazil telefon a já ho resetl do továrního nastavení. Přišel jsem o navigaci a po opětovném nainstalování už kód nefunguje. je nějaká možnost jak získat nový kód? Děkuji
pokud se jedná o stejný telefon a nebyl v servisu kdy by se změnil imei telefonu měla by být navigace funkční, popřípadě kontaktujte prosím podporu Sygicu http://help.sygic.com/home
Dobrý den,
lze nějak jednoduše na této navigaci naprogramovat "cestu zpět". Jde mi o to, když si naplánuji nějakou (komplikovanou) cestu s řadou průjezdních bodů z A do B, lze nějak jednoduše zaměnit A za B a opačně (cíl za počátek a obráceně)?
Tedy prohozením startu a cíle jednoduše naplánovat zpáteční cestu; nebo musím opět celou cestu plánovat bod po bodu?
Díky za radu
Dobry den
Koupil jsem si novy telefon samsung galaxy xcore2 a chtel by jsem si poridit tuto navygaci a stahnout si mapy vetsiny evropy ale v tel. je strasne mo mista. Je mozne stahnout mapy na SDkartu. Nekde jse slisel to to mozne neni a instalace i mapy jsou mozne stahovat pouze do tel. Kde je teda pravda?????
navigace Sygic lze nainstalovat pouze do telefonu. Důvod je takový, že pokud by byla na pam kartě, šlo by ji jednoduše přenášet do jiných zařízení.
...
Dobrý den, na stránkách www.sygic.com je nabídka na zakoupení navigace 1+1, je součástí tohoto produktu i head up display? Ještě bych rád věděl zda je to v českém jazyce a platba v eurech. Poradí někdo kde tento produkt zakoupit u nás?
Dobrý den, jaká je situace ohledně navigace podle čísel popisných v ČR? Před časem vše fungovalo, asi před pul rokem to přestalo, případně to šlo jenom někde. Jaký je momentální stav? Díky
Dobrý den,mám zakoupenu tuto navigaci a nyní jsem pořídil nový telefon. Je možné navigaci nainstalovat na tento nový telefon, samozřejmě při oddinstalování z toho prvního?
Díky za info.
Dobrý den,
pokud mám při jízdě autem spuštěnou navigaci a někdo mi zavolá na telefon, pokračuje po skončení hovoru navigace dále ve své funkci? Děkuji.
Pokud je výrobcem uvolněna novější verze mapových podkladů nabídne Vám možnost aktualizace samotná aplikace.
Pokud tomu tak není, je možné se obrátit s dotazem na samotného výrobce
www.sygic.com / support
Dobrý den,
mělo by být funkční, tuto kombinaci však nemáme vyzkoušenou. Před koupí doporučuji vyzkoušet demo verzi Sygic, která je ke stažení na GooglePlay - tímto lze vyzkoušet správnou funkčnost.
Dobrý den,
chtěl bych si pořídit Samsung Galaxy X Cover 2, ale bohužel neumí instalovat software na SD Kartu. Na interní paměti je však pouze 1,2 GB místa pro uživatele. Můj dotaz zní: je možné nainstalovat Sygic na interní paměť mobilu a mapu Evropy mít na SD kartě?
Děkuji za info
Dobrý den, je možné u vás zakoupit i plnou verzi, která naviguje i na čísla? + další dotaz- když si objednám na eshopu u sygicu, tak tam je pak možnost češtiny?
koupil jsem u Vás navigaci spolu s telefonem chtěl bych se zeptat aplikaci jsem stah na google play pak je výběr map jaký chci stááhnout.... dají se mapy stáhnout rovnou z pc na mobilu mi vypadává wifi tak se mi nedaří stáhnout lepší kdyby to šlo z pc a rovnou na sd kartu
Sedlák dobrý den chtěl jsem se optat na mapové pokrytí Černé Hory, jaké je mapové pokrytí Černé Hory jestli tam jsou jenom hlavní tahy nebo i trochu podrobné zobrazení třeba né jako česká republika ale aspoň jako maďarsko nebo itálie...?,? Děkuji Sedlák.
Jak dostanu z voucher edition plnou verzi? vždy když přidám jakoukoli mapu všechny co byli instalovaný se smažou . Verze velmi omezená hlavně na čísla popisná . Je druhá , kterou jsem u Vás koupil , ale ta co byla starší uměla mnohem víc . Nikdo mne neupozornil nebo nikde není naznačeno že se nejedná o plnou verzi . Dáte mi nějaké vysvětlení?
informaci máme v popisu produktu, včetně upozornění o omezení, například:
"Sygic Voucher edition nenaviguje na čísla popisná
Sygic Voucher edition nepodporuje TTS hlasy"
Dobrý den,
možná by bylo dobré napsat tuto vadu "voucher edition" už do názvu zboží. Nakupuji u vás už mnoho let a nikdy jsem až do teď nepochyboval o vaší důvěryhodnosti. Bohužel jak je možno se zde dočíst ne každý si může přečíst cca 290 příspěvků, aby se dozvěděl tak zásadní informace. Protože jsem chtěl mít jistotu, protože mě takto před pár dny „napálil“ jiný obchod chtěl jsem si tuto verzi koupit od vás v domnění, že to je plná verze . A ejhle ... proto jsem k vám osobně volal a bylo mi řečeno, že tato verze by měla umět navigovat na modrá čísla takže na čísla orientační. A pokud bych chtěl i na červená čísla čili čísla popisná mám si aplikaci koupit přes sygic.com. Kolega má od vás koupenou tuto verzi a říkal, že to neumí navigovat ani na čísla orientační. Tak mohu se zeptat jak to tedy je ? Uvědomte si prosím, že díky nám věrným zákazníkům se můžete pyšnit 13 let na trhu …. Děkuji
dobry den, koupil jsem u vas sygic a funguje s pravidelnou bez problemu. teda jeden zasadni mam, vzdy kdyz potrebuji rychle pustit nekde "v terenu" navigaci, tak nejdriv chce stahovat nejakou aktualizaci velkou v radu stovek MB. kdyz dam zrusit, tak sygic skonci. kdyz za vypnu datovy prenos, tak se ani nespusti a proste ignoruje pokus o spousteni. kdyz pustim aktualizaci doma na WIFI, tak pak chvilku beha vse ok, ale po 1-2 tydne opet musim aktualizovat.
mate tuseni, jak to vyresit? jak ji jednoduse pouzivat v "ofline" rezimu?
Dobrý den,
zkontrolujte si, zda nemáte zaškrtnutou volbu automatické aktualizace u této aplikace v Google Play. Pokud ji odškrtnete, pak by mělo být vše v pořádku.
Dobrý den,
zkontrolujte si, zda nemáte zaškrtnutou volbu automatické aktualizace u této aplikace v Google Play. Pokud ji odškrtnete, pak by mělo být vše v pořádku.
Dobrý den.
Mám od vás zakoupený Sygic. Aplikaci jsem stáhnul z Googl play a nainstaloval. Jenže mám problém s aktivací.Buď mi to píše: že server je přetížený nebo nedostupný,při dalším pokusu to napíše že aktivace selhala a že je špatné produktové číslo. Jako další zkouším vše reinstalovat. Můžete mi prosím sdělit jak postupovat, jestli že selže i tento pokus?
nejdříve si prosím ověřte, že máte správnou verzi. Klíč je zapotřebí zadávat do Sygic Voucher Ed.:
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.sygic.aura_voucher&feature=search_result#?t=W251bGwsMSwxLDEsImNvbS5zeWdpYy5hdXJhX3ZvdWNoZXIiXQ..
Pokud Vám to stále nejde a můžete vyloučit chybu připojení, kontaktujte prosím podporu výrobce:
http://help.sygic.com/
Ahoj, prosím o radu, kde sehnat manuál k navigaci Sygic 12.2.2. v mobilu
s Androidem. Mám ji zakoupenou, nainstalované, ale manuál nikde není
k dispozici. Prosím info na email: [email protected]. Děkuji, Jana
Dobrý den, prosím Vás mam sygic voucher edition, stahl jsem si podle navodu na kartičce z google play aplikaci sygic voucher only, prihlasil jsem se pod přistupovym kodem ktery byl na kartičce stahl jsme si potřebne mapy všechno jde jak ma, jenže prostě jak se vypnu z wifi tak to proste nefakči a nepřipoji se a pořad jen piše že přistroj neni připojeny k netu, ikdyž to ma byt offline navigace! Nevite kde je problem, předem dik za odpověd
navigace další připojení nevyžaduje, pokud máte sygic koupený u nás zastavte se a můžeme se nato podívat. Předtím ještě můžete zkusit aplikaci přeinstalovat.
dobrý večer, prosím o informace:
- jaká je aktuální distribuovaná navigace Sygic?
- jsou v případě vydání nových verzí navigace Sygic aktualizace na tyto nové verze bezplatné?
- je možné ukládat mapová data na paměťovou kartu v mobilu?
- pokud by mapová data nebylo možné ukládat na kartu, jaká je minimální velikost vnitřní paměti pro data navigace Sygic?
- funguje navigace Sygic i nových verzích Androidu - 4.1 a 4.2 - a případných dalších?
- funguje navigace Sygic i na telefonech Evolve - konkrétně model FX520 s androidem 4.1 Jelly Bean?
předem děkuji za pomoc
1. posledná verizia voucher edition je 12.1.3.
2. ano aktualizácie sú zdarma
na zvyšné otázky neviem presne odpovedať, najlepšie bude ak si stiahnete skúšobnú verziu z google play https://play.google.com/store/apps/details?id=com.sygic.aura&feature=search_result
Dobrý den ,mám Prestigio PAP 4040 duo a nainstaloval jsem Sygic,jenže když stahuji mapy tak je stáhnu na interní paměť,ale ne na 16Gb sd kartu.Poraďte mi prosím jak to udělat.Někde v příspěvkách jsem našel postup,kde se mění cesta tak aby program po překopírování map na sd kartu tuto složku z mapou uviděl a spustil.Vyzkoušel jsem několik variant a nic se nestalo.Předem děkuji.
zkuste v aplikacích Vaše telefonu přenést samotnou aplikaci, do externí paměti. Pokud se aplikace zdárně přenese na paměťovou kartu, pak by mělo dojít k uvolnění možnosti, stahovat mapové podklady na tuto kartu.
dobrý den, mám možná divnou otázku, ale zakoupil jsem licencovanou off line navigaci Sygic mobile maps 10 a jak čtu, jde o navgaci, kde je možná aktualizace map. Bylo by možné mi nějak navést na tuto aktualizaci? Nebo to u tohoto produktu nelze? Mám MT Samsumg Galaxy Ace a navigaci používám cca 2 roky. Děkuji za odpověď.
Pokud je uvolněna novější verze mapových podkladů nabídne Vám možnost
aktualizace samotná aplikace.
Pokud tomu tak není, je možné se obrátit s dotazem na samotného výrobce
www.sygic.com
Dobrý den, mám dotaz jestli se po instalaci navigace sygic mobil (samsung galaxy s3) nějak neporouchá, stalo se mi to u HTC touch pro 2 s navigací TomTom, který mi shodil celou platdormu. Předem děkuji.
Měl jsme stejný problém. Přeinstalace programu nepomohla. Musel jsem napsat na podporu Sygic. Po resetování kódu vše zase funguje.
Jen nechápu proč kód přestal jít, když jsem telefon neměnil...jestli to bude po každé aktualizaci FW, tak jsem z toho štěstím bez sebe.
Domnívám, že navigace Sygic není profesionální navigací, jak uvádí firma Sunnysoft. Tato navigace neumí navigovat dle čísel popisných. Mapy jsou staré, mají mezery. Značení momentálních rychlostí na komunikacích také nesouhlasí. Na navigaci není spolehnutí. Domnívám se, že když zakoupím u firmy Sunnysoft "Profesionální navigaci" a navigace neběží na profesionální úrovni, měla by firma vrátit peníze. K tomu se však prodejce nemá. Takže nákup této navigace pro člověka, který potřebuje dojet na místo, najít cíl podle čísla popisného či dojet podle mapy např z Prahy do Lázní Libverda, je naprosto zbytečně vyhozeným penízem.
Zdravim. S Vasim prispevkem,ze navigace od Sygic neni na profesionalni urovni musim nesouhlasit. Jezdim s touto navigaci uz vice jak rok po celem svete a nikdy jsem nemel jediny problem. Co se tyka tech cisel popisnych tak mi to v moznostech navigovani da nabidku i techto cisel a vse funguje jak ma. Nevim,kde je u Vas problem,ale verte ze vse funguje jak ma. CR,BY,PL,CH,D,AT,SK,LT. Co se tyka tech rychlostnich tabulek tak tyto vykyvy budete mit vzdy na kazde navigaci. Ve spouste pripadu si tyto upravy delaji SuS kazdeho statu a pokud tyto upravy nezadaji k dispozici upravci map,tak je jasne,ze nemuze zadne upravy rychlosti aktualizovat. Kolega,ktery ma v aute navigaci za 80 000 a ma nejnovejsi mapy je na tom hur jako ja se Sygicem,takze bych to na Vasem miste tak nedramatizoval:). A muzu Vam s klidem napsat,ze ve spouste pripadech nam Sygic pomohl vice jako jeho predrazena navigace.
Muzete prosim uvest, ktera navigace je na lepsi urovni??? Ja jsem nebyl nikdy s zadnou jinou spokojenejsi. Z neni do urovne cisle popisnych je nesmysl, domnivam se, ze ji neumite pouzivat muj GARMIN jedne z njelepsich kategorii lezi zapomenut ve skrini. Tato navigace je temer dokonala, nikdy bych neveril, ze "telefon" bude umet takto dokonale navigovat. dokonce jsem si mohl vybrat cislo parkoviste na Hannoverskem vystavisti. SUPER!!!!
Dobrý den mám navigaci Sygic neni to moje první navigace ale je tu problém z popisnými čísly zatim mi to pokaždé ukázalo že pro danou ulici nejsou popisná čísla k dispozici .Dokonce to nenašlo ani sídlo firmy která je na místě už moře let ba ani tesco market. Pokaždé to napíše že čisla popisná nejsou pro tuto ulici k dispozici.Tak nevím jestli je to chybou v nastavení nebo chyba v navigaci ,ale měl jsem Nokii a tam ovi mapy šli bez problémů Jestli je něká možnost změny k lepšímu co se týče popisných čísel tak mi prosím dejte vědět jinak to jsou opravdu vyhozená peníze děkuji Poživil J.
popisná čísla v Sygicu by měla být. V případě, že u Vás nejdou, jedná se o nějakou chybu. Zkuste navigaci přeinstalovat, případně se obraťte přímo na podporu Sygic na stránkách www.sygic.com
Tak jsem přeinstaloval a nic pět pokusů a pokaždé se oběví hláška že pro danou ulici nejsou čísla popisná kdispozici (Plzen ,Ostrov nad Ohří ,Louny ,Brno.zkrátka nic
Dobrý den, v žádném případě se nejedná o chybu. V loňském roce proběhla aktualizace a čísla popisná navigace asi neumí, úseky silnic nebyly zaktualizovány ani po roce. Takže zbytečně vyhozené peníze.
Dobrý den tak jsem se také informoval u Sygicu a dostal jsem odpověd že tato navigace opravdu popisná čísla neumí .Tak jasem se jich zeptal zda je nějaká jiná alternativa a jediné co mi zdělili bylo že je jiná navigace která to umí tedy myšleno od Sygicu ale že tu bych si musel znovu zaplatit takže jde opravdu o vyhozené peníze. I když jste psali že s nimi jednáte o aktualizaci kde by mohla popisná čísla být tak otom mám dost pochybnosti.Navigace která mě dovede na začátek ulice a dál si musím adresu najít je mi k ničemu těžko mohu vystoupit na rušné ulici a vyhledávat čísla popisná .A hlavně si myslím že by to prodejci měli dát zákazníkovi vědět včas aby si nekupovali to co je jim ve finále k ničemu!!No počkám jak se situace vyvine ale asi jsem opravdu vyhodil peníze!
Protože se ze strany pracovníků SUNNYSOFTU jedná už o několikátou rozdílnou odpověď, přestávám věřit v profesionalitu této firmy. Domnívám se, že slušná firma by bez řečí vrátila peníze za tuto navigaci a asi by ji odmítla prodávat, nebo by ji podstatně zlevnila a upozornila na vady.
Dobrý den tak jsem si začal dopisovat přímo s výrobcem navigace a ten mě odkázal na prodejce že když jste mi neřekli že navigace neumí čísla popisná tak mi máte vrátit peníze. Jde mi hlavně o to jestli by jste mi nemohli nabídnout jiný typ navigace která to umí a já bych doplatil třeba i rozdil v ceně .Pokud by ta druhá byla dražší myslím že by to bylo fér děkuji Poživil Jindřich
no ale to je zvláštní že když jsem se nato u vás ptal tak jste mi řekli že by to umět měla a at si to přeinstaluju a až po dotazu u výrobce jste napsali že to neumí!! Máte to dokonce i v předešlích odpovědích je to asi jen výmluva mám nejasný pocit že jste to tam uvedli až ted protože když jsem to četl při koupi tak tam nic o číslech popisných nebylo!
I když bychom velmi rádi uvítali aktualizaci, která by umožňovala vyhledávat popisné čísla, není v našich silách jí zajistit a závisí pouze na Sygicu. Pokud Vám tato navigace nevyhovuje z důsledku tohoto nedostatku, obraťte se prosím na naše reklamační oddělení.
Dobrý den.
Právě mi přišla orig. krabička a obávám se, že jsem byl poněkud uveden v omyl:
Na obalu originálního boxíku je česká přelepka s postupem pro aktivaci aplikace, kde se m.j. píše: "Licence je vázána na konkrétní zařízení, takže v prípadě ztráty, či odcizení telefonu není přenosná."
Nevím:
- jak Vám to zní, a koresponduje s annoncovanou "doživotní aktualizací"?
- proč to nikde v popisu aplikace na stránkách Sunnysoftu (považuji za solidního dodavatele) není uvedeno?
- o jakou životnost se jedná? Vzhledem k v.u. textu evidentně ne o životnost toho, kdo si aplikaci/licenci vybral, objednal a zaplatil a je právním uživatelem. Jde snad o životnost zařízení do kterého se nainstaluje? Takže když se dnes odpoledne zařízení porouchá (ačkoli např. dostanu v záruce nové) o licenci/navigaci jsem přišel a budu ji platit znovu?
A když mi zařízení někdo odcizí, tak používá licenci/navigaci oprávněně a já si musím do nového zařízení koupit znovu novou?
Prosím o řádné a přehledné vysvětlení. Předesílám, že pokud jsem to pochopil i vyjádřil správně, že o takovou aplikaci/navigaci/licenci s "takovou doživotní aktualizaci" nestojím a byl jsem tímto "hloupým vtipem" marketingu firmy Sygic (a neuvedením této skutečnosti f. Sunnysoft) pouze dočasně připraven o peníze a o čas.
Než jsem zprávu napsal a odeslal, objevila se Vaše (Sunnysoft) reakce na předchozí příspěvek, který se váže k tématu a poněkud jej vysvětluje.
Omlouvám, ze za příkrý tón zprávy. Nicméně, byl bych mnohem méně vyděšený kdyby to bylo uvedeno rovnou v popisu zboží.
AM
Dobrý den, mám telefon HTC Evo 3D, koupím si tuto navigaci a za rok telefon změním za jiný třeba Samsung. Lze bezplatně tuto navigaci za pomoci klíče, který dostanu nainstalovat do jiného telefonu? Děkuji.
stačí kontaktovat výrobce na jeho stránkách s žádostí o přenesení registrace (v češtině, jedná se o slovenského výrobce) a doložením, že na původním telefonu již není možné navigaci užívat. Zpravidla do dvou pracovních dnů provede výrobce zrušení původní registrace
nic takového jsem nepsal. Psal jsem, že doložíte výrobci, že navigaci není na původním telefonu již možné používat. Tzn. např. potvrzením ze servisu že byla měněná základní deska, doklad o odcizení,........ Navigaci je vždy možné používat pouze na jednom zařízení.
Aha, takže, když si pouze koupím jiný telefon na který budu chtít navigaci převést a starý bude v pořádku (budu ho chtít prodat), tak mám smůlu a budu muset koupit novou.
Ano, já Vás chápu ale proč se bráníte tomu, napsat, že pokud prodám telefon se zakoupenou navigací druhé osobě a koupím si nový telefon, tak si do nového musím opět zaplatit novou navigaci. Nechápu, proč nelze udělat na žádost klienta, samozřejmě s platným dokladem o zakoupení deaktivaci navigace na prodaném telefonu a zaslání klientovi nový licenční klíč na nový telefon. Nezlobte se ale to mám s telefonem praštit o zem a dát ho kvůli potvrzení pro Vás do servisu nebo mám nahlásit na PČR fiktivní odcizení telefonu opět kvůli potvrzení pro Vás. Promiňte ale kde je logika. Tuto informaci třeba v popisu produktu nemáte a mnoho Vašich zákazníků si navigaci zakoupí s tím, že mají doživotní aktualizaci zdarma, což je asi pravda ale už neví, že pokud si jen vymění telefony, tak si musí navigaci zakoupit novou. Je to škoda, o navigaci mám velký zájem ale ne za těchto podmínek. Omlouvám se za slouhovou práci a děkuji za odpovědi.
nejedná se o potvrzení pro nás, ale pro výrobce. Jak jsem psal výše, pokud výrobci doložíte, že na prodaném telefonu již není možné navigaci používat, výrobce vám zruší původní registraci a můžete navigaci použít na novém přístroji. Pokud toto nedoložíte a prodáte telefon s navigací, výrobce vám samozřejmě nedá jiný klíč, protože na jednu licenci je možné používat pouze jednu kopii navigace.
Že je licence pouze na jedno zařízení máme uvedeno v popisu "Licence je na jedno zařízení, v případě opravy telefonu a změny IMEI dostanete na základě předložení servisního protokolu novou licenci. Novou licenci získáte na http://www.sygic.com/en/support". Tuto informaci o produktu tedy máme. Není to tedy tak, jak říkáte cituji "........pokud si jen vymění telefony, tak si musí navigaci zakoupit novou"
No, když budete telefon s navigací Sygic prodávat, tak si přihoďte k ceně i těch 900 Kč za navigaci a za utržené peníze si ji kupte znovu. To je přeci řešení. Dle mého není těch 900 zas tak moc, protože předpokládám, že si navigaci instaluji do nového mobilu, od kterého očekávám, že mi bude sloužit minimálně 2, nebo 3 i více let a né do mobilu, který hodlám za 14 dní prodat. Samozřejmě, že toto neřeší zničení, ztráta či krádež mobilu.
Dobrý den,
pokud je nějaká trasa uzavřená a vydáte se jinou cestou trasa by se měla přepočítat. A také máte možnost na trasu přidat záchytné body, kterými si danému useku vyhnete.
Dobrý den. Dnes jsem aktualizoval přes Google Play navigaci Sygic a od té doby mi nefunguje!!! Při zapnutí vidím jen černou obrazovku a po pár vteřinách aplikace zcela spadne!!! Prosím co mám dělat?? NAvigaci potřebuji na víkend kdy odjíždím do zahraničí a takhle mi je navigace k ničemu a dal jsem do ní zbytečně tolik peněz!!! Prosím o nápravu či radu co mám dělat?
Doporučuji vše odinstalovat a nainstalovat znovu.Pokud by problém nadále přetrvával napište na technickou podporu Sygic : http://www.sygic.com/en/support, zda nemají zkušenost s tímto problémem,
případně řešení.
Dobrý den, po poslední aktualizaci je rozhozená grafika na LG optimus P500 one, místo názvů a info jen prázdná okna. Jinak trasu načte a hlasová navigace funguje. Prosím o radu jak dál. Děkuji Derfl Karel
Doporučuji vše odinstalovat a nainstalovat znovu.Pokud by problém nadále přetrvával napište na technickou podporu Sygic : http://www.sygic.com/en/support, zda nemají zkušenost s tímto problémem,
případně řešení.
Dobrý den
Mám zatím staženou 14 ti denní zkušební verzi v Samsungu Galaxy SIII.
1.otázka: předpokládám, že na MT bude fungovat...???
2.otázka: chci zakoupit placenou verzi. Píšete, že musím mít staženou verzi Sygic: Voucher Edition z Android marketu, já mám však staženou verzi Sygic: GPS Navigation z Android marketu. Je to problém?? Musím tu první variantu odinstalovat a nainstalovat Voucher edition?
3.otázka: jak nyní ve zkušební verzi stáhnu dodatečně nějaké mapy? všechny jsem si nestáhnul?
Děkuji
1) jelikož píšete že máte zkušební verzi a ta vám funguje, není důvod aby nefungovala tato. Jedná se o stejné mapy, liší se pouze způsobem registrace
2) je to problém, musíte odinstalovat aktuální "zkušební verzi" a nainstalovat Sygic Voucher edition
3) pokud máte nejnovější verzi Sygicu, stahování map probíhá přes aplikaci. V případě starší verze si mapy stáhnete přes Sygic Downloader, který se vám stáhne automaticky z Android Marketu / Google Play
Dobrý den,
chci se zeptat, jestli mi bude tato navigace fungovat i v telefonu Huawei U8850 Vision operační systém - Android 2.3, v režimu offline - tedy bez připojení internetu.
Děkuji
Dobrý den, chtěl bych se zepat, zda je možné použít tuto navigaci pro Samsung galaxy tab 8.9 7300, který má operační systém android 3.x. V popisu navigace je totiž uveden oper. systém 2., 2.2, 2.3 a 4.0. Děkuji za odpověď.
Vaše zařízení je uvedeno v seznamu kompatibilních přístrojů na webu výrobce, takže by to mělo fungovat. Pro jistotu ale doporučuji nejdříve vyzkoušet zkušební verzi, kterou můžete stáhnout zde:
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.sygic.aura&feature=search_result#?t=W251bGwsMSwxLDEsImNvbS5zeWdpYy5hdXJhIl0.
Dobrý den,
chci se zeptat, jestli mi bude tato navigace fungovat i v telefonu Samsung Galaxy Y Duos (S6102), operační systém - Android 2.3, v režimu offline - tedy bez připojení internetu. Nevím totiž, jestli to tento telefon podporuje, protože na stránkách Sygicu jsem v tabulce kompatibilních zařízení tento telefon nenašel...
Nevím ani, jestli má tento telefon svůj GPS modul nebo podporuje jen asistovanou GPS...
vyzkoušené toto nemám, ale fungovat by tato navigace měla. Zatím jsem nenarazil na zařízení, kde by navigace ani po některém z updatů nefungovala.
Navigační funkce jsou offline, pokud byste chtěl využívat např. počasí v dané lokalitě, tak zjištění počasí je pochopitelně online. Pro samotnou navigaci ale datové připojení není nutné.
Tento telefon má samozřejmě A-GPS, nevím o zařízení mladším 3 let, které by nemělo A-GPS. Typ GPS modulu nemá každopádně jakýkoliv vliv na to, zda používáte online či offline mapy.
SPOKOJENOST S NAVIGACÍ - PO AKTUALIZACI HTC EVO 3D NA ICS ČÁSTEČNĚ NEFUNKČNÍ
S pozdravem
Po ICS si aplikace Sygyc Voucher edition stáhla asi 60 MB dat (novou verzi?-nevím, nyní12.1.0).Na ploše však schází ikonka SYGYC/DOWNLOADER. V menu aplikace MUJ SYGIC / MANAGE MAPS to píše Žádné položky. Přestože v navigaci původní 3 mapy zůstaly a vše je funkční, nevím jak bych nahrál nové či eventuelně vymazal stávající (kartu mám 32 GB).
Protože asi bude zapotřebí udělat novou instalaci a jedná se o stejný mobil, mám dotaz, zda bude zapotřebí kontaktovat slovenského výrobce a nebo mohu bez obav provést přeinstalaci ? Pokud bych nemusel odistalovávat již funkční mapy, bylo by to milé.
PŘEDEM DĚKUJI ZA DOPORUČENÝ POSTUP.
Re: SPOKOJENOST S NAVIGACÍ - PO AKTUALIZACI HTC EVO 3D NA ICS ČÁSTEČNĚ NEFUNKČNÍ
Dobrý den,
při přeinstalování navigace Sygic na stejném zařízení není potřeba kontaktovat technickou podporu. Pokud by jste však přecházel na nové zařízení je nutné kontaktovat Sygic.
Používám tento soft kolem jednoho roku. Vše funguje bez problémů, včetně aktualizací. Adresy vždy vyhledá přesné, většinou v Německu . Mám to na SAMSUNG 5830 ACE. Ale když jedeš na vetší vzdálenost zhruba po 100 km, bud se zasekne totálně, anebo vypne cely telefon. Zkoušel jsem různé nastavení - výsledek je stejní. Je možné že ten to problém není softem ale telefonem?
bohužel těžko takto říci, kde může být problém. Osobně s tímto zkušenost nemám, na velké vzdálenost navigace funguje v pořádku a Vámi popisované potíže nemám. Možná bych zkusil kontaktovat podporu na www.sygic.com. Najdete tam kontaktní formulář, kde můžete popsat svůj problém s uvedením verze aplikace a typu telefonu. Komunikovat můžete v češtině neboť se jedná o slovenského výrobce.
Možná dobrá navigace, kdyby ze Sunnysoftu neposlali kód, co je mi k ničemu a dál "starej se" - napsat si do Sygicu na nějakých divných stránkách, kde není ani políčko kam bych napsal mail, takže se mi asi těžko ozvou zpátky...
Zřejmě sem přišel o 990,- ale tak asi sem milionář a nepoznám to, že?!
Dobrý den. Užívám dlouhodobě TOMTOM, ale přemýšlím o koupi SYGICU pro GALAXY NOTE. Chci se zeptat, dokáže SYGIC navigovat na:
1)Konkrétní místo na mapě, zadané označením na displeji?
2)GPS souřadnice?
3)Číslo popisné?
Také, je možné si v SYGICU navolit vlastní trasu průjezdnými body? Mám na mysli např. z Prahy do Brna třeba přes Hradec Králové, Litomyšl a Olomouc.
Poslední otázka, je možné si ev. dokoupit i mimoevropské mapy? Konkrétně mne zajímá Čína, Rusko, USA.
1.) ANO
2.) ANO
3.) Jak kdy a jak kde... v některých městech nebo jejich částech to naviguje i na čísla popisná, někde zas ne. Z vlastní zkušenosti se vždycky pro jistotu nechávám navigovat na křižovatky dvou ulic.
Ano, sygic umožňuje přidávání průjezdných bodů.
Doporučuji stáhnou zkušební týdenní verzi a vyzkoušet zde: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.sygic.aura&feature=search_result#?t=W251bGwsMSwxLDEsImNvbS5zeWdpYy5hdXJhIl0.
Mimoevropské mapy lze koupit pouze přes www.sygic.com
Dobrý den, asi před půl rokem jsem si nainstaloval mapy Norska. Příští měsíc do Norska pojedu, a chtěl bych mít nejnovější mapy. Mám pro to něco udělat, nebo aktualizace map probíhá v mobilu automaticky?
aktualizace map probíhá stejně, jako jakákoliv jiná aktualizace (programů) v google play/android market.
V tomto případě vydá výrobce cca 2x do roka novou verzi aplikace a vám se zobrazí po připojení na internet upozornění že je aktualizace v google play/android marketu. Jakmile aktualizujete a spustíte, Sygic vám napíše že s novou verzí není možné používat staré mapy a abyste je aktualizoval.
Aktualizaci není možné vynutit, tj. pokud nic nenabízí, máte již aktuální mapy. K dnešnímu dni jsou mapy aktuální, není novější verze. Poslední vyšla před několika měsíci.
Dobry den mam Tablet Samsung a koupil jsem u vas tuto mapu ze je urcena pro tento pristroj. Problem je ze mapa co si stahuje data z internetu bezi normalne. Tato mapa naviguje ale zastavi se pak najednou popojede kus dal a takto furt dokola.U vas mi to odinstalovali doma jsem aktivoval a je to furt stejny. Volal jsem na Samsung a ty rekli ze to vypada ze tato mapa neumi chodit s verzi 3.2 android co stim delat? Je to neprijemne takto jezdit.Co navrhujete.
podle webu výrobce jsou podporovány snad všechny aktuální Samsung Tablety a výrobce nabízí zkušební verzi na 7 dní zdarma, šlo tedy celkem dobře odzkoušet předem, jak se bude navigace na Vašem zařízení chovat. Pokud již byla porušena pečeť na balení, není bohužel možno za software vrátit peníze.
Pokud máte ještě jiné zařízení s androidem, doporučil bych zkusit požádat výrobce, zda by Vám mohl licenci převést na jiné zařízení.
Je licence vazana pouze na jeden telefon (imei)? Nebo se da pouzit na ruzne telefony s androidem? Jde mi o to pokud po roce ci dvou budu vyhazovat telefon, jestli navigace pujde pouzit na novy telefon.
stačí kontaktovat výrobce na www.sygic.com a zažádat o zrušení registrace na S/N co jste měl na krabičce. Zpravidla do druhého pracovního dne vám odpoví, registraci zruší a číslo je možné použít na novém zařízení
Dobrý den, jak mám kontaktovat výrobce na www.sygic.com a žádat o zrušení registrace, když je vše v angličtině. To mám vše přeložit do angličtiny nebo jak ? Děkuji za radu. S pozdravem Venca
Dobrý den, mám nainstalovánu zatím zkušební verzi se kterou jsem spokojen, ale na navigační obrazovce se mě nezobrazují informace tak jak je zobrazeno v návodu. Tak např. směr jízdy a vzdálenost ke změně směru jízdy jsou zobrazeny přes sebe,nezobrazuje se asistent jízdních pruhů.
Instalace na Samsung Galaxy Y Duos.
Díky za radu.
bohužel si nedovedu představit co znamená "jsou zobrazeny přes sebe", aniž bych telefon viděl.
Co se jízdních pruhů týče, záleží na tom, zda poskytovatel mapových podkladů zavedl pruhy do silnice. Např. cca 1km za Prahou směrem na Plzeň toto chybí.
Zkuste se podívat do návodu http://www.sunnysoft.cz/download/userguide-sygic-gps-navigation-mobile-v3-cz.pdf zda máte vše dobře nastaveno, především tedy informační lištu a pod nastavením>zobrazení mapy položku "zobrazovat jízdní pruhy".
Dobrý den, chci se zeptat, jestli jste už problém s navigací vyřešil (nezobrazování jízdních pruhů, vzdálenost k odbočení, atd.).
Dále by mne zajímalo, jestli Vám navigace funguje v režimu offline, nebo musíte mít aktivované internetové připojení,
Děkuji Vám Hubert.
Co se jízdních pruhů týče, záleží na tom, zda poskytovatel mapových podkladů zavedl pruhy do silnice. Např. cca 1km za Prahou směrem na Plzeň toto chybí. Vzhledem k obrovskému počtu silnic/dálnic po Evropě a jejich kilometráži, není možné zjistit, kde všude jsou zavedené jízdní pruhy do mapového podkladu a kde ne.
záleží jaké máte zařízení, ale automaticky se mapy ukládají na pam. kartu (pokud máte telefon s malou interní pamětí). Jinak nějaký postup jsem našel zde:
http://androidforum.cz/sygic-aura-sygic-navigaton-3-a-mapy-na-ext-sd-karte-t13824.html
Dobrý den,
koupil jsme si tuto navigaci a jsem s ní spokojen. Nyní se chystám do států a rád bych navigaci používal i tam. Co je proto potřeba udělat?
Děkuji za opdověď.
Dobrý den, mam mobil samsung galaxy SII, android,,stáhla jsem si z marketu 7denní používání navigace Sygic,jakmile jsem ale vypnula Wifi,hlásilo mi to,že nejsem připojená, a tím jsem skončila.Dá se tedy navigace používat jen na zapnuté GPS,nebo musím mít v mobilu internet? Děkuji za odpověď.
Dnes jsem zakoupil a instaloval tuto verzi a řešil jsem zálohu dat (přechod z předchozí verze).
Tak stačí, když si zálohujete soubory z adresáře:
../Res/db/
../Res/itinerary/
../Res/travelbook/
Soubory po nové instalaci jednoduše zpět nakopírujete a vše jede, lze zálohovat i nastavení, ale Sygic má minimum nastavování, tak to snad nemá ani cenu.
Dobrý den. Chci si koupit navigaci do mobilu Sony Ericsson Vivaz - oper. systém Symbian. Poraďte mi, zda mi bude "Sygic GPS Navigation - Evropa, offline, doživotní aktualizace map", cena 990 Kč, fungovat v uvedeném mobilném telefonu. Nebo mi zkuste poradit, jaká navigace by byla vhodná. Chci nějakou, abych nemusela v průběhu jízdy být připojena k internetu.
Problém se SYGI navigací Evropa s doživotními mapami
Prosím Vás zakoupil jsem Sygic navigaci a nainstaloval jsem jí do Samsung Galaxy S GT-i9000 verze 2.2. Mám problé, že navigace funguje pouze když je zaplá wifina. mapy jsem stáhl a ukazují 100%. Když je vyplá wifina tak vše funguje i naviguje ale nemluví ( mluví jen při nastavení hlasu a když chci vyzkoušet trasu tak v průletu mluví).
Prosím Vás může mě někdo pomoct kde dělám chybu?
Re: Problém se SYGI navigací Evropa s doživotními mapami
Dobrý den,
tato navigace nevyžaduje žádné zvláštní nastavování, ihend po instalaci by měla bez problémů fungovat. Zastavte se prosím u nás na prodejně, podíváme se na to.
Dobrý den,
tuto navigaci provozuji na Samsung Galaxy S WiFi 5.0 od listopadu 2011,
jsem s ní spokojen až na jeden problém. Navigaci mám aktivovanou ale
občas po mě požaduje aktivační kód který bohužel mohu vložit jen pokud jsem připojen k internetu, takže na cestách je tudíž navigace nepoužitelná.
V čem může být problém ?
Děkuji
Sygic jsem již instaloval na mnoho telefonů a sám jsem ho používal na více zařízeních, včetně této verze. Na vámi uvedený problém jsem ale dosud nenarazil, ani mi ho nikdo ze zákazníků nehlásil. Doporučuji tedy obrátit se na výrobce, v jehož kompetenci jsou S/N a celý registrační proces
lze tuto navigaci použít pro aktuální verzi androidu 2.3.4? Mám nový Sony Ericsson Xperia Ray, kde tato verze je. Měl bych zájem o koupi této navigace. díky za info
Dobrý den,
mám Samsung Galaxy Note s verzí androidu 2.3.6 a nevím co se stane po přechodu na ICS. Můžu ji nainstalovat nyní nebo počkat a nainstalovat ji až po přechodu na ICS?
Předem díky za radu.
záleží na tom zda upgrade bude s kompletním vymazáním či nikoliv. V každém případě, pokud by aplikace po upgradu hlásila že S/N již bylo použito, stačí se obrátit na výrobce s žádostí o zrušení původní registrace - www.sygic.com . Jelikož se jedná o slovenského výrobce, i přes webové rozhraní v anglickém jazyce jim stačí popsat problém česky
Dobrý den,
budu mít k dispozici nový Sony Ericsson MiniPro od T-Mobilu, měl by tam být Android 2.3, který je podle Vašich informací kompatibilní s tímto Sygic GPS Navigation.
Chtěl bych se zeptat, jestli nemáte tuto kombinaci vyzkoušenou, zda mohu navigaci bez obav u Vás zakoupit.
Android budu mít poprvé, takže stačilo by nejdříve nainstalovat tuto 7denní zkušební verzi:
https://market.android.com/details?id=com.sygic.aura&feature=search_result
a poté u vás Sygic zakoupit - tj. obdržím nějaký licenční klíč?
Pokud ano, mohu tuto navigaci nainstalovat na stávající 4GB kartu, odkud vymažu stávající Sygic Mobile Maps pro Windows 6.5 (který jsem u vás zakoupil a již ho nepotřebuji). Půjde někdy v budoucnu bez problémů přeinstalovat Sygic GPS Navigation na jinou (více GB) kartu?
Děkuji
Sygic s Vašim telefonem bude fungovat perfektně. Zakoupený licenční klíč je určený pro "Sygic Voucher Edition" https://play.google.com/store/apps/details?id=com.sygic.aura_voucher&feature=search_result#?t=W251bGwsMSwxLDEsImNvbS5zeWdpYy5hdXJhX3ZvdWNoZXIiXQ..
Je to naprosto identická verze jako Sygic se 7mi denní zkušební lhůtou.
Novinkou oproti předchozím verzím Sygicu je to, že se jeden licenční klíč váže na jedno zařízení, nikoliv na paměťovou kartu jako dřív. Tudíž tato Android verze bude fungovat pouze na tom zařízení, s kterým je spárovaná.
Dobry den , po automaticke aktualizaci sygicu verze 11.2.2 na 11.2.5 - android -2.3.3. mi nejde vstoupit do menu .Mapy normalne nabehnou , do nastaveni se nelze dosrat. Prosim o radu
Dobrý den.
Již druhý den mám od Vás objednané zboží a stále se u vás objednávka vyřizuje. S takovým přístupem jsem se snad ještě nesetkal a uvažuji o zrušení objednávky
Dobrý den,
mám HTC HD2 s navigací Sygic. Navi funguje bezvadně, ale v případě, že příjmu příchozí hovor nebo neukončím navigování a spustím jinou aplikaci v mobilu, se pak nedokážu vrátit zpět do navi a ani ji inak vypnout. Navigace dále funguje bez obrazu, jen hlas a na obrazovce mám standardní menu. Abych navi vypnul nebo zastavil, musím restartovat telefon.
Máte nějakou radu?
děkuji
Had
výrobce to jako kompatabilní systém neuvádí. Často se ale stává, že na dané verzi systému funguje. Proto doporučuji stahnout 7denní trial verzi a pokud Vás zaujme, zakoupíte od nás aktivační klíč.
Stačí přes Android Market zaktualizovat aplikaci, pak se při prvním spuštění spustí Sygic Downloader a stáhne nové mapy. Verze map se tedy vždy váže k verzi aplikace.
Zdravím,
v popisu aplikace uvádíte: "Doprava v reálném čase (dostupná jako předplacená služba na stránkách www.sygic.com – zatím není dostupné pro ČR)". Na stránkách Sygicu lze však tuto službu zakoupit. Máte někdo zkušenosti?
Koupil jsem u Vás Sygic, ale na tlf S.Galaxy Nexus mi nefunguje. AKtivace je OK,ale v menu se zasekává. Vlastně jsem se nedostal ještě ani k jedinému zobrazení mapy. Sw je u Vás na e-shopu přiřazen jako příslušenství vhodné k tomuto telefonu, ale je to opravdu tak? Znáte někoho kdo to na něm provozuje? Díky
Re: GALAXY NEXUS odpověď od výrobce, kterou jsem dostal dnes
Dobry den,
problem je v tom, ze Sygic Voucher Edition este nebola aktualizovana na najnovsiu verziu. V tej uz ide vsetko ako by malo. Aktualizacia Voucher edition by mala vyjst koncom tyzdna.
In case of any questions, please don't hesitate to contact me.
Best regards,
Adam
Sygic Technical Support
User guides and community-powered support at sygic.com/support
Dobrý den. U mé navigace jde hlasová navigace jen anglicky. Už jsem byl ve dvou odborníků?! ale ti mně nepomohli. Je správně nastaveno na česky. Co s tím? Děkuji. bohun
NASTAVENÍ>REGIONÁLNÍ>VYBRAT HLASOVÉ POVELY. Je nutné vybrat hlasový povel v požadovaném jazyce, výběr lokalizace aplikace nestačí. Pokud ani toto nepomáhá, nastavte hlasový povel na něco jiného než máte nyní (vyjma češtiny), poté nastavte na češtinu.
dobry den chtel bych se zeptat..koupil jsem si sygic navigaci..vsechno jsem si stahnul a kdyz v telefenu klikni na ikonu navigace a dostanu se tam tak tam zadam aktivacni kod,ale pise mi to ze toto zarizeni uz nekdo pouziva..!
Ahoj. Mně se stalo totéž. Koupil jsem navigaci s HTC sensation u T mobilu. Reklamoval jsem to a dostal jsem novou. Chyba se stala špatným postupem při stahování. bohun
obraťte se na výrobce http://www.sygic.com/en/support s popisem problému a sériovým číslem. Výrobce zruší registraci na původní zařízení a budete moci registrovat na nové. Jelikož se jedná o slovenského výrobce, i přes anglické webové rozhraní stačí popsat problém česky.
Dobrý den,stáhla jsem si z marketu navigaci sygic,mám teď jen tu zkušební verzi a uvažuji o zakoupení plnohodnotné verze,zajímalo by mě ale,na jak dlouho to budu mít v případě zakoupeni aktivované? Děkuji za odpověď.
aktivované to budete mít do doby, než změníte zařízení. Po změně zařízení je nutné kontaktovat výrobce s žádostí o nové vygenerování registračního kódu.
Nainstaloval jsem navigaci z Android Marketu, postahoval mapy a aktivoval dle pokynů. Poprvé se spustit povedlo. Navigace byla v Angličtině - zadal jsem tedy Češtinu - pro hlasové pokyny i prostředí. Obrazovka zčernala a další spuštění již nenfunguje - černá obrazovka a během pár sekund navrat na plochu zájkladní obrazovky telefonu. Po přeinstalaci se chová stále stejně - během pár s zpět základní obrazovka. Poradí mi někdo - co je špatně?
Moc děkuji.
Dobrý den,
doporučuji napsat na technickou podporu Sygic - sygic.com
A do mailu jim uvést verzi nainstalovaného androida + verzi Sygicu + Vámi popisovanou chybu.
To jsem jiz udělal, zatím nevyřešeno - snad prý v další aktualizaci SW Sygic...?
Několik dalších poznatků z požívání:
1. Pri zapnutí jsem muselznovu zadat aktivační kod - potom se rozeběhlo 1X
2. Po zadání českého jazyka se systém opět zhroutil...
3. Po vypnutí a zapnutí telefonu (MOTOROLA DEFI+)Sygic opět naběhl a fungoval (ponechána Angličtina - bez zásahu..)
4. zachtělo se mi češtiny a zjistil jsem, že se sygic rozběhne pokus nepoužívám potvrzovací tlačítka na ploše programu ale defaultni z telefonu - nyní se mi podařila rozběhnou i čeština - sygic funguje. Po vypnutí jsem zjistil, že nelze zapisovat na SD kartu - ani fotoaparát! ...?
5. Po restartu telefonu již na kartu zapisovat šlo - ale po spuštění Sygic to po mne chtělo znovu registraci - tu jsem přeskočil a to jsem neměl - opět černá obrazovka a bez možnosti návratu ani vypnutí aplikace ve správě aplikací v telefonu...
6. Docházejí mki síly, navigaci skutečně potřebuji - uvažuji o koupi nějaké klasické.... Ztrávil jsem tím již nehorázné množství času - protoze jsem zarytý nevzdávač ale toto mne uz pripravuje o rozum..Všechny ostatní aplikace v telefonu chodí normálně .... Telefon jsem si pořizoval právě z důvodu sloučit do jednoho přístroje telefon a navigaci.
PROSÍM O RADU (nebo alespoň povzbuzení - co můžu udělat???!)....
M.J.
rozhodně se nejedná o nepravdivou informaci, viz popis přímo od výrobce "7DENNÍ ZKUŠEBNÍ VERZE
✓Neomezená licence na www.sygic.com" přímo na stránce výrobce na Android Marketu https://market.android.com/details?id=com.sygic.aura&feature=search_result#?t=W251bGwsMSwxLDEsImNvbS5zeWdpYy5hdXJhIl0.
Dobrý den,
chtěl bych se zeptat,zda tato navigace poběží i na nový Android 4.0,který bych si chtěl nainstalovat do Samsung Galaxy S II,zde uvádíte,že je pouze do verze 2.3.3...nebo bude vydaníá nová verze?
mam HTC hd2 s win.6,5 a původně byla v mobilu gps sygic mobile maps 8,06. potom jsem chtěla aktualizovat novou verzi aproto jsem odinstalovala starou verzi programu jenomže nejde mi potvrdit kod, ktery sem měla zadat . Tak nevím co s tím dál, navigaci potřebuji.
Dobrý den, zvažuji nákup této navigace. Chci se zeptat, když si v budoucnu zakoupím nový telefon, je třeba zakoupit i novou navigaci, nebo je zde možno postupovat jako při opravě přístroje, tj. obdržet nový licenční klíč? Děkuji.
nic jiného jsem nikde nepsal. Licenci kterou zakoupíte zde, je možné provozovat pouze na jednom zařízení (současně). Pokud však výrobci dokážete výměnu/ztrátu/nemožnost používání na původním zařízení, stačí se obrátit na support sygicu s vysvětlením problému (jedná se o slovenského výrobce, tudíž nemusíte vysvětlovat nic anglicky, stačí česky) a žádostí o zrušení staré registrace. Výrobce vám během několika dní (má zkušenost je že během několika hodin) zruší registraci na původní přístroj a poté je možné použít licenční klíč na nový přístroj Pokud byste se však pokusil používat jedno licenční číslo na dvou zařízeních současně, aktivace na druhém zařízení již neproběhne.
Dobry den je nutne stahnout vsechny staty a potom zadat klic nebo staci stahnout napr. jen CR potom zadat klic a ostatni staty stahnou dodatecne podle potreby? Ptam se proto abych si nestahl jen CR zadal klic a potom by me to nenechalo stahnout ty ostatni staty. Predem dekuji Rozsypal
před prvním spuštěním je nutné stáhnout minimálně jednu mapu, jinak se aplikace nespustí (v současné době). Po stažení mapy a následném prvním spuštění aplikace lze zadat klíč a posléze je možné stahovat/odmazávat další mapy Evropy dle potřeby
Dobry den vcera mi prisla od vas tato navigace. Prosim vas o radu. Stahnul jsem si Sygic voucher edition a nainstaloval ji do mobilu. Zobrazily se mi tam dve slozky jedna Sygic downloader a druha sygic. Kdyz otevru jakoukoli tak se mi zobrazi na vyber continenty rozkliknu Evropu a ted ta otazka "to musim stahnou vsechny staty co tam jsou?" Zadny klic to po me zatim nechce. Predem dekuji za odpoved
první se automaticky spustí Sygic Downloader, jelikož nemáte zatím žádnou mapu staženou. Stáhněte požadované mapy a po jejich stažení již lze spustit samotnou navigaci (Sygic Voucher edition), kde následně zadáte zakoupený klíč.
Někdy se stává že se po stažení a spuštění navigace mapy nezobrazí. V těchto ojedinělých případech stačí provést restart a vše bude v pořádku
prosim jeste dotaz existuje nejaka varianta abych to nemusel stahovat pres wifi do mobilu a stahnul si to do PC a nasledne zkopiroval do mobilu? Take mi ted pri stahovani map naskocila hlaska" Could not download file:http//cdn.sygic.com/androidmarket/ atd a porad se to meni nevite prosim kde delam chybu?
o takovém programu bohužel nevím.
Co se chybové hlášky týče, dle toho co píšete se jedná pravděpodobně o dočasný výpadek na straně Sygicu. Zkuste to později, případně se zkuste obrátit přímo na ně na http://www.sygic.com/en/support (jedná se o slovenského výrobce, tzn. stačí popsat problém česky)
Dobrý den, stáhnul jsem si z Android Marketu navigaci Sygic. Jelikož jsem jí chtěl vyzkoušet, tak jsem si přez WiFi stáhnul i mapy. Ale nemám stáhnutou verzi Sygic Voucher. Navigace se mi líbí a tak bych si chtěl u Vás zakoupit licenční klíč. Je mi jasné, že si musím stáhnout z Android Marketu Sygic Voucher, ale chci se zeptat, zda budu muset opět stahovat všechny mapy přez WiFi nebo mě mapy zůstanou? Děkuji za odpověď a přeji hezký den
stáhnul jsem si do HTC EVO 3D z marketu Sygic i mapy některých států. Po spuštění mne to dovedlo k oznámení, že produkt není aktivován, po odklepnutí aktivace se objeví zpráva "kod vašeho zařízení je ....., navštivte active.sygic.com . Ale na stránce http://www.sygic.com/en/activate je požadován taky aktivační kod.
Jak mám trial verzi zprovoznit?
"Postup instalace: Stáhněte si Sygic: Voucher Edition z Android marketu. Poté zadejte do aplikace licenční klíč, který od nás obdržíte. Aktivace je hotová." Kód který jste u nás koupil nefunguje na jiné verze, funguje pouze na Voucher Edition
Dobrý den. zakoupil jsem si u vás plnou verzi Sygic Voucher. Mám problém se zapnutím navigace. Po poklepu na ikonu se objeví logo sygic poté inicializace, připojení a pak se to vrátí zpět do nabídky -menu programů ze kterého to spouštím. Podaří se mi to tak na 10 pokus spustit. Co s tím nebo kde je chyba? Mám Samsung S II(GT-I9100)
Děkuji
chyba může být na straně sygic nebo na straně samsungu.
Doporučil bych program odinstalovat a znovu nainstalovat. Pokud ani to nepomůže zkusil bych nahrát novější verzi androidu. Pokud ani to nepomůže obraťte se na technickou podporu sygic.
Postup instalace: Stáhněte si Sygic z Android marketu. Poté aplikaci spusťte a nechte jí stáhnout mapy. Po stažení spusťte navigaci.
Pokud vám bude fungovat, můžete od nás zakoupit S/N - Postup instalace: Stáhněte si Sygic: Voucher Edition z Android marketu. Poté zadejte do aplikace licenční klíč, který od nás obdržíte. Aktivace je hotová.
Koupil jsem si MT Samsung Galaxy S II a minuly mesic take Sygic GPS Navigation a nainstaloval.
Ted jsem dostal firemni MT a chci svuj MT prodat a navigaci nainstalovat na novy MT.
Jak mam postupovat.
Stary MT jsem resetoval a dal do tovarniho nastaveni a na novem nemohu udelat aktivaci, protoze mi hlasi ze jiz aktivace byla provedena jinde.
připravte si produktové číslo z balení.
Navštivte http://www.sygic.com/en/support , vyberte váš OS (Android) a pravo pod "Activation / Reactivation / License transfer / Payment" klikněte na "Troubles with activation". Zde vyplňte požadovaná pole (stačí pouze Product code, zbytek můžete klidně proškrtat) a do popisu napište že máte jiný telefon a přejete si re-aktivaci stávajícího kódu. Jelikož se jedná o slovenského výrobce, požadavek stačí popsat česky.
Mám s tímto již zkušenost a zpravidla do hodiny vám potvrdí zrušení staré aktivace a kód z krabičky bude znovu možné použít.
Rád bych si vaši navigaci pořídil, ale mám problém s její instalací do telefonu přes internet. Bylo by možné, abyste mi ji přímo při koupi na prodejně nainstalovali?
kontaktujte prosím konkrétní prodejnu (kontakty naleznete v sekci "kontakty"). Jedná se o časově poměrně náročnou operaci (požadované mapy je napoprvé nutné stáhnout z internetu), je tudíž nutné se předem domluvit na čase + ceně za instalaci
Dobrý večer.Mám dotaz ohledně aktualizace na vyšší verzi
a/musím zadávat znovu licenční klíč
b/budou se aktualizovat i mapy - pokud ano ty původní budou při update smazány?
Jak často mohu mapy samostatně aktualizovat?(někde jsem četl,že pouze 2xza rok.
Děkuji za odpověď
Příští rok mám slíbený od operátora nový mobil. Když nyní si nainstaluji SYGIC na svůj stávající mobil, jak jej přenesu na nový mobil (tj. je licence vázána na konkrétní kus a jak postupovat při výměně mobilu?).
Mam ji uz skoro 2 roky v SAMSUNGU GALAXI-S I9000, a jsem s ni naprosto spokojeny .Ani jednou se me nesekla, a pri spousteni taky bez problemu. A je perfektne resena (jednoduche ovladani ,a perfektni navadeni do jizdnich pruhu hlavne ve vetsich mestech .VSEM DOPORUCUJI
Dobrý den, chtěl bych se zeptat, zda navigace bez problémů funguje i u nového mobilu Sony Ericsson Xperia Mini Pro, a to především bez nutnosti připojení k internetu, t.j.off-line, jako např. u Nokia.
Zkoušel jsem navigaci Sygic na SE Xperia Mini Pro a fungovala bez problémů. Je rychlá, bez zasekávání. Jsem naprosto spokojený. Při navigování se nepřipojuje na internet.
Dobrý den,
na několika fórech jsem četl, že ačkoli tato navigace pracuje spolehlivě na Galaxy S1, tak na Galaxy S2, který má dvoujádrový procesor, často padá neo nenabíhá. Je tedy tato navigace vůbec odladěná i pro použití na zařízení Galaxy S2 ?
Děkuji za odpověď.
navigaci jsem až do předminulého týdne používal a problémy s padáním jsem nezaznamenal (originální ROM). Aplikace fungovala velice svižně i se všemi kategoriemi POI a 3d budovami. Firma Samsung však předminulý vydala verzi ROM 2.3.4, se kterou navigace již nefunguje (ani se nespustí). Na Android Marketu toto sám výrobce v popisu navigace píše a tvrdí, že na problému již pracují. Bez problémů tedy funguje navigace do verze 2.3.3 (včetně). Pro ověření funkčnosti doporučuji stáhnout demoverzi z Android Marketu.
Děkuji za odpověď. Mám verzi Androidu 2.3.3., takže to zkusím.
Jen ještě k té " doživotní aktualizaci" - čí nebo který život je v tomto případě na mysli, třeba jepice ho má dost krátký...:-)
U SW je doživotní aktualizace myšlena tak, že je aktualizace do doby dokud se třeba výrobce nerozhodne ukončit výrobu produktu, apod. To však ví vždy jen výrobce sám
Dobrý den, mám následující dotazy:
- funguje na Sony Ericson Xperia Mini St15i(320x480)
- kterou verzi si mám stáhnout k vyzkoušení z Android Marketu (GPS Navigation, Edice Vodafone, nebo Vaucher?
- je možné nahrávání projížděné trasy jako například u IGO8?
- co se stane, když mi při spuštěné navigaci bude někdo telefonovat?
- je možný nějaký import připravené trasy z PC?
Děkuji za odpovědi.
dobrý den, ještě se mi vybavil jeden dotaz. Je obsahem balení i nějaká (micro)SD karta, na které je software nahrán nebo je v něm opravdu en licenční klíč a navigaci si člověk pak stáhne přes mobil nebo lépe doma a pak nahraje libovolně na svou kartu? Jde mi to, že k mému HTC desire Z je dodávána 8Gb karta, na kterou bych rád tuto aplikaci umístil. Půjde to? Jak to bude s licencí?
děkuji
Dobrý den,
jak to tedy v praxi vypadá po zakoupení této navigace? V balení je jen aktivační klíč? A zbytek se mám stáhnout doma přes internet a nahrát na kartu, nebo to mám stáhnout přes mobil, přes Wi-fi? A jaká pak bude výsledná velikost navigace v mobilu. Pokud to chápu dobře, jedná se o offline navigaci, že?
A fungovala by tato na mém HTC desire Z? ANdroid má 2.3.3, torlišení 800x480, tak snad ano.
ano, jedná se o offline navigaci. Mapy stáhnete např. doma přes WIFI. Co se velikosti týče, záleží které země si budete chtít stáhnout. Doporučuji vám stáhnout si demo z Android Marketu a vyzkoušet.
Nepravdivé informace v žádném případě neuvádíme. Licenci NENÍ možné přenášet na jiný přístroj. Sériové číslo funguje pouze na jednom přístroji. Pokud si přístroj koupíte nový, či v servisu bude proveden SWAP, výrobci tuto skutečnost prokážete a on vám vygeneruje číslo NOVÉ.
Je tedy možné si nechat vygenerovat licenci novou při předložení dokladu o koupi a např. dokladu o SWAP, je ale nepravda že lze licenci přenést. Licenční klíč který byl již jednou použit fungovat nebude. Toto je zcela pochopitelné, protože pokud by licence byla přenositelná, jedno číslo by mohlo fungovat na prakticky neomezeném počtu přístrojů.
Po opravě mého HTC DESIRE HD jsem dostal nové imej. Jak mám tedy prokázat, že tomu tak je a jak tedy instalovat navigaci Sygic do opraveného telefonu???
na stránkách http://www.sygic.com/en/support najdete formulář pro reaktivaci, je potřeba doložit změnu IMEI telefonu ze servisu a obdržíte nový aktivační kód.
Dobrý den,
má software, resp. vámi prodávaná licence nějaké časové omezení? Nemyslím tím aktualizaci map, ale obslužný aplikační software.
Děkuji Jirka
pokud se nemýlím, tak sygic je na microsd kartě, jak to tedy vyřešit, když mobil používá jak svoji vnitřní pamět, tak i pamět karty. Druhý slot na karty mobily jaksi nemají...............
Po koupi map jsem zjistil že nemají český návod, ale pouze anglický v pdf.Jsem postarší muž, soudružky učitelky nás učili rusky, a Lenina to nám je dnes na nic! Jde sehnat český návod?
celý program je kompletně v českém jazyce (jak hlasové povely, tak uživatelské rozhraní). Předpokládám že vám z nějakého důvodu nejde nastavit na češtinu, návod ke stažení tedy naleznete na http://www.sygic.com/en/support/user-guide/?language_id=sk&product_id=1 . Doporučuji však provést reinstal programu, protože sám program používám a čeština tam je, tudíž odpadne potřeba manuálu
Dobry den,
uvadite, ze jde o verzi s dozivotni zarukou map. To se ale tyka jednoho pristroje ne? Tzn. kdyz si koupim novy telefon, na nej licenci nebudu moci prevest? Kupuju mobil s androidem kazdy rok (nexus one, nexus s..), tak se ptam.. diky
Dobrý den, samozřejmě, licence je vázána na přístroj a při koupi nového zařízení není přenosná. Je to stejné jako u všech Lifetime verzí všech výrobců, jsou vždy vázány na zařízení.
Tak rozhodne neuvadite pravdive informace. Licence jak uvadi primo Sygic je mozne bez problemu prenaset na nove pristroje, pouze je nezbytne je kontaktovat s pozadavkem na resetovani licence. Samozrejme prenos licence neni mozne mezi platformami, tzn z iOS na Android nebo z Androidu na Symbian. V ramci je to samozrejme mozne.
Prosim o presnejsi poskytovani informaci, ktere jsou rozhodne pro mozny nakup.
Dobrý den,
Ještě bych měl dotaz zda je navigace z hlediska použítí v provozu v režimu offline bez nutnosti pripojení k internetu tak jak je to například u OVI maps.
Uvažuji o nákupu této navigace u Vás, chtěl bych se dotázat zda se u Vás na prodejně při nákupu dá tento produkt nainstalovat přímo do HTC Desire na paměťovou kartu. Pokud jsi dobře pamatuji nabízeli jste tuto možnost u jednoho staršího produktu Sygic Aura.
Postup instalace: Stáhněte si Sygic: Voucher Edition z Android marketu. Poté zadejte do aplikace licenční klíč, který od nás obdržíte. Aktivace je hotová.
Licence je na jedno zařízení, v případě opravy telefonu a změny IMEI dostanete na základě předložení servisního protokolu novou licenci.
Pokud by jste s instalací z android marketu problém, na našich pobočkách Vám rádi pomůžeme.
S pozdravem
Hora Viktor
www.SUNNYSOFT.cz
Dobrý den, lze tuto navigaci nainstalovat i na Samsung Wave s os bada??, a v popisu je aktualizace doživotní. to opravdu mám doživotní aktualizaci map v této ceně?? děkuji za info.
Je program nějak závislý na datovém přípojení (např. stahování dopravních či jiných informací) nebo je schopen na 100% fungovat datově Off-Line (míním bez nutnosti se třeba za drahé peníze v roomingu datově připojovat a cosi stahovat)?
Odesláním příspěvku souhlasíte s pravidly diskuse.
Pravidla diskuse:
Prosíme, pište příspěvky k tématu, aby byla diskuze přínosná ostatním. Diskuse je moderovaná - provozovatel si vyhrazuje právo příspěvek redakčně zkrátit, přesunout do jiné diskuse a nevhodný příspěvek smazat. Nevhodnými jsou především protizákonné, vulgární, tématicky nebo jinak nežádoucí příspěvky.
Popis a specifikace se mohou změnit bez předchozího upozornění. Obrázky mají pouze informativní charakter.
Aktuální skladová dostupnost ukazuje online počet volných kusů na prodejnách a našich skladech. V ceně zboží již byly započteny poplatky na likvidaci elektroodpadu dle zákona č. 185/2001 Sb. a poplatky za autorské odměny dle vyhlášky č. 488/2006 a č. 408/2008 Sb. v platném znění, pokud se tyto na výrobek vztahují.
pro používání v Android Auto je třeba zakoupit licenci Sygicu přímo určenou pro Android Auto.
S pozdravem
Lefner Aleš
www.SUNNYSOFT.cz