Recenze od našich zákazníků

Ověřený zákazník Heureka.cz
28.3.2024

Koupil jsem mini dataprojektor. Návod v mailu jak s ním zacházet byl k jinému modelu. I v anglickém původním návodu nebylo vysvětleno, jak doistat data do vnitřní 16 gigabyte papěti. Vrátil jsem ho, peníze zpět na účet po sedmi dnech nedoraztily.

Klady:
neuvedeno
Zápory:
neuvedeno
Celkové:
Kvalita komunikace:
Ověřený zákazník Heureka.cz
27.3.2024

S tímto obchodem jsem spokojen a o žádné nevýhodě nevím.

Klady:
neuvedeno
Zápory:
neuvedeno
Celkové:
Dodací lhůta:
Kvalita přepravy:
Kvalita komunikace:
Ověřený zákazník Heureka.cz
27.3.2024

Klady:
neuvedeno
Zápory:
neuvedeno
Celkové:
Dodací lhůta:
Kvalita přepravy:
Přehlednost obchodu:
Kvalita komunikace:
Ověřený zákazník Heureka.cz
27.3.2024

Klady:
neuvedeno
Zápory:
neuvedeno
Celkové:
Dodací lhůta:
Kvalita přepravy:
Přehlednost obchodu:
Kvalita komunikace:
Ověřený zákazník Heureka.cz
27.3.2024

Klady:
neuvedeno
Zápory:
neuvedeno
Celkové:
Dodací lhůta:
Kvalita přepravy:
Přehlednost obchodu:
Kvalita komunikace:
Ověřený zákazník Heureka.cz
27.3.2024

Klady:
neuvedeno
Zápory:
neuvedeno
Celkové:
Dodací lhůta:
Kvalita přepravy:
Přehlednost obchodu:
Kvalita komunikace:
Ověřený zákazník Heureka.cz
27.3.2024

Klady:
neuvedeno
Zápory:
neuvedeno
Celkové:
Dodací lhůta:
Kvalita přepravy:
Přehlednost obchodu:
Kvalita komunikace:
Ověřený zákazník Heureka.cz
27.3.2024

Klady:
neuvedeno
Zápory:
neuvedeno
Celkové:
Dodací lhůta:
Kvalita přepravy:
Přehlednost obchodu:
Kvalita komunikace:
Ověřený zákazník Heureka.cz
27.3.2024

Klady:
neuvedeno
Zápory:
neuvedeno
Celkové:
Dodací lhůta:
Kvalita přepravy:
Přehlednost obchodu:
Kvalita komunikace:
Ověřený zákazník Heureka.cz
26.3.2024

Klady:
neuvedeno
Zápory:
neuvedeno
Celkové:
Dodací lhůta:
Kvalita přepravy:
Přehlednost obchodu:
Kvalita komunikace:
Ověřený zákazník Heureka.cz
26.3.2024

Klady:
neuvedeno
Zápory:
neuvedeno
Celkové:
Dodací lhůta:
Kvalita přepravy:
Přehlednost obchodu:
Kvalita komunikace:
radek
26.3.2024

Klady:
neuvedeno
Zápory:
neuvedeno
Celkové:
Dodací lhůta:
Kvalita přepravy:
Přehlednost obchodu:
Kvalita komunikace:
Ověřený zákazník Heureka.cz
26.3.2024

Klady:
neuvedeno
Zápory:
neuvedeno
Celkové:
Dodací lhůta:
Kvalita přepravy:
Přehlednost obchodu:
Kvalita komunikace:
Milan
26.3.2024

Klady:
Rychlé dodání zboží
Zápory:
Žádné
Celkové:
Dodací lhůta:
Kvalita přepravy:
Přehlednost obchodu:
Kvalita komunikace:
Jiří
26.3.2024

Klady:
neuvedeno
Zápory:
neuvedeno
Celkové:
Dodací lhůta:
Kvalita přepravy:
Přehlednost obchodu:
Kvalita komunikace:
Ověřený zákazník Heureka.cz
26.3.2024

Klady:
Rychlé vyřízení objednávky.
Zápory:
Nic
Celkové:
Kvalita komunikace:
Ověřený zákazník Heureka.cz
26.3.2024

Klady:
neuvedeno
Zápory:
neuvedeno
Celkové:
Dodací lhůta:
Kvalita přepravy:
Přehlednost obchodu:
Kvalita komunikace:
Ověřený zákazník Heureka.cz
26.3.2024

Klady:
pro mě výhodná poloha kamenné prodejny zajímavý sortiment, který jinde v Praze nemají
Zápory:
menší nabídka zboží pro přímý nákup na prodejně
Celkové:
Kvalita komunikace:
Ověřený zákazník Heureka.cz
26.3.2024

Klady:
Rychlé dodání zboží.
Zápory:
Dne 11.03.2024 jsem si objednala zboží. Při objednání zboží jsem zvolila platbu kartou. Při probíhající platbě měl náhle obchod technický problém a nějakou chvíli se nedalo na stránky obchodu dostat. Po obnovení stránek jsem se informovala zda platba proběhla a dostala jsem odpověď, že objednávka čeká na zaplacení a u toho odkaz na znovu zaplacení objednávky. Tak jsem učinila druhou platbu, která již proběhla v pořádku a obdržela jsem potvrzující e-mail o zaplacení. Následnou kontrolou v bance jsem zjistila, že platba proběhla dvakrát. Po několika dnech jsem se na obchod obrátila s dotazem zda evidují i oni zdvojenou platbu. Opověď byla, že ano a že částku zašlou zpět na kartu. Po dalším týdnu jsem se znovu dotazovala ohledně vrácení platby, případně co nastalo za potíže a to jsem dostala odpověď, že mi platba byla vrácena. Já ale do dnešního dne (26.03.2024) vrácené peníze neobdržela!
Celkové:
Dodací lhůta:
Kvalita přepravy:
Kvalita komunikace:
Naše reakce:
Dobrý den,

děkujeme Vám za zaslání zpětné vazby.

Prověřili jsme a požadavek na vrácení duplicitní platby byl předán na účtárnu 20.3. a následně bylo refundováno 25.3. na Vaši kartu. Tj. do 2 dnů byste měla vidět platbu ve výpisu karet. Nastalé komplikace nás velmi mrzí a omlouváme se za ně.

Sunnysoft.cz
Ověřený zákazník Heureka.cz
26.3.2024

Klady:
neuvedeno
Zápory:
neuvedeno
Celkové:
Dodací lhůta:
Kvalita přepravy:
Přehlednost obchodu:
Kvalita komunikace: